B&B vol liefde #2

Oooohhh ik vind Rob juist zo leuk! Hij staat echt haaks op alles wat Magda is en daarom zijn ze zo grappig samen :sweat_smile:

20 likes

Sharon is echt zo’n pick me. Met die 5 cadeautjes voor de lokale kinderen, nou zijn weer 5 kinderen mee gered hoor
 en niemand vraagt haar iets maar dan maar benoemen dat ze ‘zo erg van lezen houdt’.

26 likes

Ja ze raaatelt maar door over van alles en nog wat, voornamelijk over haarzelf. Maar Dick vraagt ze weinig.

26 likes

Afl 16

L: “Denken moet je overlaten aan een paard, want die heeft een groter hoofd”

11 likes

Is toch gewoon een soort spreekwoord? Mijn vader zegt het ook heel vaak haha.

6 likes

15

Looooove Illya en inderdaad heel cute samen met Karina “ik heb nog nooit met een seksuoloog ontbeten”

Magda zei dat ze veel dingen van Leen terug zag in Rob dus misschien dat ze hem daarom leuk vind? Ik zie de match ook niet echt.

16

Nieuwe man bij Ingrid: Ik date niet veel en raak niet snel verliefd. Hoe ben je dan 4 keer getrouwd geweest

Arie is naar mijn idee meer bezig met een wedstrijd winnen dan Eveline te leren kennen. Heb je weer alleen tijd en ga je een schuur opruimen. Hoop echt dat er nog een leuke man voor haar komt die ook iets aan haar vraagt. Zo pijnlijk weer bij Arno zijn exit gesprek dat ze vraagt hoe het met hem gaat en hij dat niet eens dat terug vraagt

14 likes

Ik ben alle afleveringen als een gek aan het inhalen zodat ik hier mee kan praten :upside_down_face:

afl 12

en ik ben blij dat jij hier al wat over gezegd hebt, want ik had hier ook een ongemakkelijk gevoel bij. Als je op je zestigste besluit toch voor de vrouwen te gaan na je hele leven heterorelaties te hebben gehad juich ik dat van harte toe, maar om meteen de geuzentaal te co-opten en lachend iedereen pot te noemem vind ik ongepast en een beetje try-hard. Ze komt over alsof dit een exotisch uitstapje is voor haar.

26 likes
Afl. 16

Huh het was toch Arie en niet Arno die zei dat hij de opbrengst van zijn koophuis wel volledig zou investeren in de B&B van Eveline? Ik vind hem pas Ă©cht delulu, ik snap niet dat ze hem niet gewoon wegstuurt. Zo vermoeiend ook met dat opruimen van de “schuur” zonder te vragen of ze dat wel wil, en het uberhaupt al bestempelen van die ruimte als een schuur is zo onaardig. Ik weet niet meer welke mannen er in haar introductievideo’s zaten maar ik hoop zo erg op iets beters dan die drie die ze nu heeft gehad.

Hetty is echt tired of Arie’s bullshit

40 likes
Samenvatting

Nee zeiden ze allebei, Arie’s huis wordt al verkocht en dus zou hij zo kunnen verkassen met de overwaarde in zijn zak.
Arno zei zijn huis te willen verkopen om dat in de B&B te stopen.

Maar heb het idee dat het gesprek dat wij gezien hebben niet het hele gesprek is geweest dus kan goed dat Arie’s antwoord op is besproken maar ze hem gewoon een leuker persoon vindt en dit voor Arno gewoon de laatste druppel was.

4 likes

Aflevering 11

Waarom zoomen ze constant in op de eeltvoeten van PĂštra, weet iemand dat?

Heb speciaal geen screenshot gemaakt

8 likes

Ik denk om ons te blijven shockeren zodat we bij de les blijven

1 like

Nobody knows

4 likes

Ik denk omdat Pétra de hele tijd belooft om haar voetmassages te geven

12 likes

Oh wow dat is serieus een goeie theorie :exploding_head:

Aflevering 16 Ilya

Dit beeld voelt echt als een pen laten vallen en oprapen om je borsten te laten zien :joy: uit die film: bend and snap ofzo?

30 likes

group-dance

Uit Legally Blonde!

11 likes

Jaaaa! :grin:

3 likes

Haha ja en hij stond niet eens naast of achter haar dus ik dacht ook wel: meid, al die moeite voor niks!

2 likes

Hernia voor piet snot :joy:

1 like

Ik lees dat velen Evelyne een beetje zielig vinden omdat zij van die sneue types op bezoek heeft, maar ik heb bij haar wel heel erg het idee dat ze bij iedereen gaat wachten op een liefdesverklaring (hoeft ze iig niet lang op te wachten haha), want ze wil wel heel graag horen dat ze haar allemaal leuk vinden, om vervolgens tegen iedereen terug te zeggen dat zij nog niet zoveel voelt. En ze allemaal daarna pas weg te sturen. Eerst ff haar zelfvertrouwen boosten :sweat_smile:. Komt ook omdat zij idd elke man wilde uitnodigen die zich had aangemeld.

8 likes