Wat erg!
Ja het is ook een zware zomer ![]()
ZĂĂĂĂKARRRR, absoLĂĂT!
Praat die nieuwe vrouw bij Rob nou een beetje hetzelfde? Of ligt dat aan mij en moet ik nu stoppen met iedereen te beledigen om zijn spraak.
Nee dat is echt Brabants, maar ze praat wel op dezelfde manier als Ingrid. Er zitten ook wel gelijkenissen tussen het Limburgs waar Ingrid vandaan komt en het Brabants van die vrouw bij Rob. Vind die vrouw bij Rob wel echt heel erg intens
Haha veel wel maar niet iedereen meer de dorpen of Zeeuws Vlaanderen ofzo
Ergste cringe moment tot nu toe uit aflevering 20
Arie: Geld speelt geen rol bij Bart, dat laat hij aan alle kanten merken. Ik heb ĂŒberhaupt niet zo heel veel, het enige wat ik heel veel heb en wat ik heel veel weg kan gevenâŠ
Ik: neeee alsjeblieft niet Arie zeg het niet Arie
Arie: is liefde ![]()
Ik:
![]()
heel apart accent, hij spreekt alle klinkers anders uit dan de bedoeling is
Zou dit ff in een spoiler plaatsenâŠ
Over aflevering 20
Illya tegen Sylwia: âJa jij bent wel echt veel knapper dan Karine.â Sjonge jonge. Daarna ook nog iets over dat Karine dat zelf ook liet doorschemeren ofzo? Dat Sylwia mooier is. Bijzonder. Illya kiest uiteindelijk 100% met zân lul gok ik.
Ik vind het zo jammer dat jij niet online kijkt en bij afl 20 bent ![]()
Ben ik de enige die Bart (bij Eveline) de oudere versie van Marco Schuitmaker vind? Kon zo zân vader zijn toch ![]()
Jaaaa ook zoân gladde glibber
Hahaha Marco Wie? ![]()
Ik heb wel echt al mijn hoop op Bart gezet. We moeten 'm nog een beetje leren kennen maar hij is nu al 100x leuker dan al die eerdere droeftoeters bij Eveline. Beter wordt hij niet ineens een enorme weirdo ![]()
Illya en Sylwia
Heb ik nou zo onaandachtig gekeken? Illya weet toch nog amper wie Sylwia is? Dus puur op haar uiterlijk weet hij al dat hij haar leuker vindt dan Karina? Hij wil gewoon een trophy wife, ik had het kunnen weten.
Gun Karina echt zoân veel leukere man dan Illya, hoop dat ze zelf weggaat
Ben ik de enige die Bart niks vind?![]()
Nee ik krijg ook echt de kriebels van deze vent
Ilya en Sylwia
Ja, zo oppervlakkig en onaardig tegenover Karina om in de auto tegen Sylwia te gaan vertellen dat ze veel knapper is. Ik vind Ilya echt 3x niks en hoop dat zowel Karina en Sylwia zelf opstappen. Ik snap hun enthousiasme over Ilya ook totaal niet.
Daniel
Net zoals velen hier vind ik hem echt wel een cutie, maar wel een enorme pannenkoek. Ik hoop vooral niet dat hij met Renske eindigt, maar zie het nog wel gebeuren. Hoop dat er snel een leuke vrouw bijkomt.
Het is ook niet mijn type, maar ik vind het wel een upgrade tov de vorige mannen.
Hij voelt iig nog geen erotische spanning bij het kammen van een hond, en hij zeikt niet de hele tijd over rommel (in andermans huis).
Daniel Afl. 20
Ik denk dat Daniel Renske ook niet durft weg te sturen nu vanwege die ballonvaart die ze heeft geboekt voor over een paar dagen? Shirley heeft wel 100% gelijk over Renske. Ik vind die ballonvaart voor over een paar dagen ook wel weer een beetje manipulatief van haar? Ze lijkt echt het concept van het programma niet te begrijpen en ook niet te willen accepteren dat er nog andere vrouwen komen.