B&B vol liefde #2

Hoe meer ik van Renske zie, hoe minder ik iets van haar snap

19 likes

Ik dacht bij de laatste aflevering nog dat het meer lijkt alsof Daniel begeleider was en moed verzamelde voor een gesprekje met een cliënte :smiling_face_with_tear:

15 likes

Aflevering 17

Hahaha ik moest heel hard lachen om die temptation island/love island recoupling muziek onder de laatste scene in de jungle bij Dick :sweat_smile:

En Moniek lijkt me overigens echt een heel lieve warne vrouw. Ze heeft ook iets heel moois in haar gezicht/uitstraling waar ik naar blijf kijken. Tot nu toe wel de leukste vrouw bij Dick denk ik.

Ik krijg alleen wel een beetje het idee dat Dick een beetje zit te wachten op een specifieke vrouw die nog gaat komen (net als toen bij Joy en Daní), want ik vind wel dat hij steeds erg snel conclusies trekt dat het niks is en ze ook steeds zo keurig één voor één wegbonjourt.

15 likes

Ik hoop ook oprecht dat Daniel zn zelfvertrouwen (wat hij volgens mij al niet heel veel heeft op t gebied van vrouwen) straks niet helemaal weg is als er wel een leuke vrouw komt. Alhoewel hij door de komst van Shirley volgens mij wel steeds meer doorheeft dat dit ongemakkelijke gedoe echt niet zo zeer aan hem ligt.

Ik snap alleen niet dat als je zo duidelijk geen match bent dat je iemand dan een week daar laat. Ik had na één drankje al om de rekening gevraagd denk ik (nee grapje ik ben ook echt mega slecht in afwijzen, maar dit zo op tv zien zet wel een goede spiegel voor).

10 likes

Arno lijkt net de menselijke variant van een AH hamster :sweat_smile:

19 likes

ik ben halverwege en ik kan het niet helemaal duiden waarom, maar die Moniek is echt snel mijn BEC geworden

6 likes

Aflevering 17 Renske

Uuuggghh wat is die Renske verschrikkelijk. Sorry maar die meid heeft toch echt issues? Maar ik snap ook niet waarom Daniël haar in godsnaam niet naar huis stuurt? Echt wat een sfeerspons zeg. Ze weet echt overal een probleem van te maken, je kan bij haar echt niks goed doen.

16 likes

Dit begin ik ook te denken idd. Misschien al contact van tevoren gehad met een vrouw? Of hij zoekt een slang ipv een vrouw, kan ook

6 likes

Vooruitblik aflevering 18

oooooh zin in! ‘Het is b&b vol liefde, niet b&b vol klussen.’ Had niet gedacht dat ik het nog eens eens zou zijn met die beste Rinus. En je zag die kop van Ingrid al betrekken he, heerlijk.

39 likes

De ogen van Dick in deze aflevering 17 :rofl: Heb soms echt moeite om mij te concentreren op zijn woorden als hij steeds zo kijkt

11 likes

Dat nummer van Martin Morero bij Jean-Paul: spijt is voor later, liever een kater :laughing:

33 likes

Afl 17

Samenvatting

Ik snap niet zo goed wat Dick zoekt? Hij voelt bij niemand ook maar een vonkje lijkt het wel.

Wat me sowieso opvalt bij alle b&b eigenaren is dat ze vooral iemand zoeken die zich volledig aan hen aanpassen en zelf nul willen geven. Niet echt sympathiek.

33 likes

Wild spotten is wel echt Dicks zijn hele persoonlijkheid he

17 likes

Ja en je vergeet zijn flex om elk dier na te doen.

10 likes

Dick is zo’n pick me girl magneet

33 likes

Ik vind rob ook leuk @Zemraluani

3 likes
Afl 17

Ik weet niet of het eerlijk is dat ik dit vind, maar ik vind het een beetje hypocriet dat Petra bij Pètra klaagt over Lieskes aanwezigheid. Zij kwam zelf vrij hysterisch binnen, dook op Lieske, zat steeds aan haar billen en was ook superaanwezig. Ik zou zelf denk ik af en toe ook gek worden van Lieske (en nog meer van Petra), maar you get what you give.

67 likes

Welke Rob? Appeltaart Rob of erotische Rob?

14 likes

In elke aflevering zitten zoveel flauwe woordgrappen en muziekkeuzes. “Lieske klaagt nog altijd steen en been over alle regeltjes” wanneer het gaat over de stenensessie, Bad Blood bij Renske en Shirley :sob: ik geniet hier zo van

35 likes

Appeltaart Rob haha

5 likes