B&B vol liefde #2

ja dit met die scooter was zo’n vaag moment, ook hoe zij elke keer op de grond kruipt voor die buurhonden

11 likes

girl je talenten zijn niet wasted on us maar denk echt dat je internetfamous wordt als je een b&b recap kanaal begint

67 likes

Ik vind Karine echt een topper

21 likes

Aflevering 16

Dat je afgewezen wordt en je eerste reactie is SORRY DAT LIGT AAN MIJ NATUURLIJK. Iemand wijst jou toch af, waarom ga JIJ je dan helemaal zitten te verontschuldigen.

Hoe kan je zo weinig ruggengraat hebben. Heb echt een allergie voor zulk slap gedrag.

21 likes

Gejat hoor

5 likes

sorry dubbelpost maar HAHAHAHA ik heb nog nooit iemand zó slecht zien golfen. en dat terwijl ze zo haar best doet om er sexy uit te zien. i can’t :joy:

3 likes

Afl 16

Lijkt er toch op dat ons Peet iemand gaat wegsturen komende dagen. Wie denken jullie?

3 likes

Die tong eruit hahaaaaa

6 likes

dat is toch zijn lip? :joy:

@Nude ff in spoiler doen

16 likes

Oh echt hahahahahaha volgens mij heb je gelijk ja

3 likes

Spoilers!!!

3 likes

ik heb gewoon geen zin om het consequent te doen en bij te houden. Deze is ook weer van gisteren (en dan eigenlijk nog een week achter) en wss heb ik die van vandaag pas maandag ofzo gezien of heb ik geen zin meer in screenshots maken.

Hier zijn er geen verwachtingen haha. En bovendien is half Twitter bezig met recaps dus ik doe niks ~unieks

9 likes

@June @Zemraluani die stomme poll kan niet in die stomme spoiler!!! Wat doe ik fout?

1 like

Haha en ook elke keer de naam erachter “Goedemorgen Frank, lust jij koffie Frank? Of een broodje of iets?” “Yoghurt” “Oke, dan krijg jij van mij een yoghurtje, Frank”

45 likes

ja snap ik hoor, zou er zelf ook geen zin in hebben, maar t hele topic geniet & wat veren in je reet waren op zn plaats :bouquet:

14 likes

Ik heb deze aflevering nog niet gezien dus geen idee over wie het gaat, maar je verwoordt PRECIES waar ik me zo enorm aan stoorde bij Frank

1 like

Oké ik kijk 12 (de aflevering van vandaag), maar ben ik te woke of is het raar

[de context: pètra en Lieske leren pétra hoe ze lesbische vrouwen herkent en ze zitten op een terras met andere vrouwen]

Dat ze ongevraagd een random kortharige vrouw vol en herkenbaar in beeld nemen terwijl pétra zegt “ja dat is een mannenpot toch?” En dan pètra en Lieske “ja dat is een mannenpot” en dan gaan ze vervolgens praten over hoe ze allemaal niks hebben met mannenpotten en dan komt de vrouw wéér vol in beeld terwijl pétra zegt “wat ik niet aantrekkelijk vind zijn heel mannelijke lesbiennes, dat ze net een man zijn, dan kan ik net zo goed een man nemen”. En dan proosten ze ook met die vrouwen en die vrouw praat gewoon Nederlands dus die ziet dit straks ook op tv? !!!

• Ja is raar
  • Nee jij bent raar

0 stemmers

Heb er verder geen moeite mee welke termen ze gebruiken want hun ervaringen etc, maar iemand die niet meedoet aan het programma zo filmen vind ik wel echt vreemd

4 likes

Letterlijk 5 minuten lang hardop in m’n eentje gelachen hierom thanks. Ik hoop dat je voorlopig nog even doorgaat.

29 likes

Aflevering 16

Petra met haar knipjes, moest gelijk denken aan Daisy van keeping up with appearances.

afbeelding

56 likes

Same echt gieren om deze hele reeks, vriend kijkt mij echt aan alsof ik niet goed ben

8 likes