B&B vol liefde #2

Echt een saaie aflevering zeg jeeezu

Jean Paul

Is er een passender lot voor hem dan midden in het opstellen van een huzarensalade lijstje koeltjes gedumpt te worden door de tweede vrouw binnen 12 uur?

• Nee was perfect zo
  • Ja had nog beter gekund

0 stemmers

Hoe ik naar de scène keek dat Yvonne wél moest huilen om Renate, maar niet om JP. Love her.

Zegt hij hier trouwens tegen een niet-witte vrouw (als in ‘blank’) dat ze zo lekker bruin is? Dat is toch gewoon haar huidskleur, zij is toch duidelijk deels zuidoost Aziatisch?

• Ik deel deze visie niet
  • Ik vrees van wel

0 stemmers

Ik heb heel erg geen mening over haar, net als ik heel erg geen mening over JP heb, dus vind ze wel passen. Allebei van die non figuren.

inrit

Echt saai dat het allemaal zo op rolletjes loopt, verwacht meer van haar. Heb gewoon dingen geskipt omdat het zo non eventful was.

Rinus elke tweede zin

Lesbos op Lesbos

Als pétra een man was, was ze gewoon een aanrander geweest of niet? Laat Lieske met rust joh gek. Lieske ook steeds “nee mag haar echt!” maar haar blik zegt steeds S T E R F.

Pètra is trouwens ook wel een sneaky viezerd zodra iemand een badpak aanheeft he haha

Maargoed, ik ben inmiddels wel een beetje Lieske’s lach-moe en Pétra’s persoonlijkheid-moe

Wat zijn jullie meer?

• Klaar met Lieske
  • Klaar met Pétra

0 stemmers

Lieske gaat dan steeds eerst heel Brabants praten, dan zegt ze 3 zinnen en dan komt die grijp-je-schouder-loop-naar-je-toe-en-terug-lach.

Was trouwens echt blindsided door het accent van de broer van Pètra, in mijn hoofd was zij Haags hahaha. Vind haar helemaal geen tukker.

Rob

Loopt wel echt uit de hand met die langstudeerders

Mijn GOD wat is die vrouw irritant haha, Rob leek ineens wel echt heel veel leuker en Margot ook nóg veel leuker dus dat is mooi.

Ja, jouw héle persoonlijkheid denk ik.

Collectieve amnesie, ze zijn natuurlijk ook allemaal wel oud zoals Rob graag 737384x benadrukt.

Oké nou dat was saai

hoop dat 13 beter is :pray:t3:

53 likes

Afl 16 Inrit

God die nieuwe man bij Inrit heeft het meteen alweer over ‘Ja ik wil natuurlijk wel winnen’. Waarom hebben mannen van een bepaalde leeftijd in dit programma zo vaak de neiging om het als een competitie te zien waarbij ze hopen als winnaar uit de bus te komen? Je wil toch gewoon kijken of iemand net zo leuk is als je had verwacht op basis van dat filmpje van 1 minuut en of er in het echt ook een klik tussen jullie is van waaruit liefde kan ontstaan. Maar zoveel mannen lijken op basis van dat filmpje al besloten te hebben dat de vrouw in kwestie hun nieuwe liefde is en dat ze alleen nog maar even die anderen moeten verslaan.

45 likes

Rob (van Magda) is echt comedy gold, wat een man. ‘Gooi er gewoon af en toe een paar Franse woorden in, sandwich en cafe’

Ik vond de laatste twee afleveringen echt heeerlijk, zoveel ongemakkelijke en grappige momenten. Echt een geweldig seizoen weer!

En wat vinden jullie, aflevering 16:

• Schuurtje
  • Sportruimte

0 stemmers

4 likes

Hahaha als Rinus net aankomt schreeuwt Inrit ook naar de taxichauffeur: heee Michaeli!!

Taxichauffeur: ik ben Christos
Inrit: ja dat is voor mij hetzelfde!

Compleet unbothered deze vrouw

57 likes

Dit is precies wat ik ook tegen mijn vriend zei. Ze zijn zo bezig met ‘vindt ze mij leuk?’ en helemaal niet met ‘vind ik haar wel leuk?’

17 likes
aflevering 15

Ik vind het zo bizar dat die mannen bij Evelien zo zijn als ze zijn? Ik kan er echt niet over uit. Niet alles wordt natuurlijk gefilmd maar in de auto geeft ze allemaal aanknopingspunten (films, boeken) maar het lijkt wel alsof ze geen films kijken en geen boeken lezen überhaupt? Maar dan kan je toch ook júíst vragen oh leuk wat is je favoriete film, boek, hoe vaak lees je, ga je weleens naar de bios, nou duizend vragen kan je al bedenken. Zelfde met die wijn, ookal heb je zelf amper kennis, triest dat ze geeneens op het punt kunnen komen dat ze sommelier is geweest in een restaurant. Die mannen zijn alleen maar bezig met hun eigen onzekerheden en “meer hun best doen” maar dat gaat alleen maar betekenen dat ze nog meer gaan vragen hoe Evelien ze ziet ben ik bang? In plaats van dingen vragen, een keertje iets leuks of liefs regelen.

Ook die ene man die toen zichzelf vijf seconden moest vermaken toen ze een broodje ging eten, deze man was compleet in paniek in die stad alleen, hij kan gewoon niet zelf nadenken?

Toen hij uiteindelijk met Evelien aan het praten was was ook z’n hele ijsje gesmolten alsof hij al niet kon praten en ijsje eten tegelijkertijd? Wat kunnen deze mannen wel.

70 likes

Vreselijk he, niet om aan te zien. Zou er dan toch een reden zijn dat deze mannen nog single zijn :joy: :face_with_monocle:

8 likes

Ik zie alleen maar dit als ik naar die man kijk

33 likes

Volgensmij is die Daniel gewoon blij dat er uberhaupt een keer een vrouw in zijn buurt is.

6 likes

Aflevering 16

Heeft iemand gezien hoe fucking zenuwachtig Illya was bij de nieuwe vrouw?:joy: Zijn wijnglas trilde nog net niet uit z’n handen.

42 likes

Ja ik heb zoiets ook bij Dick gezien, ik dacht tijdens het cadeautjes uitpakken met Sharon :joy:

5 likes
Samenvatting

Viel mij ookal op ! Ik vind Karine wel passen. Denk dat Sylvia te jong/ hip is voor hem.
Petra(gast) bij petra ergert me zo erg. Hoe ze om die paal hangt in dat gezelschap. Denk wel dat ze Lieske gaat wegsturen.
De schoonzus komt me trouwens heel bekend vooor maar weet niet waarvan.
Bij Eveline Arno eindelijk weg. Ze is wel onhandig in wegsturen. Die andere meteen in actie stand

5 likes

Schoonzus is een ‘bekende’ interieurstyliste

2 likes

Ah zo, misschien heb ik haar dan paar keer op tv gezien.

1 like
afl 17

Het verbaast me eigenlijk niet eens meer, maar die JP blijft toch zo overduidelijk overal omheen draaien en loze praat verkopen. Toen Brit hem in het kapelletje vroeg of hij haar ziet zitten, kwam hij weer met van die nietszeggende antwoorden: “we hadden het toch gezellig gisteren?”, “ja, ik wil je beter leren kennen”, en “kom, we gaan naar Alicante.” En Brit maar blij staan knikken van oooh wat fijn dat hij het zo oppakt!

Daarna sjokken ze weer van eetmoment naar eetmoment. Het boeit hem echt totaal niet met wie hij is. Zo’n saaie verhaallijn.

34 likes

Ik vind die Shirley echt zo’n valse pick me. Alleen maar zeiken over Renske tegen Daniel, zo gemeen. Ze praat ook bijna alleen maar over Renske, maar tegelijkertijd is ze zoooo nonchi en ontspannen

49 likes

Ja dat pick me gedrag is wel heel irritant. Maar to be fair ik zou me ook echt moeten inhouden om niet over Renske te zeiken want ik vind het wel echt de meest vermoeiende vrouw die ik in lange tijd op tv heb gezien.

36 likes

Oh my, die ogen. En dit is als hij iets normaals zegt hè.

63 likes

Ja echt NIKS is goed ; heeft hij een uitgebreider ontbijt gemaakt, is ook dat niet goed. Ga naar huis zou ik denken, ze doet zichzelf hier zo geen plezier mee.

9 likes

Hahaha die schemering erbij maakt dit beeld extra spooky

9 likes