B&B vol liefde #2

ja snap ik hoor, zou er zelf ook geen zin in hebben, maar t hele topic geniet & wat veren in je reet waren op zn plaats :bouquet:

14 likes

Ik heb deze aflevering nog niet gezien dus geen idee over wie het gaat, maar je verwoordt PRECIES waar ik me zo enorm aan stoorde bij Frank

1 like

OkƩ ik kijk 12 (de aflevering van vandaag), maar ben ik te woke of is het raar

[de context: pètra en Lieske leren pétra hoe ze lesbische vrouwen herkent en ze zitten op een terras met andere vrouwen]

Dat ze ongevraagd een random kortharige vrouw vol en herkenbaar in beeld nemen terwijl pĆ©tra zegt ā€œja dat is een mannenpot toch?ā€ En dan pĆØtra en Lieske ā€œja dat is een mannenpotā€ en dan gaan ze vervolgens praten over hoe ze allemaal niks hebben met mannenpotten en dan komt de vrouw wƩƩr vol in beeld terwijl pĆ©tra zegt ā€œwat ik niet aantrekkelijk vind zijn heel mannelijke lesbiennes, dat ze net een man zijn, dan kan ik net zo goed een man nemenā€. En dan proosten ze ook met die vrouwen en die vrouw praat gewoon Nederlands dus die ziet dit straks ook op tv? !!!

• Ja is raar
  • Nee jij bent raar

0 stemmers

Heb er verder geen moeite mee welke termen ze gebruiken want hun ervaringen etc, maar iemand die niet meedoet aan het programma zo filmen vind ik wel echt vreemd

4 likes

Letterlijk 5 minuten lang hardop in m’n eentje gelachen hierom thanks. Ik hoop dat je voorlopig nog even doorgaat.

29 likes

Aflevering 16

Petra met haar knipjes, moest gelijk denken aan Daisy van keeping up with appearances.

afbeelding

56 likes

Same echt gieren om deze hele reeks, vriend kijkt mij echt aan alsof ik niet goed ben

8 likes

Ik vind haar echt heel kinderlijk overkomen

12 likes

Als ik mijn schoenen en sokken aandoe doe ik dat

• Sok sok schoen schoen
  • Sok schoen sok schoen

0 stemmers

dick doet sok schoen sok schoen, voelt heel raar

2 likes

Ik doe eigenlijk sok sok broek schoen schoen

7 likes

Ik doe sok schoen, 1 minuut zoeken naar de andere sok die dan op de grond ligt of waar ik bovenop zit, en dan andere sok schoen.
:ok_hand:

4 likes

Heeft Dick schoenen? Alleen nog op blote voeten gezien.

12 likes

16

Hoe is die nieuwe vrouw bij Ilya 47? :exploding_head:
Ilya trilde helemaal haha misschien was hij onder de indruk van haar verschijning.

Maar die andere, karine? Is ook 55 :open_mouth:

22 likes

Hahaha ja alsof ze tegen senielen praat HOUD OP

7 likes

IK LIG :rofl::rofl::rofl:

4 likes

Ik wil echt skincare tips van Karine. Of het adres van haar plastisch chirurg

1 like

Sowieso botox, beweegt te weinig in haar wangen en voorhoofd

5 likes

Ilya lijkt me tot nu toe nog de meest normale man van het programma, terwijl ik hem bij de introductie juist een beetje een gekkie vond :laughing:

Arno die de hele tijd zo :smiley: kijkt :rofl:

10 likes

Bij Arno denk ik steeds aan Woppy van Wizzy en Woppy

13 likes

Aflevering 12

Ik na 10 minuten aan Renske te hebben gekeken:

Ik hoop echt dat de vrouw die in 13 komt helemaal zijn type is en lekker dominant en assertief. Want zij is constant bezig met nieuwe vrouwen terwijl Daniƫl dat niet eens is en dat ze daar pittig op gaat reageren? Ja janken zeker of wat ga je doen dan? En hoezo zegt Daniƫl Renske 2.0, toch echt bizar als iemand je 4 dagen kent en al bekend is met meerdere versies van je. Sorry maar ik haat deze vrouw echt haha

53 likes

Zij is zoooooo onuitstaanbaar :smiling_face_with_tear: Hoezo houdt Daniel dit vol?!

2 likes