Echt een saaie aflevering zeg jeeezu
Jean Paul
Is er een passender lot voor hem dan midden in het opstellen van een huzarensalade lijstje koeltjes gedumpt te worden door de tweede vrouw binnen 12 uur?
- Nee was perfect zo
- Ja had nog beter gekund
0 stemmers
Hoe ik naar de scène keek dat Yvonne wél moest huilen om Renate, maar niet om JP. Love her.
Zegt hij hier trouwens tegen een niet-witte vrouw (als in ‘blank’) dat ze zo lekker bruin is? Dat is toch gewoon haar huidskleur, zij is toch duidelijk deels zuidoost Aziatisch?
- Ik deel deze visie niet
- Ik vrees van wel
0 stemmers
Ik heb heel erg geen mening over haar, net als ik heel erg geen mening over JP heb, dus vind ze wel passen. Allebei van die non figuren.
inrit
Echt saai dat het allemaal zo op rolletjes loopt, verwacht meer van haar. Heb gewoon dingen geskipt omdat het zo non eventful was.
Rinus elke tweede zin
Lesbos op Lesbos
Als pétra een man was, was ze gewoon een aanrander geweest of niet? Laat Lieske met rust joh gek. Lieske ook steeds “nee mag haar echt!” maar haar blik zegt steeds S T E R F.
Pètra is trouwens ook wel een sneaky viezerd zodra iemand een badpak aanheeft he haha
Maargoed, ik ben inmiddels wel een beetje Lieske’s lach-moe en Pétra’s persoonlijkheid-moe
Wat zijn jullie meer?
- Klaar met Lieske
- Klaar met Pétra
0 stemmers
Lieske gaat dan steeds eerst heel Brabants praten, dan zegt ze 3 zinnen en dan komt die grijp-je-schouder-loop-naar-je-toe-en-terug-lach.
Was trouwens echt blindsided door het accent van de broer van Pètra, in mijn hoofd was zij Haags hahaha. Vind haar helemaal geen tukker.
Rob
Loopt wel echt uit de hand met die langstudeerders
Mijn GOD wat is die vrouw irritant haha, Rob leek ineens wel echt heel veel leuker en Margot ook nóg veel leuker dus dat is mooi.
Ja, jouw héle persoonlijkheid denk ik.
Collectieve amnesie, ze zijn natuurlijk ook allemaal wel oud zoals Rob graag 737384x benadrukt.
Oké nou dat was saai
hoop dat 13 beter is ![]()