Wat een lieverd is Rob! hoop echt dat hij nog terugkomt
Van die Jaap Reesema schouders
āEr valt een last van mn schoudersā
āHeb je last van je schouders?ā
Nee jij wel?
hahahahah maar dit was net een sketch, ik moest echt hard lachen. wat een vent joh
17/shirley&renske
shirley āik kom hier gewoon om te kijken wie hij is, zij zit al met haar hoofd in 36 relatieproblemenā ![]()
![]()
ja sorry ben tot nu toe wel echt team shirley, het is voor haar toch ook fucking ongemakkelijk als je daar aankomt en iemand overduidelijk āgedoeā heeft met de host, onzeker wordt van jouw aanwezigheid en zichzelf ook duidelijk afstandelijk en vreemd naar jou toe opstelt (niet willen deelnemen aan gezamelijke gesprekken, raar vinden dat shirley haar woonplaats op zoekt, zeggen ādat hoeft zij niet van mij te wetenā over haar zus), momenten met zn 3 elke keer weer extreeem ongemakkelijk maakt door continu de sfeer te claimen met haar gevoelens. alsof je met een bevriend stel bent dat steeds openbaar ruzie heeft en een van hen je ook nog eens als bedreiging ziet. is tegenover shirley gewoon fucking aso hoe renske zich gedraagt.
dan snap ik wel dat shirley een beetje afstand neemt en minder empathisch is, het is namelijk ook niet alsof renske andersom rekening houdt met haar. plus dat alles wat shirley van renske ziet is hoe zij daniel op zn dak zit, niet echt uitnodigend om dan toenadering te zoeken en mogelijk zelf ook in daniels positie te komen? nee shirley is renske echt niks verschuldigd en renske gedraagt zich onvolwassen en egocentrisch.
en eerlijk ik kan zelf ook echt labiel zijn en kan me echt inleven in haar onzekerheid en gevoeligheden, maar zij is alleen maar aan het projecteren zonder zelfreflectie waardoor heel haar omgeving moet buigen voor haar. vind t oprecht sneu voor haar en begrijp dat het hartstikke zwaar is om door je emoties geleeft te worden, maar een beetje dr hoofd uit dr eigen kont trekken en de mensen om haar heen als ook mensen met gevoelens zien en respecteren is behoorlijk op zn plaats. zeker op die leeftijd man.
dus ja vind het echt heel bijzonder dat shirley nu de nare persoon is omdat die niet mee gaat in haar grillen
en daarnaast de productie vraagt natuurlijk ook veel aan shirley over renske dus daarom zal ze het er in die interview stukjes ook wel meer over hebben, maar buiten dat snap ik ook wel dat ze misschien geirriteerd is aangezien 1 persoon daar de hele sfeer aan het bepalen is?? en zowel daniel als shirley daar eigenlijk onder lijden.
begrijp wel dat je dan niet altijd helemaal politiek correct reageert
edit
Ik zie hem eerder voor me als een enorme nerd
Weet niet of je het baddie vindt maar hij komt hier uit de regio en twee van mān collegaās hebben bonje gehad met deze man en zān bedrijf destijds!
Ik snap niet waarom we appeltaart Rob volgen. Saaie man, saaie verhaallijnen, zit niks in. Hadden ze toch beter kunnen overslaan?
Omg!
Ja op de juicechannels stonden ook al dingen over dat het een oplichter zou zijn
echt een smiechtenkop heeft hij, niet verrassend
Afl 19
En dan die zwarte Bentley erbij⦠![]()
Echt??
same en ik judge na gisteren 17 & 18 gezien te hebben iedereen die shirley erger vind dan renske
zag ook al een paar stemmers die me absoluut niet verrasten
Komt wel heel dichtbij zo!!
Haha bart āmijn agenda laat het niet toe om langer te blijvenā zo ga ik het ook verwoorden als ik geen vrij mag krijgen voor iets
Ik vind hem echt een VVD-hoofd hebben, maar dat komt natuurlijk op hetzelfde neer
ja!! hij doet me dus met bepaalde gezichtsuitdrukkingen heeel erg aan mark rutte denken steeds
aflevering 20
Ik wist het!!! Doei shirley
OkƩ Renske is moeilijk maar ik denk dat hij haar toch wel leuk vind
die muziek bij de introductie van Carmen hahahahaha
Van koffie word je lelijk ![]()
Zou Rob haar niet gewoon na 1 dag wegsturen, hij trekt het nu al niet
Magda met haar flamberende pan en dat hij haar wilde kussen aaaaaaah zo awkward
Ilya met die Poolse dame ik kan er bijna niet naar kijken
Heb toch wel te doen met Arie ahhh
Wel goed dat Eveline hem niet eerst liet ploeteren in de tuin en hem daarna wegstuurde (zou Ingrid doen)
Vind de donderdag afleveringen wel altijd het beste
Ja mee eens. Dacht dat we misschien nog een onverwachte kant van Shirley zouden zien en dat de negatieve reacties daardoor zouden komen, maar ze komt niet eens in de buurt van Renske wat betreft onvolwassen gekkie gedrag.
Shirley is niet mijn type mens en ik wil haar absoluut niet in mijn persoonlijke kring, maar ik vind haar gedrag niet gek. Je weet bij de eerste ontmoeting al wat voor type het is (het ergste vind ik eigenlijk die focus op āNederlandse jongensā). Ik denk dat Shirley prima kan functioneren binnen een aso vriendengroep met soortgelijke man. Renske is een ander verhaal. Zij haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan
Dit gedrag verwacht je eerder bij iemand van 14 op schoolkamp. Het is erg vermoeiend dat ze steeds om bevestiging vraagt en de sfeer verziekt. Ik begrijp dat volwassen mensen in the heat of the moment soms labiel kunnen zijn, maar Renske doet mee aan een programma en ik neem aan dat je dan je beste beentje voor zet? Dus misschien is dit nog het topje van de ijsberg met haar ![]()
Ik vind Daniel eigenlijk wel een leuke man. Had me moeten aanmelden (grapje) Maar kan hem helemaal niet herinneren van de aanmeldingen.
Ik denk dat hij Renske ergens toch wel leuk vind, en misschien op moeilijke vrouwen valt, anders zou je dit toch niet zo lang kunnen volhouden.
Ben nu al benieuwd naar de reünie. Hoe sommige zichzelf dan terug zien op tv en de reacties.
Ingrid heeft straks een opgeknapte/opgeruimde bb na dit seizoen.