Ik snap niet waarom we appeltaart Rob volgen. Saaie man, saaie verhaallijnen, zit niks in. Hadden ze toch beter kunnen overslaan?
Omg!
Ja op de juicechannels stonden ook al dingen over dat het een oplichter zou zijn
echt een smiechtenkop heeft hij, niet verrassend
Afl 19
En dan die zwarte Bentley erbij… ![]()
Echt??
same en ik judge na gisteren 17 & 18 gezien te hebben iedereen die shirley erger vind dan renske
zag ook al een paar stemmers die me absoluut niet verrasten
Komt wel heel dichtbij zo!!
Haha bart ‘mijn agenda laat het niet toe om langer te blijven’ zo ga ik het ook verwoorden als ik geen vrij mag krijgen voor iets
Ik vind hem echt een VVD-hoofd hebben, maar dat komt natuurlijk op hetzelfde neer
ja!! hij doet me dus met bepaalde gezichtsuitdrukkingen heeel erg aan mark rutte denken steeds
aflevering 20
Ik wist het!!! Doei shirley
Oké Renske is moeilijk maar ik denk dat hij haar toch wel leuk vind
die muziek bij de introductie van Carmen hahahahaha
Van koffie word je lelijk ![]()
Zou Rob haar niet gewoon na 1 dag wegsturen, hij trekt het nu al niet
Magda met haar flamberende pan en dat hij haar wilde kussen aaaaaaah zo awkward
Ilya met die Poolse dame ik kan er bijna niet naar kijken
Heb toch wel te doen met Arie ahhh
Wel goed dat Eveline hem niet eerst liet ploeteren in de tuin en hem daarna wegstuurde (zou Ingrid doen)
Vind de donderdag afleveringen wel altijd het beste
Ja mee eens. Dacht dat we misschien nog een onverwachte kant van Shirley zouden zien en dat de negatieve reacties daardoor zouden komen, maar ze komt niet eens in de buurt van Renske wat betreft onvolwassen gekkie gedrag.
Shirley is niet mijn type mens en ik wil haar absoluut niet in mijn persoonlijke kring, maar ik vind haar gedrag niet gek. Je weet bij de eerste ontmoeting al wat voor type het is (het ergste vind ik eigenlijk die focus op “Nederlandse jongens”). Ik denk dat Shirley prima kan functioneren binnen een aso vriendengroep met soortgelijke man. Renske is een ander verhaal. Zij haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan
Dit gedrag verwacht je eerder bij iemand van 14 op schoolkamp. Het is erg vermoeiend dat ze steeds om bevestiging vraagt en de sfeer verziekt. Ik begrijp dat volwassen mensen in the heat of the moment soms labiel kunnen zijn, maar Renske doet mee aan een programma en ik neem aan dat je dan je beste beentje voor zet? Dus misschien is dit nog het topje van de ijsberg met haar ![]()
Ik vind Daniel eigenlijk wel een leuke man. Had me moeten aanmelden (grapje) Maar kan hem helemaal niet herinneren van de aanmeldingen.
Ik denk dat hij Renske ergens toch wel leuk vind, en misschien op moeilijke vrouwen valt, anders zou je dit toch niet zo lang kunnen volhouden.
Ben nu al benieuwd naar de reünie. Hoe sommige zichzelf dan terug zien op tv en de reacties.
Ingrid heeft straks een opgeknapte/opgeruimde bb na dit seizoen.
Sorry maar beide renske en shirley zijn kut
Daniel is de leukste vd 3 haha
Ik wil echt dag Magda me adopteert als kleinkind. Ik vind haar zo lief en lekker direct! En chill dat ze lekker kan koken, mijn oma kan echt alleen doorgekookte boontjes met gehaktballen maken hoor
(Ze moet alleen wel d’r mond houden over mijn buik dan)
Afl 20
Evelien
Samenvatting
Yesssss evelien ga voor bart heel goed van je! Weg met die onverzorgde kerels!
Ps ken bart nog van de plaatselijke kroeg ![]()
Rob
Samenvatting
Die carmen die rob komt wat een figuur ![]()
trekt gelijk een paar mandjes uit de kast alsof het haar keuken is? Ik was er gelijk klaar mee geweest blijf af joh met je klauwen hahaah
Wel weer gieren natuurlijk
Ik blijf er zo om giereeeen dat er volwassen mensen OP TV gaan lopen janken om iemand die ze net een paar dagen kennen ![]()
![]()
![]()
20
Maar wat doen ze met de montage? Want op basis van wat wij zien, snap ik echt niet waarom Daniël Renske nog steeds laat blijven. Het is toch alleen maar moeizaam en zwaar, totaal geen lol of chemie. Hebben ze het dan zonder camera’s ineens wel leuk of worden die leuke momenten niet uitgezonden ofzo.