B&B vol liefde #2

Aflevering 17 Renske

Uuuggghh wat is die Renske verschrikkelijk. Sorry maar die meid heeft toch echt issues? Maar ik snap ook niet waarom DaniĂŤl haar in godsnaam niet naar huis stuurt? Echt wat een sfeerspons zeg. Ze weet echt overal een probleem van te maken, je kan bij haar echt niks goed doen.

16 likes

Dit begin ik ook te denken idd. Misschien al contact van tevoren gehad met een vrouw? Of hij zoekt een slang ipv een vrouw, kan ook

6 likes

Vooruitblik aflevering 18

oooooh zin in! ‘Het is b&b vol liefde, niet b&b vol klussen.’ Had niet gedacht dat ik het nog eens eens zou zijn met die beste Rinus. En je zag die kop van Ingrid al betrekken he, heerlijk.

39 likes

De ogen van Dick in deze aflevering 17 :rofl: Heb soms echt moeite om mij te concentreren op zijn woorden als hij steeds zo kijkt

11 likes

Dat nummer van Martin Morero bij Jean-Paul: spijt is voor later, liever een kater :laughing:

33 likes

Afl 17

Samenvatting

Ik snap niet zo goed wat Dick zoekt? Hij voelt bij niemand ook maar een vonkje lijkt het wel.

Wat me sowieso opvalt bij alle b&b eigenaren is dat ze vooral iemand zoeken die zich volledig aan hen aanpassen en zelf nul willen geven. Niet echt sympathiek.

33 likes

Wild spotten is wel echt Dicks zijn hele persoonlijkheid he

17 likes

Ja en je vergeet zijn flex om elk dier na te doen.

10 likes

Dick is zo’n pick me girl magneet

33 likes

Ik vind rob ook leuk @Zemraluani

3 likes
Afl 17

Ik weet niet of het eerlijk is dat ik dit vind, maar ik vind het een beetje hypocriet dat Petra bij Pètra klaagt over Lieskes aanwezigheid. Zij kwam zelf vrij hysterisch binnen, dook op Lieske, zat steeds aan haar billen en was ook superaanwezig. Ik zou zelf denk ik af en toe ook gek worden van Lieske (en nog meer van Petra), maar you get what you give.

68 likes

Welke Rob? Appeltaart Rob of erotische Rob?

14 likes

In elke aflevering zitten zoveel flauwe woordgrappen en muziekkeuzes. “Lieske klaagt nog altijd steen en been over alle regeltjes” wanneer het gaat over de stenensessie, Bad Blood bij Renske en Shirley :sob: ik geniet hier zo van

35 likes

Appeltaart Rob haha

5 likes

Casanova toen JP met die vrouwen over de boulevard liep was ook een hoogtepunt

23 likes

Ja ieder persoonlijk gesprek kapt hij zo snel af, alsof hij er helemaal ongemakkelijk van wordt. En hij blijft in algemeenheden praten, hij heeft alle vrouwen volgens mij tot nu toe ‘gezellig’ genoemd maar niets persoonlijks wat hem nou aantrekt (of niet aantrekt) in die specifieke vrouw.
Ik vind het zielig voor Renate, lijkt me echt een lief mens maar hij geeft haar zo weinig persoonlijke aandacht en ondertussen zit zij maar te wachten op niks denk ik.

16 likes

Ik vind het zo leuk hoe b&b vol liefde zoveel mensen samenbrengt. Als dit programma weer op tv is is het hier druk, op whatsapp druk, je kunt aan lekker veel mensen vragen of ze het nog gezien hebben en ik word heel blij van dat “saamhorige” gevoel :joy: erg sentimenteel, sorry maar vind het toch telkens weer leuk om te merken

55 likes

Oh god het is weer begonnen

3 likes

Afl 17

Poeh Renske is wel echt een kei in projecteren hè. In die auto ook met die vraag over familie, hij merkt dat hij een gevoelig onderwerp raakt en vraagt netjes of hij hierover mag doorvragen. En dan is hij ineens vals en zet haar voor het blok ipv dat ze het gewoon bij zichzelf houdt dat ze het moeilijk of ongemakkelijk vindt om over familie te spreken. Ze kan toch gewoon zeggen dat dat een onderwerp voor een andere keer is? Vind het echt lullig voor hem en ßberhaupt bizar dat hij na die paar dagen al zo bewust bezig is om de hele tijd om haar gevoelens heen te fietsen.

43 likes

Ja ik vind haar heeeel heftig

9 likes