B&B vol liefde #2

13/14

haha nou als dat jouw antwoord op mijn vraag is ben jij vast een renske!

6 likes

Hahaha😂 Wel meer een Renske dan een Shirley ja!

1 like

Pls ik weet nog niet wat een Shirley is #spoilers

8 likes

disculpa :pray:

3 likes

14 Rob

Zoooo lullig voor Marianne maar ook om alles wel openlijk te bespreken met Margot. Margot had ook gewoon meer tijd met hem alleen kunnen hebben. Ik zou dat uitstellen wel echt een afknapper vinden

11 likes

14

Tjonge jonge, die Karine super lief en sociaal, probeert in alle talen contact te maken met de buurvrouw van Ilya, zegt die vrouw met een vies gezicht ‘maar in Frankrijk spreken we toch Frans’. Zo onsympathiek.

39 likes

Haha volgens mij is dat ook echt iets heel Frans om te zeggen, zeker mensen van die generatie

16 likes

14

Ik snap ook niet dat zij daar niet tegenin gaat en zegt “joh doe ff normaal en zeg het gewoon nu”

12 likes

15

]Wel goed van Magda dat ze op haar 75ste gewoon nog even leert met dat karretje achteruit te rijden, ook goeie instructies van Rob.

Sharon wordt nu wel een beetje irritant met haar tekens en lieveheersbeestjes in huis
 die komen gewoon overwinteren, but she’s special dus een teken

19 likes

Waarom heeft niemand het over die honden bakken waar Eveline en co uit eten :joy:

16 likes

Sowieso de hele inrichting is zo lelijk :sob: Die eethoek met die stickers op de muur. Zo zonde

16 likes

Ja en oke die Arie of hoe heet hij die deed wel heel brutaal over die rommel maar ik vond haar kamer ook wel echt een bende en van die keuken word ik ook overprikkeld, ik heb niet het gevoel dat je daar in een lekker frisse en schone b en b aankomt. Ook omdat het een seksoord is btw

6 likes

Nu je het zegt: te donker, te krap en vol

6 likes

Yes een week later heb ik dit eindelijk gezien!!

Maar 78% van de forummers vindt dit idyllische plaatje dus niet chill hoe dan

Lijkt wel een film joh zo mooi. Maargoed meer bruinwater krieks voor mij dan.

21 likes

Aflevering 10 jaja een week geleden

Man van z’n woord, goed twee kusjes gesneakt

Ben wel blij dat hij weg is ondanks de goeie tv want mn cringe kon het gewoon niet aan. Hij was ook heel intens toen ze naar de auto liepen vond ik.

Eerst dacht ik oh voortvarend typ die Arie

Maar na die “je moet je aan mij aanpassen” en “daar moet ze maar aan wennen” ben ik dit:

Is dit een tyfuszooi?

• Ja
  • Nee
  • Geen tyfuszooi, gewoon zooi

0 stemmers

Kenden jullie trouwens die truc van dat dekbed rollen, ik was echt gefascineerd aan het kijken

• Ja kende ik al
  • Kende ik niet, maar was niet onder de indruk
  • Noem me Arie want ik stond versteld

0 stemmers

Genoot wel echt van deze line van Eveline. Ze moet m echt snel dumpen.

38 likes

Je zou denken dat je inmiddels gewend bent aan het decor maar ik schrik gewoon weer van hoe afzichtelijk de B&B van Eveline is na het zien van deze screenshots.

30 likes

Ja die hack kende ik al wel, maar ik snap niet wat daar beter aan is dan het gewoon op de normale manier doen
 is toch niet sneller?

11 likes

die twee mottige veel te kleine Xenoskleedjes aan de appelgroene muur :sob: ik word gewoon depressief van haar interieur

19 likes

Jean Paul t/m aflevering 10:

Wil hij ĂŒberhaupt eindigen met een relatie?

• Ja
  • Nee
  • Nee hij wil dat extreem niet

0 stemmers

Hij houdt alles zo casual en toen op die date (die hij niet echt wilde maar door die andere vrouwen werd afgedwongen) met Yvonne toen ze hem vroeg wat dieper te gaan was hij heel erg op zoek naar uitwegen vond ik. Toen zij iets zei over dat het van twee kanten niet een klik kon zijn, zei hij DIRECT “jaaaa je mag gewoon kiezen!” En daarna ook iets van “we gaan in ieder geval vrienden zijn en dat is al heel mooi!” Hij leek bijna opgelucht vond ik.

En daarna dat ie na een hele date met Yvonne gewoon haar naam vergat, zo awkward.

Valt het jullie trouwens op dat hij vrijwel altijd in een verhaal zegt “dat is één” en dan een punt maakt maar vervolgens nooit ‘ten tweede’ of ‘dat is twee’ zegt. Waarom zeg je dan steeds “dat is één”??

• Valt me op ja
  • Valt me niet op nee

0 stemmers

Wel prachtig dat wat je ook tegen JP zegt, welk gesprek je dan ook voert, dat hij altijd zo afsluit:

17 likes

Bij Jean Paul krijg je alleen elke dag een kater.

10 likes