B&B vol liefde #2

Ik heb maar even een videoland abbo genomen om verder te kijken :’)

maar wat is Magda stom zeg. Fons zat blijkbaar al heel lang in haar irritatiezone, had hem gewoon eerder al weggestuurd in plaats van heel heel lijstje van minpunten te verzamelen

10 likes

Ga zo stuk om raysia en ilya haha.
Zo zweverig vs. 100% nuchterheid

12 likes

Elk jaar zijn de eerste paar afleveringen saai

6 likes

je kan dit topic doornemen om te zien of het saai is, je bent pas bij aflevering twee

5 likes

Vind dit seizoen leuker dan vorig jaar! @Tjiftjaf
Het seizoen met walter enzo is wat moeilijk te overtreffen.

4 likes

Vanaf aflevering 5 begint het leuk te worden vgm!

4 likes

Ja dat stomme zwarte anwb vestje

Ik zei dit ook al tegen mijn vriend! Ik heb haar in niks anders gezien dan dat adidas vestje.

5 likes

Maar het Adidas logo is afgeplakt, alsof je zo’n merk niet herkent aan de strepen haha

4 likes

Nee ja dat is dan weer verplicht 🫠

2 likes

Ik ben bij aflevering 8, maar nog niet echt te spreken merk ik. Ik vind het seizoen tot nu toe saai. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik eigenlijk geen enkele B&B eigenaar echt sympathiek, interessant of leuk vind.

2 likes

Aflevering 12

Samenvatting

Het zou me niks verbazen als Petra bij Pètra het even wil uitproberen met de vrouwen, maar er daarna toch achterkomt dat ze hetero is.
Lijkt wel alsof ze voor een lesbisch avontuurtje komt eventueel met orgie, maar niet per se op zoek is naar de liefde.

34 likes

Ja een soort midlife crisis actie

20 likes

Dat gevoel heb ik ook heel erg.

2 likes

Ook niet in alle shots zag ik :sweat_smile:

2 likes

Sorry maar ik ga echt out om dit account

23 likes

Rob is wel echt de Arno van dit seizoen. Sorry Rob

10 likes
afl 10

Hahaha Arie ineens! “Wat een tyfuszooi op je kamer Eveline” :joy:

15 likes

Ik had hem direct weggestuurd :joy:

16 likes

Afl 10

Maar dat hij bloedserieus en haast een beetje pissig is ook over de “rommel”, wat een gekkie. “Dan moet je je maar gaan aanpassen” lol waatt?

29 likes