Sorry echt tering laat maar heb eindelijk 16 gezien 
Dick
Echt saai, vind die nieuwe vrouw heel saai en hem ook en vond het wel cool hoe Sharon weg ging en het opnam.
Eveline
Wat is dat met haar dat zulke mannen aantrekt? Ze kennen elkaar drie dagen en dan âja tuurlijk zou ik me financieel aan je binden en hier direct heen verhuizenâ. Ook leuk voor de kinderen dit:
Deze scène dat ze zo teeeeering lang op de koffie moest wachten om hem te vertellen dat ze hem gaat dumpen om hem vervolgens direct te dumpen was wel heerlijk
Erna vond ik hem wel direct leuker, had ie niks meer te verliezen.
De juiste vraag Eveline, dump deze man ook pls
Inrit
Vinden jullie die nieuwe man ook DOODENG?
Ik was ook even vergeten dat ie voor haar kwam, dacht echt deze man is gay en zat te knikken toen ie dit zei
Maargoed hij gaf me psycho energie, direct al. Ook dat via Ingrid tegen rinus praten, zo sneu.
Pètra
Ik vind PÊtra inmiddels ook wel leuk, Lieske ook en Pètra ook. Denk dat Pètra een voorkeur voor PÊtra heeft, maar Ruud is duidelijk team Lieske.
Illya
Dachten jullie ook direct JEZUS DIE BRONZER
Heerlijk typisch iedereen daar. Sylwia die een prinsesje wil zijn en bijna haar rug breekt om verleidelijk te zijn, Illya die midden in zân activiteit vergeet dat Carina bestaat als ie een insta vrouw ziet, Carina die 2 minuten lang haar hand blijft schudden en een beetje jaloers is. Pracht tv.
Nou heb genoten