B&B vol liefde #2

Ik heb deze aflevering nog niet gezien, dus misschien leg je het verkeerd uit, maar vitiligo zelf veroorzaakt geen gezondheidsklachten, maar het kan wel veroorzaakt door andere ziektes (bv. door een schildklieraandoening). :slight_smile:

edit: oke ik ben nu bij aflevering 12 waarbij ze inderdaad zegt dat mensen met vitiligo altijd een lagere weerstand hebben. Dat is gewoon niet waar :upside_down_face:

8 likes

Aflevering 14

hahaha ik hoop het ook! De nieuwe dame is volgens mij wel zijn type. Else is iets te chique voor RJ.

Joyce lijkt meer bezig te zijn met een eventueel leven in Spanje dan met een leven met Albert. En nu staat zijn villa te koop😭.

3 likes

Nee nee! Die nieuwe is juist te tuttig voor hem met haar panterprintje. Els heeft klasse. Het moet Els worden en niemand anders :rage:

47 likes

Wat ik niet snap is dat Mike haar dus al kende van een match op een datingApp en haar dan toch uitnodigd. Het lijkt mij dat je dan genoeg voorkennis hebt om te weten dat het wellicht toch geen match is… en ik vind je hebt je kans dan al gehad.

Kan ook zijn dat ze echt alleen een swipe match hadden, maar het kwam wel over alsof ze wel wat woorden hadden gewisseld.

2 likes

maar met alleen wat woorden wisselen op een datingapp weet je toch niet of iemand bij je past? hoezo heb je je kans dan al gehad?

3 likes

OMG whyyyy

16 likes

Ja sorry maar dit soort saaie wijven heeft altijd Lyme als het ze uitkomt.

19 likes

Ben zo Debbie moe

22 likes

Hou op

4 likes

Ja Debbie heeft echt veel te veel in haar eigen hype geloofd.

Mensen vonden een zomer geleden haar de leukste van 8 vrij matige mensen, maar buiten dat is niemand meer bezig met Debbie. Vind het ook tering irritant dat ze steeds weer opduikt

Opbokken vrouw.

32 likes

Idd het is nu wel klaar

4 likes

Malgosia lijkt me toch een actrice of nie? Ben afl 14 aan het kijken maar dit kan toch niet

6 likes

Het is toch net alsof RJ 24/7 aan het cosplayen is, ik ga echt helemaal stuk om die man

31 likes

Afl. 14

Dat stuk duurde ook zo lang dat ze met die zware koffer de trap af kwam :sob: Was er niemand van het 90 man personeel die haar even kon helpen?

12 likes

Haha ja dat ie ook zo aan zijn oog zat ‘ik houd heel erg van panterprint :wink:

8 likes

Afl 14 op naaldhakken ook nog :sob:

4 likes

Ik denk dat Els, buiten haar chique uiterlijk om, best een viezerik is eigenlijk, op een goede manier dan :joy:

22 likes

Ja Els straalt ondeugende meid uit onder dat sjaaltje

36 likes

Ze vonden elkaar toen blijkbaar niet interessant genoeg om af te spreken dus snap ook niet wat ze daar nou moet

4 likes

Wat een gare opmerking

13 likes