Whahah geweldig
Oké ik begin B&B toch weer leuk te vinden
Whahah geweldig
Oké ik begin B&B toch weer leuk te vinden
Ik ben hier nog niet, maar heb stiekem toch op je spoiler gedrukt. Maar dit is niet Karine (Karina?) toch?
Door deze screenshot wel helemaal zin om vanavond verder te kijken hehe
Druk niet op deze spoiler. Alles op eigen risico
Nee dit is pink barbie. Sylvia.
sorry nog even over 11 ik heb gevoelens en vragen
Dick
Is Sharon knap genoeg dat al haar fucking irritante vragen en opmerkingen vergeven worden?
0 stemmers
Heb echt de hele tijd zin om HJB te roepen als ze weer een monoloog begint
Ik die doet alsof ik iets weet van de natuur:
Vind het wel echt saai worden daar, alleen maar in die sloot liggen en elkaar feitjes vertellen.
Rob
Ik vind Margot echt zo leuk!! En Rob is Illya-esk lomp maar toch mag ik m wel, al is dat volgens mij impopulair.
Wat is de lul van Estadens?
0 stemmers
Petra^2 en Lieske
Ja sorry, elk moment gefascineerd gekeken, wát een tv dit
Ben ook echt fan van pétra en ook van Lieske en ook van Pètra, ik wil dat ze met z’n drieën blijven
0 stemmers
Jean Paul
Je bent 40 uur in Spanje, waar heb je zin in?
0 stemmers
Je MOET kiezen
0 stemmers
Heerlijk dat het helemaal niet uit maakt of je nou 1-op-1 gaat met hem of niet, de gesprekken veranderen nooit
Vind het wel goed dat Susanne weg is en heerlijk dat Yvonne ook haar conclusies lijkt te trekken. Maargoed, ook als je vertrekt blijft JP stoïcijns.
Inrit
Wat er is met haar aan de hand? Heeft ze drugs gekregen? Is ze manisch? Ze heeft een heel andere energie ineens.
Deze man die alles zegt wat je niet wil horen en 2674748x lichamelijke aanrakingen noemt, maar toch in de smaak van Ingrid valt??? Wonderlijk.
Direct kriebels daarbeneden ook ![]()
Ingrid die met 70 decibel de straat over schreeuwt en dan dit zegt
Goh!
Nog even lekker op oor hoogte schreeuwen, echt een plaag op lesbos die vrouw
Inrit ![]()
![]()
die houden we erin
Waarom schreeuwt Ingrid de hele tijd alsof ze in de ouderenzorg werkt ![]()
![]()
![]()
ja dit met die scooter was zo’n vaag moment, ook hoe zij elke keer op de grond kruipt voor die buurhonden
girl je talenten zijn niet wasted on us maar denk echt dat je internetfamous wordt als je een b&b recap kanaal begint
Ik vind Karine echt een topper
Aflevering 16
Dat je afgewezen wordt en je eerste reactie is SORRY DAT LIGT AAN MIJ NATUURLIJK. Iemand wijst jou toch af, waarom ga JIJ je dan helemaal zitten te verontschuldigen.
Hoe kan je zo weinig ruggengraat hebben. Heb echt een allergie voor zulk slap gedrag.
Gejat hoor
sorry dubbelpost maar HAHAHAHA ik heb nog nooit iemand zó slecht zien golfen. en dat terwijl ze zo haar best doet om er sexy uit te zien. i can’t ![]()
Afl 16
Lijkt er toch op dat ons Peet iemand gaat wegsturen komende dagen. Wie denken jullie?
Die tong eruit hahaaaaa
Oh echt hahahahahaha volgens mij heb je gelijk ja
Spoilers!!!
ik heb gewoon geen zin om het consequent te doen en bij te houden. Deze is ook weer van gisteren (en dan eigenlijk nog een week achter) en wss heb ik die van vandaag pas maandag ofzo gezien of heb ik geen zin meer in screenshots maken.
Hier zijn er geen verwachtingen haha. En bovendien is half Twitter bezig met recaps dus ik doe niks ~unieks
Haha en ook elke keer de naam erachter “Goedemorgen Frank, lust jij koffie Frank? Of een broodje of iets?” “Yoghurt” “Oke, dan krijg jij van mij een yoghurtje, Frank”