Aflevering 22
Samenvatting
Ilya : jaa sylwia en ik hebben gister avond een heel goed en lang gesprek gehad.
Sylwia : “Jaa hij geven ook lekker koesjas.”
Sorry maar wat voor een lang inhoudelijk gesprek hou je met zon vrouw…
Aflevering 22
Ilya : jaa sylwia en ik hebben gister avond een heel goed en lang gesprek gehad.
Sylwia : “Jaa hij geven ook lekker koesjas.”
Sorry maar wat voor een lang inhoudelijk gesprek hou je met zon vrouw…
De vreugde die jullie nu moeten voelen na het lezen van deze poëtische quote is sowieso groter dan het verdriet dat jullie nu weten dat Lieske er twee (petra)afleveringen later nog in zit. Graag gedaan! ![]()
Ik vind Sylvia ook niet eens persee knapper. Ze heeft zon kabouterplop neus.
Nounou wat erg
Videoland loopt een week voor he, op tv zijn we pas bij 17
Hahahah ik vind het zo aandoenlijk als mensen een account aanmaken met ‘official’ in hun naam. ![]()
Hahaha ik snapte al niet dat hier gezegd werd dat hij echt Gooi is
Er zit ook vaak een heel dun lijntje tussen kak en ordi/volks. Soms moeilijk te zien.
Ik zal dit even in een spoiler zetten voor alle mensen die doen alsof ik Prem ben die zegt dat Sinterklaas niet bestaat:
Ik heb dus heel erg het idee dat Evelien diezelfde inschattingsfout maakte, maar dan op dag twee erachter komt dat hij toch meer het volkse type is. Volgens mij kwam daar die plotselinge omslag vandaan.
Nouuu, dat lijntje is oud of nieuw geld en dat is direct zichtbaar, niet moeilijk te zien.
Ja niet te verwarren met @bartmuller natuurlijk
Ik overdrijf niet eens.
Maargoed er moet nu (ben bij met de tv kijkers dus aflevering 18 vandaag) wel wat actie inkomen bij Daniel want het was weer één en al Renske gejank maar daar is al genoeg over gepost, Pètra moet ook ff een keuze maken en ik kijk uit naar Rinus opstand tegen Inrit want dit was weer een hele aflevering alleen maar klusjes doen en niks spannends.
Ik hoop gewoon op wat meer spanning en geilheid overal zoals hoe Illya op Sylwia reageerde. Komop mensen.
Ja ik heb het idee dat ze een beetje is doorgeschoten met de injecties in haar gezicht? Het is heel onnatuurlijk, denk dat er ook wel wat fillers gemigreerd zijn en haar voorhoofd lijkt ook wel wat naar beneden gezakt.
Sorry niet oké om iemand te beoordelen op uiterlijk. Ik moet zelf een medische neuscorrectie ondergaan en sindsdien ben ik een beetje geobsedeerd met het analyseren van gezichten op cosmetische ingrepen.
Ik vind Sylwia wel een leuke vrouw maar ik kan me niet voorstellen dat zij écht op Ilya valt en andersom vindt hij haar gewoon een jong geil ding (
), dus als het al een relatie wordt dan vermoed ik dat het lekker transactioneel gaat zijn
Hij heeft zelf ook geen inhoud of diepgang dus op dat niveau blijft het ook steken gok ik.
ja sorry wat is dit nou voor reactie ‘zo’n vrouw’
echt fantastisch dat het feminisme toch altijd blijft steken bij vrouwen met een ‘bimbo’ uiterlijk. ze komt ook gewoon niet perse over als een duidelijk dom persoon zonder inhoud itt illya waarvan we al het hele seizoen zien dat hij zo nuchter is dat een dieper gesprek er meestal niet in zit en oppervlakkig af mbt vrouwen en hun uiterlijk. niet dat ik per se geloof dat sylwia illya leuk vind om illya maar dat betekent niet dat je geen goed gesprek met haar zou kunnen voeren.
Het is meer dat ze niet zo goed Nederlands spreekt en vaak heeft over hele oppervlakkige dingen (koesjas). We hebben haar nou niet diepe gesprekken zien voeren met Illya, misschien heeft ze die wel en zien we het niet, maar als ik haar zo op beeld zie dan zie ik niks dieps. Ook in dat restaurant met Karine dat Sylwia en Illya zo moeten lachen (om letterlijk wat???), vond beetje kinderachtig.
dus over elk persoon die een andere taal niet helemaal machtig is kan gezegd worden dat die geen diepe gesprekken kan voeren? kom op, het is toch hartstikke duidelijk wat er bedoeld wordt met ‘zo’n mens’ en waarom dat specifiek over een type als sylwia wordt gezegd en illya als persoon er compleet buiten wordt gelaten. er is nota bene nog een moment in een aflevering waar ze haar journal laat zien en laat zien dat ze van alles over haar wens voor de liefde heeft opgeschreven, ze is duidelijk bezig met haar gevoel, was geëmotioneerd door het pianospel van karine. en wat het feit dat iemand random de slappe lach krijgt met of iemand wel of niet een dieper gesprek kan voeren snap ik helemaal niet eerlijk gezegd.
Ze is Pools, dat merk je aan haar accent en woordkeuze, maar ik vind het echt zo laag om iemand daar op te pakken en daarom oppervlakkig te noemen. Het feit dat ze zo goed Nederlands spreekt en een leven in Nederland heeft opgebouwd maakt dat ze al een interessant verhaal heeft. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ze echt wel inhoudelijk dingen te vertellen heeft, maar jammer genoeg is Ilya zo oppervlakkig dat het alleen maar over haar uiterlijk gaat. Hij vraagt haar ook niks en na haar amper gesproken te hebben zegt hij haar al het allerleukste te vinden. Dát is een oppervlakkig persoon
ja echt denigrerend/racistisch hoe ‘koesjas’ wordt uitgeschreven om een punt te maken ook
Klopt, denk ook dat meer aan Illya ligt waarschijnlijk