B&B vol liefde #2

Het is daar een soort Lloret de mar voor grote mensen

53 likes

Nu hou ik op hoor!!! Ik moet echt een hobby

Love dat Illya altijd zichzelf blijft, ook middenin drama

En Rayisa nam afwijzing precíés even goed op als Gosha, toeval?

• Ja toeval
  • Nee Rayisa is een alter ego van Gosha

0 stemmers

Eerst dit zeggen

En dan schaamteloos dit doen

Wat vinden we?

• Arme Illya
  • Arme undergosha
  • Arme allebei
  • Arme niemand

0 stemmers

Persoonlijk vond ik het

30 likes

Ik denk echt dat hij nog zich nog steeds afvraagt waar hij die middelvinger aan te danken had :joy:

16 likes

Jean-Paul is zich ook altijd extreem bewust van zijn omgeving, altijd maar aan het kijken of er bekenden zijn etc. Ook als er een vrouw vertrekt en die auto rijdt weg, nog ff goed de straat in loeren of ie toevallig gezien wordt ofzo

19 likes

OH SORRY NOG 1 ding

Waarom praatte Dick ineens met zo’n Surinaams accent toen hij fruit kocht? Toen ie dat met Karin op de markt deed zette hij niet zijn fake accent op maar naast Sharon in de auto ineens wel.

Ik kreeg echt de Ick maar zij zat te stralen

32 likes
afl 15

Sharon die Dick een ijsbad cadeau doet en bij het moment van afrekenen opbiecht dat ze de juiste valuta is vergeten, zo ongemakkelijk en doet toch afbreuk aan het hele cadeau

28 likes

jezus waarom zijn mannen altijd zo tering snel verliefd, je kent elkaar nog niet eens of hebt elkaar een halve dag gezien en jahoor krijgt weer een liefdesverklaring :woozy_face:

32 likes

Ja!!! Maar hij heeft zich sowieso een (subtieler) Surinaams accent aangemeten. Je hoort het bijvoorbeeld duidelijk als hij het woord ‘Suriname’ zegt. Ik vind het een beetje irritant, maarja misschien gebeurt dat ook wel als je langere tijd ergens woont.

6 likes

Rob en Margot en appeltaarten afl 15

Er wordt nòg een appeltaart gebakken

25 likes

En niet eens de moeite doen om die persoon écht te leren kennen. Vraag eens naar iemand interesses, passies etc.!!!

5 likes

Aflevering 15

Omg ik vind Sharon echt heeeel vervelend, weet niet eens echt precies waarom. Hoe ze omgaat met die nieuwe vrouw bij Dick ook denk ik.

En sorry maar ik vind dat Eveline echt een slechte smaak in mannen heeft.

Ik vind Magda soms heel aandoenlijk en soms ineens zo bitchy, echt een vrouw met 2 gezichten haha. Ze doet me een beetje denken aan mijn oma (rip) die kon ook zo gemeen uit de hoek komen soms maar je vergaf het haar ook wel weer

En waarom wil Illya niet dansen met Karine :cry:

25 likes

Eveline ergert zich helemaal kapot toch? Vind het meer sneu voor d’r dat dit de mannen zijn die geschreven hebben.

12 likes

Oh dat weet ik niet? Het kwam op mij over alsof ze zowel die gast die al weg is als deze Arie best leuk vond in eerste instantie. Ze knapt in ieder geval niet direct af op die mega ongepaste liefdesverklaringen na een halve dag, dat vind ik al knap :rofl:

5 likes

ja, alleen liet zij heel veel mannen komen waarvan ik bij het filmpje (en haar vriendin ook) al kon zien dat het malloten waren, dus ze voldoen precies aan die verwachting. Hopelijk had ze meer types om uit te kiezen want ik vind haar wel leuk

6 likes

Vond de timing van die ‘date’ ook heel raar. Die nieuwe meid is er net en dan besluit ze dat het tijd is voor haar date, maar alleen als zij het niet erg vindt hoor!!!

9 likes
aflevering 15 Eveline

Omg die Arie ja. Wat een gênante vertoning. Helemaal doen alsof je het assertieve mannetje bent door haar apart te nemen en zo’n hele liefdesverklaring voor te dragen terwijl je haar amper kent.

B&B (en datingprogramma’s in het algemeen) hebben altijd zo’n overkill aan van die sneue, wanhopige kerels van wie het lijkt alsof ze een of andere datingcursus of training vrouwen aanspreken hebben gevolgd.

13 likes

Omg dit was zooo genant. Ook 35 dollar :smiling_face_with_tear:. ‘Oh ja ik heb euro’s bij me en ook niet genoeg denk ik’ ohhh wat schraal

13 likes

Hahahah dan weet je ook gewoon al wat in de spoiler komt :rofl:

4 likes

15

Ik ship Illya en Karine echt :cupid: heb ook het idee dat hij nu veel losser komt

En Rob bij Magda:

• houdt niet van tuinieren
  • eten (en koken) boeit hem niets
  • hij is niet fit
  • kan niet zo snel wandelen
  • spreekt geen Frans

En toch is zij helemaal weg van hem lol, ik snap het niet. Ja hij is wel lief volgens mij, maar ik hoop dat daar snel een nieuw iemand komt

Verder vind ik Eveline heel leuk maar die mannen gvd wat triest allemaal zeg, dat ze het hiermee moet doen.

33 likes

Wow, Sharon is echt mooi

1 like