B&B vol liefde #2

ja sorry wat is dit nou voor reactie ‘zo’n vrouw’ :joy: echt fantastisch dat het feminisme toch altijd blijft steken bij vrouwen met een ‘bimbo’ uiterlijk. ze komt ook gewoon niet perse over als een duidelijk dom persoon zonder inhoud itt illya waarvan we al het hele seizoen zien dat hij zo nuchter is dat een dieper gesprek er meestal niet in zit en oppervlakkig af mbt vrouwen en hun uiterlijk. niet dat ik per se geloof dat sylwia illya leuk vind om illya maar dat betekent niet dat je geen goed gesprek met haar zou kunnen voeren.

8 likes

Het is meer dat ze niet zo goed Nederlands spreekt en vaak heeft over hele oppervlakkige dingen (koesjas). We hebben haar nou niet diepe gesprekken zien voeren met Illya, misschien heeft ze die wel en zien we het niet, maar als ik haar zo op beeld zie dan zie ik niks dieps. Ook in dat restaurant met Karine dat Sylwia en Illya zo moeten lachen (om letterlijk wat???), vond beetje kinderachtig.

8 likes

dus over elk persoon die een andere taal niet helemaal machtig is kan gezegd worden dat die geen diepe gesprekken kan voeren? kom op, het is toch hartstikke duidelijk wat er bedoeld wordt met ‘zo’n mens’ en waarom dat specifiek over een type als sylwia wordt gezegd en illya als persoon er compleet buiten wordt gelaten. er is nota bene nog een moment in een aflevering waar ze haar journal laat zien en laat zien dat ze van alles over haar wens voor de liefde heeft opgeschreven, ze is duidelijk bezig met haar gevoel, was geëmotioneerd door het pianospel van karine. en wat het feit dat iemand random de slappe lach krijgt met of iemand wel of niet een dieper gesprek kan voeren snap ik helemaal niet eerlijk gezegd.

14 likes

Ze is Pools, dat merk je aan haar accent en woordkeuze, maar ik vind het echt zo laag om iemand daar op te pakken en daarom oppervlakkig te noemen. Het feit dat ze zo goed Nederlands spreekt en een leven in Nederland heeft opgebouwd maakt dat ze al een interessant verhaal heeft. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ze echt wel inhoudelijk dingen te vertellen heeft, maar jammer genoeg is Ilya zo oppervlakkig dat het alleen maar over haar uiterlijk gaat. Hij vraagt haar ook niks en na haar amper gesproken te hebben zegt hij haar al het allerleukste te vinden. Dát is een oppervlakkig persoon

36 likes

ja echt denigrerend/racistisch hoe ‘koesjas’ wordt uitgeschreven om een punt te maken ook

8 likes

Klopt, denk ook dat meer aan Illya ligt waarschijnlijk

Ik vind het bij Ilya zo storend dat hij die vrouwen altijd met elkaar moet vergelijken. Je kan ook een compliment geven zonder een ander daarbij af te kraken. Daarnaast kunnen de vrouwen het prima met elkaar vinden, maar doet hij alsof het een wedstrijd is waarbij ze meteen jaloers op elkaar worden.

41 likes

Nou dit, hij lijkt er haast wel op te kicken dat ze eventueel ruzie om hem zouden krijgen. Ugh en dat vieze lachje griezelige lachje van hem.

17 likes

Karine is echt veeeeeel te goed voor Ilya

75 likes

In zijn hoofd is de ‘mooiste vrouw’ aan zijn arm een bewijs dat hij zelf succesvol of belangrijk is. En dat vergelijken steeds is het hele spel voor hem, alsof hij steeds constant bevestiging nodig heeft dat ‘zijn vrouw’ veeeeeel knapper is dan de ander, een veeeeel mooier lichaam heeft, etc. Het is sneu gedrag en het speelt zich vooral af in zijn hoofd.

En ik stoor me altijd mateloos aan dit soort mannen. Dit zijn van die kerels die vrouwen zien als ‘bezit’ en zo’n kerel zoekt geen verdiepende relatie. Tsja en waar kijk je dan naar…

17 likes
21

Aahhh gatver, waarom was het echt super voorspelbaar dat die Rob rustig met 20 jaar jongere vrouwen date. Echt de Leendert van 2025

25 likes

22 Ik begin Peeetra nog irritanter te vinden dan Renske :smiling_face_with_tear:

27 likes

22

Samenvatting

Toen Sylwia en Karina gezellig foto’s aan het maken en Ilya er zo ongezellig bij hing en zeurde dat ze te laat kwamen, snapte ik al helemaal niet wat die vrouwen nou in hem zien.

Edit:
Ben blij dat Karina het naar huis sturen zo goed oppakte en stom dat Ilya zo de nadruk legde dat ze erg teleurgesteld zou zijn

22 likes

Maar vooral omdat hij in het begin juist aangaf een Nederlands sprekende vrouw te willen omdat hij een taalbarrière in de weg vond staan van een relatie. Nou kan ik me daar ook wel wat bij voorstellen maar hoe erg spreek je jezelf tegen als je nu voor Sylwia gaat?

14 likes

Mijn vriend vat dit programma altijd samen als:’ old people doing chores’, omdat hij ook niet verstaat waar ze het over hebben. En nu vroeg hij me waar de ruzie tussen Ingrid en Frank over ging en toen moest ik hem uitleggen dat het serieus ging over het onkruid wieden uit de tuin :joy:

37 likes

22

ik vind peeeetra echt steeds creepier worden, zou er niet op vertrouwen met haar alleen in zo’n huisje. Dat ze opeens midden in de nacht met een mes naast je bed staat.

hebben jullie ook een rem op je physical touch?

24 likes

Ja, appeltaart Rob is ook al zo’n catch. Vrouwen staan voor hem in de rij (in z’n hoofd) :sweat_smile:

4 likes

die meid is locaaaa. ook hoe ze zich bemoeide met het cadeau dat de nieuwe aan pettra aan het geven was. uit het niets zeggen ‘ik ben er even klaar mee’ over een gesprek waar jij niet eens in zit :joy: girl what?? en dan zelf klagen over zuigende energie van anderen. fuuuucking awkward ook dat ze die nieuwe vrouw met het dansen bij haar billen gaat aanraken en complimenten over haar ogen gaat geven. die denkt dat het daar long live lesbo love island is ofzo

illya 22

heb het idee dat sylwia illya best snel vind gaan met zijn zoenen, niet zo’n rem op zijn physical touch :rofl: ze zegt meermaals dat ze nog moet wennen en een beetje verlegen is, denk dat ze daarmee een beetje aan wil geven dat ie een pas op de plaats mag maken en dat karine weg is niet betekent dat ze meteen samen het bed in gaan duiken. hopelijk geeft illya haar de ruimte.

35 likes

Omg ja! En dan gaat ze haten dat zij GEWOON zichzelf is en zichzelf niet hoeft te bewijzen. Ok is goed paaldansende-semi-sexy-van-de-trap-af-lopende-ik-flaneer-lekker-bij-het-zwembad-en-mag-ik-je-nu-meteen-masseren-PETRA. Niet te doen

26 likes

ik zie wel iets ontstaan tussen kandidaat-Petra en die nieuwe vrouw! En dan allebei snel weg aub

16 likes