B&B vol liefde #2

21 Bart

Spuit 11, maar ik neem al m’n (positieve) woorden terug over Bart :joy:. Die “carbonara” icm zijn zelfingenomenheid. Dat cheesy hart in de tuin (had hij al eerder gezegd maar was ik vergeten), die opmerking voor het koken dat het eerste ingrediënt liefde is, en dan die kus. Zijn :100: zekerheid dat ze een relatie gaan krijgen. Que??
Toch weer een weirdo.
Arme Evelien

17 likes

Bart

En ook zijn; de kans is 10 op 10 dat dit een relatie gaat worden. Echt doe normaal man, je bent daar net een dag.

32 likes

Sorry echt tering laat maar heb eindelijk 16 gezien :+1:t3:

Dick

Echt saai, vind die nieuwe vrouw heel saai en hem ook en vond het wel cool hoe Sharon weg ging en het opnam.

Eveline

Wat is dat met haar dat zulke mannen aantrekt? Ze kennen elkaar drie dagen en dan “ja tuurlijk zou ik me financieel aan je binden en hier direct heen verhuizen”. Ook leuk voor de kinderen dit:

Deze scène dat ze zo teeeeering lang op de koffie moest wachten om hem te vertellen dat ze hem gaat dumpen om hem vervolgens direct te dumpen was wel heerlijk

Erna vond ik hem wel direct leuker, had ie niks meer te verliezen.

De juiste vraag Eveline, dump deze man ook pls

Inrit

Vinden jullie die nieuwe man ook DOODENG?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik was ook even vergeten dat ie voor haar kwam, dacht echt deze man is gay en zat te knikken toen ie dit zei

Maargoed hij gaf me psycho energie, direct al. Ook dat via Ingrid tegen rinus praten, zo sneu.

Pètra

Ik vind PÊtra inmiddels ook wel leuk, Lieske ook en Pètra ook. Denk dat Pètra een voorkeur voor PÊtra heeft, maar Ruud is duidelijk team Lieske.

Illya

Dachten jullie ook direct JEZUS DIE BRONZER

• Ja!!!
  • Nee

0 stemmers

Heerlijk typisch iedereen daar. Sylwia die een prinsesje wil zijn en bijna haar rug breekt om verleidelijk te zijn, Illya die midden in z’n activiteit vergeet dat Carina bestaat als ie een insta vrouw ziet, Carina die 2 minuten lang haar hand blijft schudden en een beetje jaloers is. Pracht tv.

Nou heb genoten

33 likes

Aflevering 21:

DIE PASTA VAN BART. Dit kan toch niet echt zijn?! :sob::sob:

15 likes

Ik dacht echt hoezo gaat ze ook nog zeggen dat het lekker is?!?!?! Dit is gewoon alles behalve een pasta carbonara.

Ook minimal effort van hem, ga daar lekker het dorp in om verse ingrediĂŤnten te halen? Nee ik neem gewoon een potje mee uit de Jumbo in Blaricum :joy::sob::scream:.

19 likes

Ik had hem direct de deur gewezen en begrijp echt niet dat Eveline hem nog zei dat ze het lekker vond??

7 likes

Is dit uit aflevering 17 of uit aflevering 3?

• Ik denk door het gebrek aan hoofdwonden dat het niet aflevering 3 is
  • Hmmm een katerige JP die enthousiast is over de voorgaande avond, Renate die alles leuk vond, JP die te veel ontbijt maakt en het dan 20x vraagt voor hij het zelf opeet, lastig lastig want dat is elke ochtend daar

0 stemmers

Echt kater groundhog day daar. Heb deze exacte scène al 15 keer gezien.

24 likes

Ook standaard 1 ei teveel. Renate eet geen gekookt ei. Moet hij nu wel weten toch !

10 likes

Ja zo saai die afleveringen met hem. Gebeurt ook niks behalve eten en drinken en de dag daarna weer praten over eten en drinken

7 likes

21

Samenvatting

Zag ik nou dat de kat van de lul van estadens eindelijk is bevrijd van die vreselijke klitten? Zag een snel shot van een half kaal garnaaltje liggend op de stoel. :pleading_face:

7 likes

Die laatste screenshot, daar geeft Karine echt Willemijn vibes van Gooische Vrouwen hahaha

42 likes

Elke aflevering

“Nou dat was een leuke avond, heel leuk”
“Ja leuk, was leuk”
“Was gezellig hè”
“Heel gezellig ja”
“Was lekker toch”
“Ja lekker hoor, lekker gegeten en gedronken”
“Wil jij nog dat stukje? Dan neem ik nog een halve, neem maar”
“En dan gaan we straks even naar … en daar eten, dat lijkt me super, is gezellig toch, super”
“Nou super”
“Ja is wel leuk daar, lekker zitten, gezellig”

66 likes

Lieske:
“If it’s meant to be it’s meant to be. If it’s not it was never there. Yeah? Dat is Engels!” :joy: :joy: :joy: :joy: Ik vind dit prachtig.

16 likes

Van welke aflevering is dit :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Spoiler?

4 likes

Van vandaag. Volgens mij wordt hier niets gespoiled dus nee.

5 likes

Nou op z’n minst spoil je dat ze er nog inzit haha

11 likes

20

Bart van Eveline heeft ook een kapot cringe TikTok-account (@bartmullerofficial :skull:) waar hij nu ook een “statement” op heeft geplaatst en recepten deelt van pasta carbonara met groenten :skull: want het is 2025 en dan eet je carbonara gewoon met groenten :joy: hij laat zich zooo kennen
En volgens mij is hij bezig met z’n zangcarrière dus zou me ook niets verbazen als hij meedoet voor de cloud

(En hij is nog niet op tv geweest dus mag hij dit Ăźberhaupt al wel delen??)

19 likes

Wat een mafklepper. :100: dat ie er nu een slaatje uit wil slaan. Recepten en liedjes brrrrr, hou het lekker binnenskamers

20

oh ja nu je dit zegt geeft hij ook wel echt wannabe volkszanger vibes af

15 likes

Hahaha ja maar ook echt van die recepten van miekesreceptensite.nl delen als onderbouwing. Er is niemand die zegt dat het niet gebeurd, wel dat het gewoon geen pasta carbonara is en dat is het ook niet.

Oh god zie nu ook een tiktok over ItaliĂŤ met de verkeerde vlag :joy:

11 likes