B&B vol liefde #2

Ik ben alle afleveringen als een gek aan het inhalen zodat ik hier mee kan praten :upside_down_face:

afl 12

en ik ben blij dat jij hier al wat over gezegd hebt, want ik had hier ook een ongemakkelijk gevoel bij. Als je op je zestigste besluit toch voor de vrouwen te gaan na je hele leven heterorelaties te hebben gehad juich ik dat van harte toe, maar om meteen de geuzentaal te co-opten en lachend iedereen pot te noemem vind ik ongepast en een beetje try-hard. Ze komt over alsof dit een exotisch uitstapje is voor haar.

26 likes
Afl. 16

Huh het was toch Arie en niet Arno die zei dat hij de opbrengst van zijn koophuis wel volledig zou investeren in de B&B van Eveline? Ik vind hem pas écht delulu, ik snap niet dat ze hem niet gewoon wegstuurt. Zo vermoeiend ook met dat opruimen van de “schuur” zonder te vragen of ze dat wel wil, en het uberhaupt al bestempelen van die ruimte als een schuur is zo onaardig. Ik weet niet meer welke mannen er in haar introductievideo’s zaten maar ik hoop zo erg op iets beters dan die drie die ze nu heeft gehad.

Hetty is echt tired of Arie’s bullshit

40 likes
Samenvatting

Nee zeiden ze allebei, Arie’s huis wordt al verkocht en dus zou hij zo kunnen verkassen met de overwaarde in zijn zak.
Arno zei zijn huis te willen verkopen om dat in de B&B te stopen.

Maar heb het idee dat het gesprek dat wij gezien hebben niet het hele gesprek is geweest dus kan goed dat Arie’s antwoord op is besproken maar ze hem gewoon een leuker persoon vindt en dit voor Arno gewoon de laatste druppel was.

4 likes

Aflevering 11

Waarom zoomen ze constant in op de eeltvoeten van Pètra, weet iemand dat?

Heb speciaal geen screenshot gemaakt

8 likes

Ik denk om ons te blijven shockeren zodat we bij de les blijven

1 like

Nobody knows

4 likes

Ik denk omdat Pétra de hele tijd belooft om haar voetmassages te geven

12 likes

Oh wow dat is serieus een goeie theorie :exploding_head:

Aflevering 16 Ilya

Dit beeld voelt echt als een pen laten vallen en oprapen om je borsten te laten zien :joy: uit die film: bend and snap ofzo?

31 likes

group-dance

Uit Legally Blonde!

11 likes

Jaaaa! :grin:

3 likes

Haha ja en hij stond niet eens naast of achter haar dus ik dacht ook wel: meid, al die moeite voor niks!

2 likes

Hernia voor piet snot :joy:

1 like

Ik lees dat velen Evelyne een beetje zielig vinden omdat zij van die sneue types op bezoek heeft, maar ik heb bij haar wel heel erg het idee dat ze bij iedereen gaat wachten op een liefdesverklaring (hoeft ze iig niet lang op te wachten haha), want ze wil wel heel graag horen dat ze haar allemaal leuk vinden, om vervolgens tegen iedereen terug te zeggen dat zij nog niet zoveel voelt. En ze allemaal daarna pas weg te sturen. Eerst ff haar zelfvertrouwen boosten :sweat_smile:. Komt ook omdat zij idd elke man wilde uitnodigen die zich had aangemeld.

8 likes

Whahah geweldig

Oké ik begin B&B toch weer leuk te vinden

1 like

Ik ben hier nog niet, maar heb stiekem toch op je spoiler gedrukt. Maar dit is niet Karine (Karina?) toch?
Door deze screenshot wel helemaal zin om vanavond verder te kijken hehe

3 likes

Druk niet op deze spoiler. Alles op eigen risico

Nee dit is pink barbie. Sylvia.

3 likes

sorry nog even over 11 ik heb gevoelens en vragen

Dick

Is Sharon knap genoeg dat al haar fucking irritante vragen en opmerkingen vergeven worden?

• Ja, door mij
  • Ja door Dick
  • Ja door Dick en mij
  • Nee door ons beiden niet

0 stemmers

Heb echt de hele tijd zin om HJB te roepen als ze weer een monoloog begint

Ik die doet alsof ik iets weet van de natuur:

Vind het wel echt saai worden daar, alleen maar in die sloot liggen en elkaar feitjes vertellen.

Rob

Ik vind Margot echt zo leuk!! En Rob is Illya-esk lomp maar toch mag ik m wel, al is dat volgens mij impopulair.

Wat is de lul van Estadens?

• Een kerk ruïne in Estadens
  • Een kale Nederlandse man wonend in Estadens

0 stemmers

Petra^2 en Lieske

Ja sorry, elk moment gefascineerd gekeken, wát een tv dit

Ben ook echt fan van pétra en ook van Lieske en ook van Pètra, ik wil dat ze met z’n drieën blijven

• Ik ook
  • Drie is teveel

0 stemmers

Jean Paul

Je bent 40 uur in Spanje, waar heb je zin in?

• Een appelflap van de Nederlandse bakker

0 stemmers

Je MOET kiezen

• Met jeanpaul op de Dior quad
  • Met jeanpaul in de defensie DAF

0 stemmers

Heerlijk dat het helemaal niet uit maakt of je nou 1-op-1 gaat met hem of niet, de gesprekken veranderen nooit

Vind het wel goed dat Susanne weg is en heerlijk dat Yvonne ook haar conclusies lijkt te trekken. Maargoed, ook als je vertrekt blijft JP stoïcijns.

Inrit

Wat er is met haar aan de hand? Heeft ze drugs gekregen? Is ze manisch? Ze heeft een heel andere energie ineens.

Deze man die alles zegt wat je niet wil horen en 2674748x lichamelijke aanrakingen noemt, maar toch in de smaak van Ingrid valt??? Wonderlijk.

Direct kriebels daarbeneden ook :sob:

Ingrid die met 70 decibel de straat over schreeuwt en dan dit zegt

Goh!

Nog even lekker op oor hoogte schreeuwen, echt een plaag op lesbos die vrouw

85 likes

Inrit :joy::joy::joy: die houden we erin

9 likes

Waarom schreeuwt Ingrid de hele tijd alsof ze in de ouderenzorg werkt :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

59 likes