Ja heel sneaky van haar. Trut.
Bart en Eveline
OkĂ© ik begrijp dat de meningen over Bart verdeeld zijn tussen âja eindelijk een verzorgde manâ en âenge gladjakkerâ, maar ik denk vooral: dit is nog echt géén match?
Hij staat er inderdaad in zân trouwpakken, zij in de collectie van Vero Moda van 2020. Hij lijkt me van het chic gebeuren, marmer enzo, zij heeft een verborgen seksoord als b&b met een schuur en een slaapkamer vol rotzooi. Het Gooi versus Heerlen, ik kan weinig plekken in Nederland bedenken die figuurlijk nog verder uit elkaar liggen. Verder kan hij nu al slechts vijf dagen blijven, hij gaat daar toch niet heen verhuizen en met haar de b&b runnen?
En dan nog even over die tattoo zetten samen. Eveline: âja op dag 1 een tattoo zetten samen, dat is niet normaal, dat slaat nergens op, maar het is wel leuk, leuke herinneringâ. Deze instelling zou wel eens de reden kunnen zijn dat ze al 2 x gescheiden is midden 40? ![]()
Ik zou Arie eigenlijk heel graag bij Ingrid willen zien, volgens mij is dat echt een match made in heaven en zou hij ongevraagd allemaal klusjes voor haar gaan doen
Is Eveline al twee keer gescheiden?
Jaaa
Hmmm ik vind dit nog geen redenen waarom het geen match zou zijn. Ik vond hem in het begin vreselijk, maar toen hij met haar was vond ik hem eigenlijk wel leuk worden en ook wel een goede vibe met haar. Wel eens met het impulsieve
Ja Rob, de lul van Estadens, had toch ook wel een uitgebreide liefdesgeschiedenis? Call me judgy maar wel een beetje een kleine rode vlag
Die guy bij Inrit zei toch ook zoiets als: ik word niet snel verliefd.
10 sec later: ik ben 4x gescheiden
![]()
Ik heb ook het gevoel dat zij gewoon gaat voor wat er aangeboden wordt. Pas als er iemand komt die beter is stuurt ze iemand weg.
Ik vind die Bart vooral zo enorm verschillen tov sexual healing congiërge Rob. Hoe kan het dat beide zijn uitgenodigd?
Omdat zij echt serieus elke aanmelding wilde uitnodigen haha die vriendin zei ook gewoon âEef kom opâ als zij voor de 86e keer bij een loservideo zei âjaaaa leuk die mag komenâ
Geen smaak én geen ruggengraat. Komt helemaal goed.
Hahaha ja zo mooi dat stukje. Je zag haar gewoon denken nou dacht dat de lat niet lager kon, maar het kon dus toch.
Ilya en die blonde
Omg, zo verbaasd hoe hij opeens een bad guy is? Vond hem zoân beleefde droogkloot zonder heftige emoties maar ik denk dat hij op deze vrouw gewacht heeft. Omdat hij ook zei âja je was al nummer 1 na de filmpjes en nu ook in het echtâ.
Toen Karima kwam, was hij nog zo enthousiast over de diepgang, haar studies en beroep, dat ze zo slim was. En nu is hij hoteldebotel van deze blonde die - niet onaardig bedoeld - echt nog geen enkele diepgang heeft laten zien? Sowieso is haar Nederlands echt heel slecht toch? Heb niet het idee dat zij een volwaardig gesprek kunnen voeren.
Overigens wel een leuke en lieve vrouw want ze bleef gewoon zeggen hoe leuk ze Karima vindt, woehoe support the woman!
En denken jullie dat Ilya zelf iets met Oost-Europa heeft? Of daar roots heeft? Want echt al zijn aanmeldingen leken daar vandaan te komen.
ik denk gewoon dat het kasteel en de Maserati een aantrekkende factor zijn voor sommige vrouwen, de stabiliteit en het leven die dat biedt
Ilya was al af nadat hij zei een Nederlandse vrouw te willen omdat je anders nooit een diepgaand gesprek kan voeren omdat je dan beide niet in je eigen taal spreekt maar toen wel eigenlijk alleen maar niet Nederlandse vrouwen koos uit de videoâs.
Magda afl 20
Ja wie buigt er nou met getuite lippen naar iemands gezicht toe als je wil dat hij de geur uit de pan ruikt? Vond dat heel vreemd, ik dacht ook dat ze hem wilde zoenen.
En zonde dat Rob weg is, ik vond hun interactie heel leuk en Marga ook wat losser door hem worden.
Haar mimiek is sowieso heel erg aanwezig en verwarrend. Komt ook een groot deel door dat anusmondje van haar ( sorry kan er even geen andere omschrijving voor bedenken). Ze kijkt ook daardoor steeds heel âverveeldâ of wat uit de hoogte. En vervolgens doet ze ook nog eens heel snobistisch en uit de hoogte. Nee, ik vind dit echt geen sympathieke vrouw.
Iets anders en dit is ook al eerder genoemdâŠ. Maar komt echt 75% van de deelnemers uit dit programma uit het zuiden van het land? Man ik versta echt nauwelijks iets van die Gene en ik kan dat accent van die nieuwe bij Rob ook niet helemaal plaatsen. Sommige woorden die ze gebruikt denk ik: wat zegt ze nou?
Ik vind Daniel wel echt sympathiek op zijn manier. Man wat een geduld heeft die jongen.
Anusmondje hahahha