B&B vol liefde #2

Ik vind haar echt heel kinderlijk overkomen

12 likes

Als ik mijn schoenen en sokken aandoe doe ik dat

• Sok sok schoen schoen
  • Sok schoen sok schoen

0 stemmers

dick doet sok schoen sok schoen, voelt heel raar

2 likes

Ik doe eigenlijk sok sok broek schoen schoen

7 likes

Ik doe sok schoen, 1 minuut zoeken naar de andere sok die dan op de grond ligt of waar ik bovenop zit, en dan andere sok schoen.
:ok_hand:

4 likes

Heeft Dick schoenen? Alleen nog op blote voeten gezien.

12 likes

16

Hoe is die nieuwe vrouw bij Ilya 47? :exploding_head:
Ilya trilde helemaal haha misschien was hij onder de indruk van haar verschijning.

Maar die andere, karine? Is ook 55 :open_mouth:

22 likes

Hahaha ja alsof ze tegen senielen praat HOUD OP

7 likes

IK LIG :rofl::rofl::rofl:

4 likes

Ik wil echt skincare tips van Karine. Of het adres van haar plastisch chirurg

1 like

Sowieso botox, beweegt te weinig in haar wangen en voorhoofd

5 likes

Ilya lijkt me tot nu toe nog de meest normale man van het programma, terwijl ik hem bij de introductie juist een beetje een gekkie vond :laughing:

Arno die de hele tijd zo :smiley: kijkt :rofl:

10 likes

Bij Arno denk ik steeds aan Woppy van Wizzy en Woppy

13 likes

Aflevering 12

Ik na 10 minuten aan Renske te hebben gekeken:

Ik hoop echt dat de vrouw die in 13 komt helemaal zijn type is en lekker dominant en assertief. Want zij is constant bezig met nieuwe vrouwen terwijl Daniël dat niet eens is en dat ze daar pittig op gaat reageren? Ja janken zeker of wat ga je doen dan? En hoezo zegt Daniël Renske 2.0, toch echt bizar als iemand je 4 dagen kent en al bekend is met meerdere versies van je. Sorry maar ik haat deze vrouw echt haha

53 likes

Zij is zoooooo onuitstaanbaar :smiling_face_with_tear: Hoezo houdt Daniel dit vol?!

2 likes

Echt een saaie aflevering zeg jeeezu

Jean Paul

Is er een passender lot voor hem dan midden in het opstellen van een huzarensalade lijstje koeltjes gedumpt te worden door de tweede vrouw binnen 12 uur?

• Nee was perfect zo
  • Ja had nog beter gekund

0 stemmers

Hoe ik naar de scène keek dat Yvonne wél moest huilen om Renate, maar niet om JP. Love her.

Zegt hij hier trouwens tegen een niet-witte vrouw (als in ‘blank’) dat ze zo lekker bruin is? Dat is toch gewoon haar huidskleur, zij is toch duidelijk deels zuidoost Aziatisch?

• Ik deel deze visie niet
  • Ik vrees van wel

0 stemmers

Ik heb heel erg geen mening over haar, net als ik heel erg geen mening over JP heb, dus vind ze wel passen. Allebei van die non figuren.

inrit

Echt saai dat het allemaal zo op rolletjes loopt, verwacht meer van haar. Heb gewoon dingen geskipt omdat het zo non eventful was.

Rinus elke tweede zin

Lesbos op Lesbos

Als pétra een man was, was ze gewoon een aanrander geweest of niet? Laat Lieske met rust joh gek. Lieske ook steeds “nee mag haar echt!” maar haar blik zegt steeds S T E R F.

Pètra is trouwens ook wel een sneaky viezerd zodra iemand een badpak aanheeft he haha

Maargoed, ik ben inmiddels wel een beetje Lieske’s lach-moe en Pétra’s persoonlijkheid-moe

Wat zijn jullie meer?

• Klaar met Lieske
  • Klaar met Pétra

0 stemmers

Lieske gaat dan steeds eerst heel Brabants praten, dan zegt ze 3 zinnen en dan komt die grijp-je-schouder-loop-naar-je-toe-en-terug-lach.

Was trouwens echt blindsided door het accent van de broer van Pètra, in mijn hoofd was zij Haags hahaha. Vind haar helemaal geen tukker.

Rob

Loopt wel echt uit de hand met die langstudeerders

Mijn GOD wat is die vrouw irritant haha, Rob leek ineens wel echt heel veel leuker en Margot ook nóg veel leuker dus dat is mooi.

Ja, jouw héle persoonlijkheid denk ik.

Collectieve amnesie, ze zijn natuurlijk ook allemaal wel oud zoals Rob graag 737384x benadrukt.

Oké nou dat was saai

hoop dat 13 beter is :pray:t3:

53 likes

Afl 16 Inrit

God die nieuwe man bij Inrit heeft het meteen alweer over ‘Ja ik wil natuurlijk wel winnen’. Waarom hebben mannen van een bepaalde leeftijd in dit programma zo vaak de neiging om het als een competitie te zien waarbij ze hopen als winnaar uit de bus te komen? Je wil toch gewoon kijken of iemand net zo leuk is als je had verwacht op basis van dat filmpje van 1 minuut en of er in het echt ook een klik tussen jullie is van waaruit liefde kan ontstaan. Maar zoveel mannen lijken op basis van dat filmpje al besloten te hebben dat de vrouw in kwestie hun nieuwe liefde is en dat ze alleen nog maar even die anderen moeten verslaan.

45 likes

Rob (van Magda) is echt comedy gold, wat een man. ‘Gooi er gewoon af en toe een paar Franse woorden in, sandwich en cafe’

Ik vond de laatste twee afleveringen echt heeerlijk, zoveel ongemakkelijke en grappige momenten. Echt een geweldig seizoen weer!

En wat vinden jullie, aflevering 16:

• Schuurtje
  • Sportruimte

0 stemmers

4 likes

Hahaha als Rinus net aankomt schreeuwt Inrit ook naar de taxichauffeur: heee Michaeli!!

Taxichauffeur: ik ben Christos
Inrit: ja dat is voor mij hetzelfde!

Compleet unbothered deze vrouw

57 likes

Dit is precies wat ik ook tegen mijn vriend zei. Ze zijn zo bezig met ‘vindt ze mij leuk?’ en helemaal niet met ‘vind ik haar wel leuk?’

17 likes
aflevering 15

Ik vind het zo bizar dat die mannen bij Evelien zo zijn als ze zijn? Ik kan er echt niet over uit. Niet alles wordt natuurlijk gefilmd maar in de auto geeft ze allemaal aanknopingspunten (films, boeken) maar het lijkt wel alsof ze geen films kijken en geen boeken lezen überhaupt? Maar dan kan je toch ook júíst vragen oh leuk wat is je favoriete film, boek, hoe vaak lees je, ga je weleens naar de bios, nou duizend vragen kan je al bedenken. Zelfde met die wijn, ookal heb je zelf amper kennis, triest dat ze geeneens op het punt kunnen komen dat ze sommelier is geweest in een restaurant. Die mannen zijn alleen maar bezig met hun eigen onzekerheden en “meer hun best doen” maar dat gaat alleen maar betekenen dat ze nog meer gaan vragen hoe Evelien ze ziet ben ik bang? In plaats van dingen vragen, een keertje iets leuks of liefs regelen.

Ook die ene man die toen zichzelf vijf seconden moest vermaken toen ze een broodje ging eten, deze man was compleet in paniek in die stad alleen, hij kan gewoon niet zelf nadenken?

Toen hij uiteindelijk met Evelien aan het praten was was ook z’n hele ijsje gesmolten alsof hij al niet kon praten en ijsje eten tegelijkertijd? Wat kunnen deze mannen wel.

70 likes