B&B vol liefde #2

Aflevering 21 Illya

Gadver hoe Illya zat te loeren naar Sylwia tijdens de yoga met dat vieze lachje. ‘Ik heb wel gekeken natuurlijk en dan denk je daar wel over na’ Ja denken met je lul zeker echt pff

13 likes

Volgens mij maakt het peeetra ook niet uit met wie ze haar lesbian awakening gaat hebben, als ze maar met iemand dat eiland afgaat.

62 likes

Ik denk vooral dat ze belachelijk veel aandacht wil en dat heel infantiel opeist. Ik kan haar echt niet uitstaan, hoezo is zij daar nog joh. Ik was al klaar toen ze die badpak/zwembad show hield.

34 likes

Ze heeft al drie keer gezegd dat ze wel eerst even naar de pedicure moet gaan voordat ze die massage krijgt.

6 likes

Ja hoe kan ze dat nou tegen Pètra zeggen terwijl ze zelf een flinke eeltlaag onder haar voeten heeft :smiling_face_with_tear:

6 likes

Maserati is het antwoord.

En ieuwwww ik snap die shots van vieze eeltschoffels ook niet. Je kan echt van ALLES op zo’n mooi eiland shooten, en dan kiest zo’n sjaak voor die teringgore poten.

7 likes

Ik zit ook elke keer weer te kotsen bij al die close-ups van die eeltplateaus. Donder op met die lilleke plarken.

6 likes

Zou Pètra gewoon maar 1 vest hebben of zou ze 5 dezelfde in de kast hebben hangen? Ik heb haar geloof ik nog niets anders zien dragen haha

9 likes

Ik denk het eerste :joy: Volgens mij zei ze ook tegen die schoonzus dat kleding haar totaal niet boeit?

Ik vind het zooo raar dat ze bij de nieuwe vrouw WEER meteen aan de billen gaat zitten, dat deed ze bij Lieske toch ook al? En ze was overduidelijk jaloers dat Petra en Lieske het gezellig hadden in de keuken, dat kan ze niet hebben dus gaat ze theatraal weglopen om aandacht te trekken enzo. Wat een vervelend mens. Lieske moet even haar game upsteppen en wat meer aandacht besteden een Petra, meer vragen stellen enzo. Dan zie ik het misschien best goedkomen tussen die 2!

39 likes

Kunnen we voor de spoilers ook even zetten over welke aflevering het gaat, want ik ben het spoor bijster.

Aflevering 21

Samenvatting

Had Bart in zijn eerste aflevering niet ook gezegd dat iedereen zei dat hij zo geweldig kon koken. En ook dat ze zeiden dat hij er echt eens iets mee moest gaan doen? :joy:

13 likes

Ik zat van de week Parels voor de Zwijnen (programma van Raven van Dorst) te kijken, daar waren twee vrouwen met een aandoening die graag geknuffeld wilden worden, één keer raden wie als eerste uit het publiek op stond om dat te doen!? Juistem, Pétra. Inclusief twee van die achterlijke speldjes in dr haren ook weer trouwens. :joy:

Dus deze vrouw doet volgens mij vooral haar best om op tv te komen ook.

Edit: deze aflevering vanaf 16:30 ongeveer Parels voor de zwijnen | NPO Start)

8 likes

Het enige wat hij er mee moet doen is stoppen

10 likes

Ik begrijp werkelijk niet wat Britt en Renate in JP zien en waarom ze hem zo aantrekkelijk vinden en zo dankbaar zijn voor the bare minimum. Ze zien er allebei leuk en verzorgd uit en komen gezelliger over dan hij. Er komt geen zinnig woord uit JP, hij zit gewoon de tijd te vullen voor het programma.

12 likes

Is denk ik gewoon door de hele situatie. Je gaat iets doen wat spannend is want dit doe je nooit, camera’s erbij, het is een soort vakantie daar dus dan denk ik dat je al snel denkt: dit is te gek. Terwijl als je daar langer zit of er van een afstandje naar kijkt je waarschijnlijk denkt sorry maar hoe kon ik dat te gek vinden. Of ze hebben de lat gewoon erg laag liggen.
Maar vind dat ook vaak zo gaan bij married at first sight bijvoorbeeld. Men is daar spontaan verliefd en wat een leuke man/vrouw, hoe bestaat het nog bladiebla maar dat is gewoon door de hele boel er omheen (trouwkleding, locatie, familie en vrienden, een feest etc) en heeft niks te maken met de persoon.

4 likes

Zijn woordenschat gaat niet verder dan “onwijs leuk”, “super gezellig” en “nog een wijntje”

27 likes

Je vergeet: “Wil je een gekookt ei”

15 likes

22, Inrit en nieuwe man

Ondanks de red flag van Eric’s 4 eerdere huwelijken begin ik het wel echt een leuke man te vinden. Valt me op dat Ingrid zelf heel erg het vriendschappelijke blijft benadrukken. Met opmerkingen als “ik heb absoluut geen last van hem” oid. Benieuwd of Ingrid zich open durft te gaan stellen en of daar nog iets opbloeit. Ik zou het wel voor me zien, vind ze potentieel wel bij elkaar passen.

10 likes

Pareltje van vandaag (aflevering 23):

Het is niet elke dag halli galli

16 likes

En het is een typische maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag.

7 likes