B&B vol liefde #2

Sorry maar beide renske en shirley zijn kut
Daniel is de leukste vd 3 haha

18 likes

Ik wil echt dag Magda me adopteert als kleinkind. Ik vind haar zo lief en lekker direct! En chill dat ze lekker kan koken, mijn oma kan echt alleen doorgekookte boontjes met gehaktballen maken hoor :joy: (Ze moet alleen wel d’r mond houden over mijn buik dan)

8 likes
afl 20

ilya i was rooting for you!!! totdat je tijdens je date met sylvia uit het niets ging zeggen dat ze knapper is dan karine

image

59 likes

Afl 20
Evelien

Samenvatting

Yesssss evelien ga voor bart heel goed van je! Weg met die onverzorgde kerels!

Ps ken bart nog van de plaatselijke kroeg :joy:

Rob

Samenvatting

Die carmen die rob komt wat een figuur :joy::joy: trekt gelijk een paar mandjes uit de kast alsof het haar keuken is? Ik was er gelijk klaar mee geweest blijf af joh met je klauwen hahaah
Wel weer gieren natuurlijk

9 likes

Ik blijf er zo om giereeeen dat er volwassen mensen OP TV gaan lopen janken om iemand die ze net een paar dagen kennen :joy::joy::joy:

14 likes
20

Maar wat doen ze met de montage? Want op basis van wat wij zien, snap ik echt niet waarom Daniël Renske nog steeds laat blijven. Het is toch alleen maar moeizaam en zwaar, totaal geen lol of chemie. Hebben ze het dan zonder camera’s ineens wel leuk of worden die leuke momenten niet uitgezonden ofzo.

20 likes
18

hahahaha die mompelkabouter eugene, ik moet denken aan deze man van de snuffelbeurs

:sob::raised_hands:

7 likes

Aflevering 15

Dick

Mijn HEMEL wat is Sharon irritant joh, praat non stop en nu heeft de spirit van Rayisa haar ook nog eens overgenomen

Denk dat Dick die nieuwe leuker vindt, maar dat ie Sharon wel knapper vindt. Die nieuwe is wel vrij doods, krijg Lotte de tweede vibes. Maar zolang Sharon er is krijgt ze toch geen moment om überhaupt een vraag te stellen.

Dick tegen Sharon:

Sharon 5 minuten later:

Illya

Hahahaha hij heeft nog Rayisa trauma zie ik:

Vond dit wel leuk, maar denk dat zij uiteindelijk toch íéts te erg haar best doet nu en het uiteindelijk gaat tegenvallen. Love Illya nog steeds.

Magda

Kan ik wederom uren naar kijken, hoe zij precies 4,9 km/uur loopt en dan gaat joggen voor 5 km/uur. Het meissie noemen, hoe Rob tegen iedereen altijd Nederlands blijft praten en geen idee heeft van het verschil tussen Frans en Engels.

De lul van Estadens

Jezus wat is Rob onsympathiek zeg jeeesu. Al dagen weten en delen met iedereen dat je Marianne gaat dumpen en dan dit zeggen:

En toen ie t eenmaal ging doen moest het ook op zijn tempo hup hup en doei graag

En vinden jullie Margot nog leuk? Ik vond Marianne kut en haar leuk maar hierna vind ik haar echt wel nep, hoewel Rob haar ook in een ongemakkelijke positie zette natuurlijk. Maar zou het ergens wel leuk vinden als zij ook op zo’n wijze aan de kant wordt gezet voor een latere vrouw. Ze genoot er te veel van.

En dat hele toneelstuk erna ook dat ze het Margot gingen vertellen die dan verbaasd ging doen en dit vond ik ook echt raar om te zeggen:

GOH WAT DENK JE? Je vertelt haar al dagen wat je gaat doen.

Eveline

Als je dit ziet wil je toch gewoon weer in bed gaan liggen?

Niks gemeen hebben behalve dorst:

Arie de seconde dat ze in Bologna waren aangekomen:

IMG_4753

Arno’s ijsje:

Eveline’s blik ik stief. Dump ze allebei morgen pls.

38 likes

Jaa ik ben ook bij deze aflevering en zo afgeknapt op Rob en Margot. Rob die onder het mom van “de fatsoenlijke en beleefde man” iemand dagenlang aan het lijntje houdt en Margot die dat niet onaantrekkelijk lijkt te vinden maar daar eerder van geniet.

16 likes

Ik kan gewoon niet meer naar Ingrid luisteren, heb echt gehoorbescherming nodig :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

7 likes

Neem een shot elke keer als Renske ‘ding doen’ zegt

15 likes

aflevering 20

Vind wel goed van Shirley dat ze aankaart hoe Daniel Renske alle ruimte geeft voor haar gekte

34 likes

Het kwam alleen helaas niet echt bij hem aan :sweat_smile:

15 likes

Als je een pabo stagiaire vraagt hoe het gaat:

30 likes

Ik ben geen Zeeuw en ik ken geen Zeeuw dus even een vraag voor de zeeuwologen onder ons. Praten alle Zeeuwen zoals Ilya? Of is dit Zeeuws + een vleugje spraakgebrek?

9 likes

Is wel echt heel Zeeuws…

11 likes

Sociaal ongemak + Zeeuws = zijn spraak :joy:

7 likes

Nou idd. Volwassen man van 52 jaar en dan op zo’n manier een vrouw neerhalen, om te slijmen bij een andere vrouw. Bij hem ook wel duidelijk dat het hem om uiterlijk te doen is en dat dat de belangrijkste factor lijkt te zijn.

30 likes

renske is ook Zeeuws, dus ja

8 likes

Zeeuws-Vlaams, ik kom bij hem uit de buurt oorspronkelijk en zijn accent klinkt als de gemiddelde middelbare schooldocent die ik had :smiling_face_with_tear:

7 likes