B&B vol liefde #2

Ik vind het echt een hele enge gladjakker en ik snap echt niet dat Eveline zo hard voor hem valt. Met dat opscheppen over het geld en hoe hij gekleed is brr
Vergeleken met de vorige mannen is hij misschien leuker voor haar, maar dat zegt niks

30 likes

Ik vind het ook wel een type dat hele dagen bij JP op de boulevard zit.

13 likes

Ik vind Arie ook echt niks, maar moest wel lachen om ā€œstaat hij dat daar in z’n trouwpak te vertellenā€ :joy:

33 likes

Marco Schuitmaker, de Engelbewaarder! :stuck_out_tongue:

4 likes

Die meme’s zijn ook weer leuk.

76 likes

Ilya en Sylwia

Ik denk sowieso dat Sylwia zelf opstapt want ze zei nu al dat ze het niet helemaal weet met Ilya. Ze zal hem denk ik te stug ofzo vinden, vertrekt en dan blijft Ilya over met Karina, dat gaat dan helemaal goed en leuk en uiteindelijk ziet zij deze uitzending en ontploft ze. Of het wordt tijdens de reünie besproken en dan wordt ze boos.

17 likes

Probleem met Renske is, is dat ze overal een probleem van maakt. Ze zal nog zeiken en er iets achter zoeken als je haar gewoon goedemorgen wenst.

12 likes

Afl 20 magda

Samenvatting

Magda zit echt in mijn irritatiezone. Met het koken, ik dacht ook dat ze Eugene een kus wilde geven ipv ruiken. En hoe overdreven lacht zij steeds. Haha en dan dubbel klappen hij wilde mij zoenen. Ja vind je gek met die beweging.

29 likes

Afl 20 Daniƫl

Maar waaaaaanneer komen er nou eens andere meiden bij DaniĆ«l? Voor m’n gevoel zit hij al 100 jaar met Renske en hebben die andere eigenaren wel steeds nieuwe aanwas. Het is misschien ook lastig wegsturen als je niet echt een betere optie hebt? :sweat_smile: (klinkt lullig)(sorry Renske als je meeleest)(ik vind je wel geinig)

26 likes

Ik vond Arie in deze aflevering wel een lieverd!
Die nieuwe vent vind ik tot nu toe niks. Hij lijkt altijd zo sipjes, kan hij ook lachen?

5 likes

Hij zal dan wel weinig aanmeldingen hebben gehad denk ik? Er was toch sowieso eerst een andere vrouw in TsjechiĆ« die mee zou doen en die is vrij last minute gecanceld, je zag haar ook in die eerste video’s ipv Daniel dacht ik.

2 likes

Ze hebben simpelweg 9 weken aan afleveringen te vullen dus lijkt me logisch dat niet bij iedereen met hetzelfde tempo mensen worden aangevoerd voor ons op tv.

4 likes

Omdat ik zo’n medelijden met DaniĆ«l heb, ben ik even terug gegaan naar aflevering 6 (rond minuut 51) om de introvideo’s nog een keer te zien bij hem. Zo te zien komen er nog wel 2 leuke meiden aan! Al komt Renske in die video ook leuk over, maar er is nog hoop voor hem haha

19 likes

Het zou me niks verbazen als DaniĆ«l gewoon wacht op een bepaalde deelneemster die het sowieso moet worden. Zoals Joy toen met Dani. En dat Renske niet wordt weggestuurd om het niet too obvious te maken en haar zogenaamd een kans te geven. Het kan ook dat de volgende deelneemsters pas later beschikbaar waren voor opnames en dat hij daarom wat tijd moet overbruggen. Ik geloof echt niet dat hij Renske laat blijven vanuit gevoelens of interesse, alles aan hem schreeuwt ā€œneeā€ (in mijn optiek).

4 likes

Help me out: Is dit seizoen het tot nu toe waard om in te stappen?? Ik kijk aflevering 2 en ben nog niet helemaal overtuigd

• Neen
  • Ja
  • JA!1!
  • Nog niet maar ik heb goede hoop

0 stemmers

3 likes

Wel leuk dat we deze vraag elke paar dagen voorbij zien komen hier. Nee zou er niet aan beginnen het is echt afschuwelijk en daarom is dit topic zo actief.

66 likes

Ja my god, zet gewoon een afl aan en kijk of je het leuk vindt in plaats van afwachten wat mensen stemmen op een poll

9 likes

Oke rustig het is altijd best een tijdsinvestering om er in te komen en ik dacht vast niet de enige te zijn met deze prangende vraag, maar dat blijkt dus ook maar weer haha als ik niet de eerste ben mer deze poll

3 likes

Afl 19

ik vind Bart (nieuwe bij Eveline) een soort afgevlakte versie van Gordon zowel qua looks als hoe hij over zichzelf praat

24 likes

De eerste week is saai maar daarna wordt het leuk

2 likes