Vreselijk he, niet om aan te zien. Zou er dan toch een reden zijn dat deze mannen nog single zijn
![]()
Volgensmij is die Daniel gewoon blij dat er uberhaupt een keer een vrouw in zijn buurt is.
Aflevering 16
Heeft iemand gezien hoe fucking zenuwachtig Illya was bij de nieuwe vrouw?
Zijn wijnglas trilde nog net niet uit z’n handen.
Ja ik heb zoiets ook bij Dick gezien, ik dacht tijdens het cadeautjes uitpakken met Sharon ![]()
Samenvatting
Viel mij ookal op ! Ik vind Karine wel passen. Denk dat Sylvia te jong/ hip is voor hem.
Petra(gast) bij petra ergert me zo erg. Hoe ze om die paal hangt in dat gezelschap. Denk wel dat ze Lieske gaat wegsturen.
De schoonzus komt me trouwens heel bekend vooor maar weet niet waarvan.
Bij Eveline Arno eindelijk weg. Ze is wel onhandig in wegsturen. Die andere meteen in actie stand
Schoonzus is een ‘bekende’ interieurstyliste
Ah zo, misschien heb ik haar dan paar keer op tv gezien.
afl 17
Het verbaast me eigenlijk niet eens meer, maar die JP blijft toch zo overduidelijk overal omheen draaien en loze praat verkopen. Toen Brit hem in het kapelletje vroeg of hij haar ziet zitten, kwam hij weer met van die nietszeggende antwoorden: “we hadden het toch gezellig gisteren?”, “ja, ik wil je beter leren kennen”, en “kom, we gaan naar Alicante.” En Brit maar blij staan knikken van oooh wat fijn dat hij het zo oppakt!
Daarna sjokken ze weer van eetmoment naar eetmoment. Het boeit hem echt totaal niet met wie hij is. Zo’n saaie verhaallijn.
Ik vind die Shirley echt zo’n valse pick me. Alleen maar zeiken over Renske tegen Daniel, zo gemeen. Ze praat ook bijna alleen maar over Renske, maar tegelijkertijd is ze zoooo nonchi en ontspannen
Ja dat pick me gedrag is wel heel irritant. Maar to be fair ik zou me ook echt moeten inhouden om niet over Renske te zeiken want ik vind het wel echt de meest vermoeiende vrouw die ik in lange tijd op tv heb gezien.
Ja echt NIKS is goed ; heeft hij een uitgebreider ontbijt gemaakt, is ook dat niet goed. Ga naar huis zou ik denken, ze doet zichzelf hier zo geen plezier mee.
Hahaha die schemering erbij maakt dit beeld extra spooky
Hoe meer ik van Renske zie, hoe minder ik iets van haar snap
Ik dacht bij de laatste aflevering nog dat het meer lijkt alsof Daniel begeleider was en moed verzamelde voor een gesprekje met een cliënte ![]()
Aflevering 17
Hahaha ik moest heel hard lachen om die temptation island/love island recoupling muziek onder de laatste scene in de jungle bij Dick ![]()
En Moniek lijkt me overigens echt een heel lieve warne vrouw. Ze heeft ook iets heel moois in haar gezicht/uitstraling waar ik naar blijf kijken. Tot nu toe wel de leukste vrouw bij Dick denk ik.
Ik krijg alleen wel een beetje het idee dat Dick een beetje zit te wachten op een specifieke vrouw die nog gaat komen (net als toen bij Joy en Daní), want ik vind wel dat hij steeds erg snel conclusies trekt dat het niks is en ze ook steeds zo keurig één voor één wegbonjourt.
Ik hoop ook oprecht dat Daniel zn zelfvertrouwen (wat hij volgens mij al niet heel veel heeft op t gebied van vrouwen) straks niet helemaal weg is als er wel een leuke vrouw komt. Alhoewel hij door de komst van Shirley volgens mij wel steeds meer doorheeft dat dit ongemakkelijke gedoe echt niet zo zeer aan hem ligt.
Ik snap alleen niet dat als je zo duidelijk geen match bent dat je iemand dan een week daar laat. Ik had na één drankje al om de rekening gevraagd denk ik (nee grapje ik ben ook echt mega slecht in afwijzen, maar dit zo op tv zien zet wel een goede spiegel voor).
Arno lijkt net de menselijke variant van een AH hamster ![]()
ik ben halverwege en ik kan het niet helemaal duiden waarom, maar die Moniek is echt snel mijn BEC geworden