B&B vol liefde #2

Zijn dat niet ook slechtzittende hair extensions?

4 likes

Ik denk toch Renske. Waaaaaarom laat hij haar anders al zo lang nog bij hem verblijven. Ben benieuwd hoeveel dagen ze er in werkelijkheid al is. Voor m’n gevoel al zowat twee weken. En omdat het bij hem zo traag gaat (dame 2 is net weggestuurd) denk ik dat de vrouwen die nog gaan komen misschien ook snel weer weg zijn ofzo? Dat zijn storyline heel saai is gebleken bij de montage en we daarom zo in aflevering 22 er nog maar zo weinig gebeurd is daar in Tsjechie

3 likes

Ja, mijn god, wat een cliffhanger eigenlijk. Hoeft niet in spoiler toch? Want was afl 1 :sweat_smile:

Daniel in bed met iemand. Dan komt het sowieso “goed” bij hem. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het Renske is. Maar ben wel benieuwd of Renske er nog is als dit opbloeit

volgens mij zag ik ook de Petra’s huilend in elkaars armen. Maar kan van alles zijn natuurlijk.

Wel ook zin in de scĂšnes met de sokken-buurvrouw en Silwia. Dat wordt smullen. Denk wel dat Illya haar binnen 48 uur wegstuurt

6 likes

Ik snap de liefde voor Magda hier niet. Ik vind haar echt onsympathiek. Ze voelt zich zo verheven. Maar goed, dit vond ik vorig jaar ook van Anja, en dat was ook een publieksfavoriet.
En hetzelfde had ik bij Debbie.

Wat ze gemeen hebben met elkaar is dat ze zó gemeen over en tegen die mannen konden doen die ze notabene zélf hebben uitgenodigd.

41 likes

Ik las ergens Kim Kipsaté dus alleen daarom heb ik haar onthouden.

14 likes

Maar geloven jullie echt dat de kandidaten deze mensen zelf hebben uitgekozen? De kracht van dit programma zit in de casting. Misschien ben ik te cynisch maar volgens mij horen zij gewoon ‘je krijgt 7 filmpjes te zien, je moet hier 5 mannen/vrouwen uit kiezen’ of misschien zelfs ‘deze 5 mensen komen, daarbij moet je zeggen leuk laat maar komen en de andere 2 moet je afwijzen’.

26 likes

Ik vind Inrit qua gedrag zo erg op Ted van vorig seizoen lijken. Zo ‘bezig’ de hele tijd en dat zo benadrukken, en daarnaast zichzelf zo overschreeuwen met veel woorden maar eigenlijk niks zeggen en een enorme muur om zich heen.

8 likes
aflevering 23 Dick
  1. Ik vind Suriname zo’n onaantrekkelijke bestemming door al die beelden. Nu heb ik sowieso niks met de jungle, maar dat smerige bruine water overal en elke dag zwaar bewolkt maar ook zwaar bezweet
  2. Oh wat vind ik hem onaantrekkelijk haha in dat verwassen Hawaii shirt en dan die enge giecheltjes met crazy eyes. Hij is objectief (in hoeverre mogelijk) wel knap, maar al zijn maniertjes en zijn stijl en alles vind ik echt afstotelijk
  3. Hij doet alsof zijn wereld vergaat omdat er drie knappe vrouwen zijn die naar zijn karige verblijf gekomen zijn “Mag ik al stoppen?” Hahaha doe eens normaal joh dramaqueen Dick

Voor mijn gevoel zit hij daar ook in een real life ‘fuck marry kill’ spel haha kill dan niet letterlijk maar volgens mij zou hij zachte G meid zo trouwen en lange blonde haar meid in bed sleuren :sweat_smile:

47 likes

Surinam shaming :crazy_face:

7 likes

Ja nee er doen toch ook elke keer mensen aan mee die al eerder meegedaan hebben aan programma’s, van slechtste echtgenoot tot lang leve de liefde, die bellen ze gewoon op denk ik.
Dit hele programma is vast in elkaar geknutseld, maar als je daar de hele tijd aan denkt is de lol er vanaf.
Alleen vind ik dat geen reden voor deelnemers om zichzelf zo verheven op te stellen, blijft onsympathiek.

5 likes

Als dit naast Renske is ga ik echt huilen.

16 likes
aflevering 23

Wat een uitspraak van JP
“Het is niet altijd halli galli” :joy:
Ik vind Truus van winter vol liefde meer iets voor die nieuwe van Magda

(Ookal vond hij Limburgs wel slecht verstaanbaar) maar zij is echt iemand die zijn verhalen wel zou aanhoren dus hoeft hij ook niet te luisteren

17 likes

Ja maar hij verstaat haar niet door haar taalgebruik want ze is Limburgs

1 like

Afl 23 Inrit

geven jullie elkaar ook 2 zoenen als je ‘eet smakelijk’ zegt😂 zo awkward

12 likes

ik denk het niet, in het voorstukje zegt hij ‘ja daarmee wakker worden dat is echt fantastisch’, als hij naast renske wakker zou worden zou hij waarschijnlijk iets zeggen als ‘of ik er zelf van genoten heb weet ik eigenlijk niet maar ik dacht dat renske er wel blij van zou worden’

maar kan ook zijn dat ‘daarmee wakker worden’ over iets anders gaat en het gewoon vernuftigd editwerk is

57 likes

I know dat zeg ik toch ook :joy:

4 likes

Dat nieuwe meisje bij Dick is volgens mij heel zenuwachtig maar ik heb het uitgegierd, net een slechte sollicitatie met dat riedeltje ‘ik hou van natuur, dieren en rustige kanten’. Het was zo’n leeg en nietszeggend gesprek en hij was nog onder de indruk ook :sob:

Wel flauw dat de mondhygiëniste weg moest omdat ze te aanwezig was maar die Manon kan hij dan wel handelen? I smell bullshit

30 likes

‘heel veel fysieke aantrekkingskracht’

maar is ook een heel ander typje toch, lult volgens mij lang niet zoveel over zichzelf als Sharon

14 likes

Uit ervaring kan ik je vertellen dat dit preciés is hoe het gaat.

4 likes

Dick draait elke keer hetzelfde liedje af, iemand is leuk en interessant, neemt binnen 2 dagen af en zodra er een nieuwe is is het klaar want dan is de nieuwe leuk en interessant.

17 likes