Dit is letterlijk de samenvatting over deze situatie die ik had willen posten na het zien van afl 20.
Ik vraag mij eigenlijk af of hij überhaupt een diepgaand gesprek kÔn voeren
Hahaha en ook in de eerste 10 seconden van de aflevering al
āEn dan zie ik dat strakke broekie
ā
Ja en dan āda von ik wel grappigā ![]()
Maar ben ook nog niet bekomen van de ācarbonaraā die Evelien moest eten.
Aflevering 21
Bart is sowieso door de mand gevallen bij Evelien, dat begon natuurlijk al in de tuin en nu met het eten. Hij lijkt me ook iemand die heel graag de touwtjes in handen heeft en wil bepalen wat er gebeurt. Ik vond dat Evelien hierdoor ook ineens heel anders overkwam, veel meer naar de achtergrond en stiller. Hoe snel de verliefdheid ook kwam, zo snel is ie ook weer verdwenen ![]()
HEEEEEERLIJK een aflevering zonder sean paul en inrit
Aflevering 21 Eveline
hoogmoed komt voor de val met zn ācarbonaraā. Wat is dat toch⦠dat enorme (onterechte) zelfvertrouwen van witte mannen
ik trek die stem van arie zo slecht, het is niet gewoon hees maar bijna of er een filter op zit ofzo? wil bijna doorspoelen steeds
Hij praat heel nasaal, dus het geluid komt meer door zijn neus eruit dan door zijn mond. Heelllll irritant ja.
Ingrid zou echt zo een tante van mij kunnen zijn, exact hetzelfde accent als de zussen van mijn moeder en die praten ook zó ontzettend luid allemaal. Of doet iedereen dat in regio Venlo?
20
ugh ja die ānatuurlijkā ook. ik vind ze beide mooie vrouwen en veel te verschillend om uberhaupt te vergelijken? iig niet ānatuurlijkā is de een knapper dan de ander. was al niet echt rooting for illya maar hij viel me wel wat mee maar hij is toch wel zoals hij overkwam tijdens het bekijken van zijn aanmeldingen.
typisch ook dat die vrouwen hartstikke met elkaar op kunnen schieten en sylwia ook oprecht verbaast was toen illya stokend tegen haar zei dat karine jaloers zou zijn
21
Samenvatting
Die carbonara hahaha die arme Eveline wist gewoon niet hoe ze het weggewerkt kreeg en ze zegt nog ālekkerā ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou echt boos zijn als ik instem op carbonara en ik krijg dit in mijn mik. Verder begin ik die Petra heel vervelend te vinden en in de vooruitblik van morgen heeft ze weer een nieuw slachtoffer om aan te plakken zo te zien.
wat een achterbaks secreet is renske, eerst in 18 komt het na haar overdreven reactie op een opgevangen gesprek dat gewoon eerlijk en niet gemeen was, uit dat zij zelf tegen daniel over shirley had gezegd als ādatā jouw keuze is dan weet ik het niet meer hoor dan pak ik mijn kofferā en als in 20 shirley weggaat zeggen dat ze de hele avond gaat moeten bijkomen van shirley haar āgetetterā? alsof shirley veel praatte. ze wil gewoon iets kuts over haar zeggen om iets kuts over haar te zeggen te hebben. en daarna bijna genietend tegen daniel zeggen of hij nou ook een keer stress heeft ervaren. alsof die jongen niet genoeg stress van haar zelf heeft gehad, my lordddd
als je zo gevoelig en onzeker bent en de hele tijd vind dat andere mensen rekening met je gevoelens moeten houden zou je zelf juist ook een beetje aardig moeten zijn, maar ze is gewoon hartstikke vals over anderen als het haar niet zint. veel meer achter de ellebogen en expres gemeen dan shirley die gewoon recht voor dr raap is.
love de irritainment wel hoop dat er snel een nieuwe vrouw komt ![]()
21
Sorry maar die pasta carbonara van Bart. Het begon als pasta pesto met paprika en toen opeens die pot ācarbonaraā er nog overheen.
Gegrilde groentes aka gewoon gebakken in olie. En dan die trotse ja ik verzin al mijn recepten zelf alsof hij net een restaurantwaardig gerecht heeft staan koken, direct mee stoppen aub!!!
Eveline had moeten ingrijpen.
21
DIE CARBONARA
POTJES meenemen uit nederland⦠NAAR ITALIĆ. OMDAT JE INDRUK WIL MAKEN DOOR TE āKOKENā. HAHAHAHHAHAHA
white mediocre men stellen nooit teleur in hun talent te kunnen teleurstellen
de misplaatste trots ook over dat ie het allemaal zelf had uitgevonden aahahaha. eveline nog aftasten āoh dus je hebt het wel al een paar keer gemaakt?ā (denkend: oh shit als deze man dit blijft maken voor zichzelf heeft hij echt geen smaakpapillen)
petra (gast) is echt kinderachtig. haar gedrag doet me ook een beetje zo zelfzorgerig/spiritual ego aan. kil doen tegen lieske omdat die een andere energie heeft dan jij. eten weggooien??
vind illya een smeerpijp, krijg echt een steeds ongemakkelijker beetje naar gevoel bij hem. heel maagdelijk/incel ergens ook, echt zoān puberjoch dat door zn hormonen wordt geleid en rode oortjes krijgt van een yogabroek. gecombineerd die hunchback houding van 'm met die oābenen, echt een neanderthaler/dier met het gluiperig achterbakse van mark rutte. āje weet best wat ik vindā en achter karineās rug om giechelen omdat karine van niks weet.
en over de dates āgisteren was een spontaan uitje en vandaag een stijf uitjeā alsof het aan karine ligt en illya niet zelf zich afsluit voor karine. hoop dat zij snel het licht ziet en haar biezen pakt. naar ventje
Ja wtf, zij āeet geen restjes van anderenā ![]()
dit is gewoon de standaard in Griekenland en zou overal normaal moeten zijn als je eten over hebt in een restaurant