Ik vind Inrit qua gedrag zo erg op Ted van vorig seizoen lijken. Zo ‘bezig’ de hele tijd en dat zo benadrukken, en daarnaast zichzelf zo overschreeuwen met veel woorden maar eigenlijk niks zeggen en een enorme muur om zich heen.
aflevering 23 Dick
- Ik vind Suriname zo’n onaantrekkelijke bestemming door al die beelden. Nu heb ik sowieso niks met de jungle, maar dat smerige bruine water overal en elke dag zwaar bewolkt maar ook zwaar bezweet
- Oh wat vind ik hem onaantrekkelijk haha in dat verwassen Hawaii shirt en dan die enge giecheltjes met crazy eyes. Hij is objectief (in hoeverre mogelijk) wel knap, maar al zijn maniertjes en zijn stijl en alles vind ik echt afstotelijk
- Hij doet alsof zijn wereld vergaat omdat er drie knappe vrouwen zijn die naar zijn karige verblijf gekomen zijn “Mag ik al stoppen?” Hahaha doe eens normaal joh dramaqueen Dick
Voor mijn gevoel zit hij daar ook in een real life ‘fuck marry kill’ spel haha kill dan niet letterlijk maar volgens mij zou hij zachte G meid zo trouwen en lange blonde haar meid in bed sleuren ![]()
Surinam shaming ![]()
Ja nee er doen toch ook elke keer mensen aan mee die al eerder meegedaan hebben aan programma’s, van slechtste echtgenoot tot lang leve de liefde, die bellen ze gewoon op denk ik.
Dit hele programma is vast in elkaar geknutseld, maar als je daar de hele tijd aan denkt is de lol er vanaf.
Alleen vind ik dat geen reden voor deelnemers om zichzelf zo verheven op te stellen, blijft onsympathiek.
Als dit naast Renske is ga ik echt huilen.
Ja maar hij verstaat haar niet door haar taalgebruik want ze is Limburgs
Afl 23 Inrit
geven jullie elkaar ook 2 zoenen als je ‘eet smakelijk’ zegt😂 zo awkward
ik denk het niet, in het voorstukje zegt hij ‘ja daarmee wakker worden dat is echt fantastisch’, als hij naast renske wakker zou worden zou hij waarschijnlijk iets zeggen als ‘of ik er zelf van genoten heb weet ik eigenlijk niet maar ik dacht dat renske er wel blij van zou worden’
maar kan ook zijn dat ‘daarmee wakker worden’ over iets anders gaat en het gewoon vernuftigd editwerk is
I know dat zeg ik toch ook ![]()
Dat nieuwe meisje bij Dick is volgens mij heel zenuwachtig maar ik heb het uitgegierd, net een slechte sollicitatie met dat riedeltje ‘ik hou van natuur, dieren en rustige kanten’. Het was zo’n leeg en nietszeggend gesprek en hij was nog onder de indruk ook ![]()
Wel flauw dat de mondhygiëniste weg moest omdat ze te aanwezig was maar die Manon kan hij dan wel handelen? I smell bullshit
‘heel veel fysieke aantrekkingskracht’
maar is ook een heel ander typje toch, lult volgens mij lang niet zoveel over zichzelf als Sharon
Uit ervaring kan ik je vertellen dat dit preciés is hoe het gaat.
Dick draait elke keer hetzelfde liedje af, iemand is leuk en interessant, neemt binnen 2 dagen af en zodra er een nieuwe is is het klaar want dan is de nieuwe leuk en interessant.
Ik wacht nog steeds op Temperature of een andere Sean de Paul-song als intromuziekje bij JP
24 Dick
Sorry hoor, maar waarom doet iedereen bij Dick zo dramatisch. Dat gezeik over dat ze zien dat hij het zo moeilijk heeft blabla.
Vind wel dat hij de goeie keuze maakt for once en niet voor de ‘fysieke aantrekking’ gaat
Afl 24 Daniel
Vind dat hele 38 jarige man noemt 23 jarige 10x een lekker wijf wel een beetje nasty. En nu mis ik Shirley want die had daar zeker iets over gezegd
Ervaring? Welke kandidaad ben jij??
Geschoren omdat ze zoveel klitjes had denk ik
Als je langharige katten niet goed kamt kunnen er zulke erge klitten ontstaan dat de vacht helemaal vervilt en dat kan veel pijn doen bij lopen/bewegen. Dit ziet er dus hele sneu uit, maar Muis is waarsch nu veel blijer ![]()
Beter nog om je kat gewoon goed te verzorgen… maar dat is voor de lul van Estadens blijkbaar teveel moeite