13/14
haha nou als dat jouw antwoord op mijn vraag is ben jij vast een renske!
13/14
haha nou als dat jouw antwoord op mijn vraag is ben jij vast een renske!
Hahahađ Wel meer een Renske dan een Shirley ja!
Pls ik weet nog niet wat een Shirley is #spoilers
disculpa ![]()
14 Rob
Zoooo lullig voor Marianne maar ook om alles wel openlijk te bespreken met Margot. Margot had ook gewoon meer tijd met hem alleen kunnen hebben. Ik zou dat uitstellen wel echt een afknapper vinden
14
Tjonge jonge, die Karine super lief en sociaal, probeert in alle talen contact te maken met de buurvrouw van Ilya, zegt die vrouw met een vies gezicht âmaar in Frankrijk spreken we toch Fransâ. Zo onsympathiek.
Haha volgens mij is dat ook echt iets heel Frans om te zeggen, zeker mensen van die generatie
14
Ik snap ook niet dat zij daar niet tegenin gaat en zegt âjoh doe ff normaal en zeg het gewoon nuâ
15
]Wel goed van Magda dat ze op haar 75ste gewoon nog even leert met dat karretje achteruit te rijden, ook goeie instructies van Rob.
Sharon wordt nu wel een beetje irritant met haar tekens en lieveheersbeestjes in huis⊠die komen gewoon overwinteren, but sheâs special dus een teken
Waarom heeft niemand het over die honden bakken waar Eveline en co uit eten ![]()
Sowieso de hele inrichting is zo lelijk
Die eethoek met die stickers op de muur. Zo zonde
Ja en oke die Arie of hoe heet hij die deed wel heel brutaal over die rommel maar ik vond haar kamer ook wel echt een bende en van die keuken word ik ook overprikkeld, ik heb niet het gevoel dat je daar in een lekker frisse en schone b en b aankomt. Ook omdat het een seksoord is btw
Nu je het zegt: te donker, te krap en vol
Yes een week later heb ik dit eindelijk gezien!!
Maar 78% van de forummers vindt dit idyllische plaatje dus niet chill hoe dan
Lijkt wel een film joh zo mooi. Maargoed meer bruinwater krieks voor mij dan.
Aflevering 10 jaja een week geleden
Man van zân woord, goed twee kusjes gesneakt
Ben wel blij dat hij weg is ondanks de goeie tv want mn cringe kon het gewoon niet aan. Hij was ook heel intens toen ze naar de auto liepen vond ik.
Eerst dacht ik oh voortvarend typ die Arie
Maar na die âje moet je aan mij aanpassenâ en âdaar moet ze maar aan wennenâ ben ik dit:
Is dit een tyfuszooi?
0 stemmers
Kenden jullie trouwens die truc van dat dekbed rollen, ik was echt gefascineerd aan het kijken
0 stemmers
Genoot wel echt van deze line van Eveline. Ze moet m echt snel dumpen.
Je zou denken dat je inmiddels gewend bent aan het decor maar ik schrik gewoon weer van hoe afzichtelijk de B&B van Eveline is na het zien van deze screenshots.
Ja die hack kende ik al wel, maar ik snap niet wat daar beter aan is dan het gewoon op de normale manier doen⊠is toch niet sneller?
die twee mottige veel te kleine Xenoskleedjes aan de appelgroene muur
ik word gewoon depressief van haar interieur
Jean Paul t/m aflevering 10:
Wil hij ĂŒberhaupt eindigen met een relatie?
0 stemmers
Hij houdt alles zo casual en toen op die date (die hij niet echt wilde maar door die andere vrouwen werd afgedwongen) met Yvonne toen ze hem vroeg wat dieper te gaan was hij heel erg op zoek naar uitwegen vond ik. Toen zij iets zei over dat het van twee kanten niet een klik kon zijn, zei hij DIRECT âjaaaa je mag gewoon kiezen!â En daarna ook iets van âwe gaan in ieder geval vrienden zijn en dat is al heel mooi!â Hij leek bijna opgelucht vond ik.
En daarna dat ie na een hele date met Yvonne gewoon haar naam vergat, zo awkward.
Valt het jullie trouwens op dat hij vrijwel altijd in een verhaal zegt âdat is éénâ en dan een punt maakt maar vervolgens nooit âten tweedeâ of âdat is tweeâ zegt. Waarom zeg je dan steeds âdat is éénâ??
0 stemmers
Wel prachtig dat wat je ook tegen JP zegt, welk gesprek je dan ook voert, dat hij altijd zo afsluit:
Bij Jean Paul krijg je alleen elke dag een kater.