Haha, volgens mij zijn de opnames in april/mei geweest en was het toen in NL aspergetijd
aflevering 24
Daniel, 23 en 38. Ew.
Haha
Haha ja idd. Proefden ze nou beide wijn? Omdat Petra daarna weer gewoon terug reed.
Het is Griekenland he. Daar rijd iedereen met minimaal 2 ouzo achter de kiezen
Aflevering 24
Lag Daniël met Renske in bed toen dat nieuwe meisje kwam? Die jongen zei zo expliciet dat hij zich aan moest kleden en dat hij de kamer uit moest, ipv zij de kamer in. En dat nieuwe meisje kreeg de kamer tegenover. Denk niet dat hij tegenover de gasten zijn eigen slaapkamer heeft toch? Dus misschien de kamer van Renske?
Omdat poll niet in spoiler kan:
- Ja, sowieso was dit aan de hand
- Nee, ik denk het niet
0 stemmers
Dubbelpost maar nog twee polls:
Van welke deelnemer zou je het niet doorhebben/missen als ze per direct uit de afleveringen zouden worden geschrapt?
- Eveline
- Jean-Paul
- Inrit
- Rob
- Daniël
- Magda
- Dick
- Petra
- Illya
0 stemmers
Beste side character:
- Schoonzus van Petra
- Kat van Rob
- Hond van Inrit
- Oesters van Paul
- Slang van Dick
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Ik dacht vooral dat hij misschien wel vaker halfnaakt en verwilderd zijn kamer is uitgekomen, vandaar de waarschuwing ‘get dressed’, maar ik ga nu toch even terugkijken welk kamernummer Renske heeft
Edit: ok ik heb officieel geen leven maar Renske heeft kamer nummer 2, en Daniël lag in nummer 1
Anders nl (afschuwelijke) Rosalie
Ja maar kan ook dat hij dacht we doen alsof we slim zijn en pakken kamer 1 zodat ze geloven dat het mijn kamer is maar eigenlijk is het onze sekskamer.
Hond van Magda.
Anyhow, ik zou echt een mega slappe krijgen van dat gedrag van Renske en ik zou ver bij haar uit de buurt blijven
Haha ja Ingrid vond ook dat ze met een half litertje wijn nog prima kon rijden
Maar dat was wel een klein half litertje
Ik zag gisteren Shirley op decibel!
Ik heb gisteravond alles gekeken haha en
24:
jeeeezus wat is dat nieuwe meisje bij Daniel lelijk voor 23 zeg, die lipfiller en je kon ook de nosejob zien, ik weet niet maar naar haar kijken maakte me legit oncomfortabel omdat haar hoofd zo vreemd was. Vond Renske ineens een stuk beter eruit zien en die is 10 jaar ouder. Ze praat ook zo typisch lipfiller slissend. Maargoed vond Daniel ook meteen weer stom toen ie 15 jaar verschil als niks zag dus misschien is het wel een match. Snap alleen niet dat Dick stuk voor stuk echt leuke vrouwen krijgt en hij krijgt allemaal van die rare typetjes, er zal toch wel één normale vrouw te vinden zijn of niet?
Denk dat de locatie hier ook een grote rol speelt. Denk dat de Surinaamse jungle voor een grotere groep aantrekkelijker is dan dat Tsjechische Shining-hotel
Als je moet kiezen om naartoe te verhuizen, afgezien van Dick of Daniel:
- Tussen de spinnen, slangen en apen in de Surinaamse jungle met 1x per week een duik in de Colakreek
- In een verlaten The Shining-hotel met overal blauwe vloerbedekking aan een Tsjechisch meer
0 stemmers
Ik denk dat de jungle relatief snel saai wordt, tuurlijk is het vet maar er is weinig anders. Paramaribo is prima, maar ook geen wereldstad en de rest van Zuid-Amerika is gewoon tering slecht bereikbaar vanaf daar tenzij je elke keer wil vliegen.
Shining hotel is lelijk, maar de natuur is er mooi en je bent in anderhalf uur (in de Bentley) in Praag of Brno, de twee grootste steden van Tsjechië en vanaf daar kan je naar veel plekken in Europa. Lijkt me minder killing op de langere termijn. Maar het klinkt op papier wel minder aantrekkelijk dat snap ik.
Best lekker bij Daniël op dat dak in de hot tub en sauna
Ja maar dan wel zonder Daniel a.u.b.