26
Haha dat eerst die muziek van Rob de Nijs start en daarna Rob (bij Magda) pas in beeld verschijnt en dat je eerst denkt: haha hij lijkt op Rob de Nijs en dan heet hij ook nog eens Rob. Goud.
Lol hij heet Rolf. Never mind.
Haha dat eerst die muziek van Rob de Nijs start en daarna Rob (bij Magda) pas in beeld verschijnt en dat je eerst denkt: haha hij lijkt op Rob de Nijs en dan heet hij ook nog eens Rob. Goud.
Lol hij heet Rolf. Never mind.
Appeltaartrob wist weer de naam van de vrouw niet he?
26
Ik vind de nieuwe vrouw uit amsterrrrrrdam bij Dick echt zo verschrikkelijk irritant op een niet leuke manier. Renske en Sharon waren ook wel irritant maar tenminste nog wel op een vermakelijke manier. Ik heb t na deze aflevering wel ook echt een beetje te doen met Renske. De manier waarop Daniƫl het heeft aangepakt is echt niet netjes, hopelijk biedt rtl haar therapie aan hierna. Ik ben ook heel erg benieuwd of ze naar de reunie komt.
Maar hij was uiteindelijk wel gewoon duidelijk en eerlijk. Leek toch ook een beetje op een escape uit een ongemakkelijke situatie
Na vandaag: Doudou van Magda!!
Ik vind het zielig dat Renske haar bubbel uiteen spat maar ik vind eerlijk gezegd niet dat het helemaal aan Daniƫl ligt. Ik vind het aso om het met harde muziek onder haar raam te doen maar ze komen daar toch om de liefde te ontdekken? Misschien is Danique wel zijn ware liefde, mag hij dan geen leuke avond hebben met haar omdat Renske anders zich gepasseerd voelt?
Renske is gewoon pissed dat hij haar niet leuk vindt. Dat doet pijn natuurlijk maar voor zover ik heb gezien heeft hij nou niet echt avances gemaakt naar Renske toe of haar echt op het verkeerde been gezet/voorgelogen of iets dergelijks
Ik neem terug dat ik Daniel een leuke man vind.
Bah bah bah
Nahh vindt het wel misplaatst van m hoor. Stuur haar dan gewoon naar huis of hou het ff in je eigen kamer ipv op een plek waar ze je kan zien en horen.
En iemand twee (!) weken laten blijven en een ander naar huis sturen vind ik wel iemand op het verkeerde been zetten ja.
Ik vind het ook gewoon goor van een man van 40 om een meisje van 23 dronken te voeren en er dan bovenop te duiken. 6 uur lang in de jacuzzi is niet āja sorry het gebeurde gewoonā. Als er gezoend was dan kan dat maar dit is toch wel gewoon schaamteloos, tot 6 uur ās ochtends met harde muziek erbij? Dan heb je gewoon schijt, dat is niet āja het gebeurdeā. Soort tweede Illya is het, willen allebei een opgespoten vrouw volspuiten en dan bestaat de rest van de wereld niet meer. 1987 en 2002, ranzig
Dick wil ook elke meid zoenen en kan zich ook gewoon inhouden
Haar manier van praten doet me denken aan die Hella van RHOA die luxe kinderfeestjes organiseert.
26
die Celine bij Dick is volgens mij echt een vals kreng.
Jaaa daar lijkt ze qua uiterlijk ook best op
26
Precies dit ja. Het overviel hem, kon er niks aan doen. Wat een bullshit. Renske die allemaal dingen opnoemt en hij alleen reageer op wat niet waar is: hij heeft geen kater. Renske is zeker dellu met haar boekjes maar vond het echt zielig voor haar.
Verder wel een intense aflevering. Terwijl er een naald in je huid gaat krijg je te horen dat je vader overleden is. Was persoonlijk even gestopt met het tatoeƫren
En de Rob de Nijs muziek bij de Rob look-a-like: 10/10
26
Waarom stuurde hij Renske niet gewoon eerder naar huis, ze zit daar 2 weken en die andere meid zit daar 1 dag en gaat ie lopen tongen. Echt snap die hele vent niet meer hoor, gadverdamme. Slappe excuses ook.
Dit x1000. Ze had er al lang niet meer moeten zijn, hij had haar wel een klein beetje kunnen beschermen. Hij heeft echt wel gezien hoe kwetsbaar ze is en moeilijk in mekaar zit, kun je ook een beeeetje op anticiperen als je volwassen bent. Ik vind het ook echt cringe met een meisje van 15 jaar jonger.
Jaa tuurlijk komen ze daar allemaal om de liefde te ontdekken en als kandidaat weet je ook dat er iets kan opbloeien tussen andere kandidaten. Maar de manier waarop vind ik wel respectloos. Tijdens een date met iemand zoenen oid is toch wat anders dan gewoon lallend onder t raam van een andere kandidaat tongzoenen en wijn drinken. Het lijkt er nu vooral op dat hij haar niet weg durfde te sturen en zich er zo makkelijk vanaf probeert te maken dus dat vind ik wel heel sneu.
Verder heeft Renske zich natuurlijk van wat we hebben gezien op tv in die 2 weken ook absoluut belachelijk gedragen, en ik ben zeker geen groot fan. Maar het is denk ik wel voor iedereen duidelijk dat ze issues heeft (ook voor daniel) en dit zo horkerig aanpakken gaat dat er niet beter op maken. Nou is hij natuurlijk niet verantwoordelijk voor haar mentale gesteldheid, maar vrij doelbewust een lul zijn terwijl hij ook prima danique even stilletjes in zn patserbak had kunnen nemen was al iets beter geweest dan onder renske haar raam.
En feitelijk heeft dit ook niets met Renske te maken hoe Renske is. Maar puur het handelen van Daniel. Het is respectloos om je zo te gedragen. En dan had ik ook de eerste trein gepakt en hem de groeten gedaan.
En de Avril Lavigne muziekjes steeds als de dochter van Rob in beeld is. ![]()
26
Ik vind Rob ook echt zon onsympathieke vent weer deze aflevering met hoe hij op die markt dan een beetje die vrouw uitlacht die voorbij loopt met felgekleurd haar en kleding, en een grapje maakt dat iedereen die op die markt loopt zeep nodig heeft omdat ze eruit zien als hippies. Of dat ie vertelde dat hij daten met franse vrouwen niet leuk vindt omdat ze dan te veel de controle nemen over waar ze gaan eten oid. Nouja en natuurlijk zijn obsessie met t (volgens hem) oude uiterlijk van zn b en b deelnemers. Volgens mij is t gewoon echt zon typische oude witte man die vooral niet een al te zelfstandige vrouw wilt met een eigen mening, maar wel een lekker jong uitziend exemplaar die zich gewillig door hem laat leiden. Ik vond de laatste vrouw die bij hem op bezoek was ook echt heel erg leuk, knap en lief overkomen. Naja fijn dat ze is weggestuurd, ze kan vast beter krijgen.