B&B vol liefde #2

Plottwist: ik ben Els

4 likes

ja duh who els(e)

13 likes

Ja he!! Ik kijk steeds weg en dan doe ik alsof Willy aan het daten is op de savanne.

6 likes

Ik denk ook dat Anja dat nodig heeft maar volgens mij wil Anja helemaal geen partner die haar een weerwoord geeft. Ik vind haar nogal eigengereid ( good for her ook, en logisch na 40 jaar alleen). Ze vindt een rustig knikkende man volgens mij wel prima.

8 likes

God het is zo cru als ze van RJ naar Albert schakelen.

Heb je eerst zo’n lieve man die het schijnbaar nul moeite kost om over iedereen iets leuks te vinden ook al is het niet direct zijn type en dan komt Albert die precies het tegenovergestelde is: een ontzettende kutlul.

60 likes

Hebben jullie trouwens ooit een saaier iemand gezien op tv dan Lotte (vind dat ook een perfect suffe naam) bij Mike?

Jeeeeezus. Is elke dag ziek/zwak/misselijk, praat zo sloom dat haar eigen gezicht erbij in slaap lijkt te vallen, heeft geen enkele persoonlijkheid buiten ‘ik eet gezond en doe aan skincare’ en vind werkelijk aaaaaaaaalles te eng of te wild en mijn meest gehate eigenschap: ze wil oooooooveral eindeloos een gesprek over, ze praat ook tegen de camera in van die therapietermen van ik ben trots op mezelf, eer aan mezelf

Terwijl wat de fuck heb je gedaan daar dan? Helemaal niks, niks om trots op te zijn, ga gewoon weg.

En het valt helemaal op omdat Noor precies het tegenovergestelde is en wel echt heel leuk en vooral levendig is.

66 likes

Nou nou, ze zorgt er wel voor dat haar twee haarlokken consistent netjes langs haar wangen hangen. Dat is hard werken!

5 likes

Typisch voorbeeld van een hele knappe meid die haar hele leven op haar looks heeft kunnen leunen en daardoor nooit een persoonlijkheid heeft hoeven ontwikkelen.

18 likes

Ja eens, maar impopulaire mening I guess: ik vind Noor dan weer iets te veel pick me

Ik geloof wel dat ze oprecht goed bij Mike past en veel van dezelfde dingen leuk vindt, maar ze gaat er denk ik ook wel goed op om de stoere chick te zijn naast al die saaie dodo’s

31 likes

Ja dit, maar komt denk ik ook omdat ze nog best jong is

11 likes

Ja! Krijg af en toe een beetje Suus vibes (van god, hoe heet-ie ook alweer, die gozer in de boshut).

15 likes

Hahahaha ja exact. Bram

5 likes

Hahahah wat had zij ook alweer voor stopwoordjes

1 like

Stoked!

22 likes

Ik vind Lotte de minst knappe vrouw die tot nu toe bij Mike is geweest.

32 likes

Nou nou, was voor haar wel een lang en zwaar acceptatieproces hoor om vrede te krijgen met haar modellenlooks.

34 likes

En sick!

5 likes

Oh… ik vind Lotte ook niet per se van het scherm af spatten, maar volgens mij noemde ze dat ze vitiligo had en haar immuunsysteem daardoor heel slecht was? Kan me voorstellen dat, als je een heftige, chronische ziekte hebt en ook daadwerkelijk fysieke klachten tijdens de opnames, je inderdaad niet zo sprankelend bent.

13 likes
Spoiler afl 13?

Stiekem hoop ik echt dat Els even die tranquilo houding laat gaan en een jaloers kantje laat zien. Voor mn gevoel ziet ze deze vrouw als bedreiging en love om haar pittige kant dan even te zien

12 likes

Albert heeft gewoon echt maar 1 gezichtsuitdrukking :neutral_face::expressionless:

12 likes