B&B vol liefde #2

ja ik weet het niet zeker van haar wangen zoveel verstand heb ik er niet van maar voor mijn gevoel zijn ze anders van vorm en hoe ze bewegen dan wanneer iemand gewoon appelwangen heeft. minder rond en meer in de vorm van jukbeen + dat pillowface achtige. maar vind het ook weer zo lullig als het haar natuurlijke wangen zijn mja het vertekent ook gewoon allemaal zo met die lipfiller en botox. als ik blijf kijken ga ik ook haar kin verdenken

3 likes

Ja ik vind het net lijken of ze een te grote kin heeft laten installeren, net als Bonnie toen. Zie alleen maar enorme kin en wangen met een mini neusje als ik haar zie. En die Lippen.

5 likes

Weet iemand waar die binnenplaats is waar Dick en z’n chick lunchen

2 likes

Dat is Fort Zeelandia.

3 likes

Thanks ik dacht idd in een flits een Zeeuwse vlag te zien en dacht huh

2 likes

Ja al zie ik die nieuwe er ook voor aan (terecht hoor) dat die na twee dagen zegt goh maatje, ga je nog iets leuks organiseren voor ons twee of vertrek je dalijk weer voor 5 uur zonder iets te laten weten terwijl ik een zeecontainer sta te schilderen met een ander

5 likes

:joy:

1 like

Afl 25

moet niemand lachen om ballasilicum :joy:

28 likes

Ik vind Bart echt geen sympathieke man, gun Eveline een veeeeel leuker iemand. Snap niet wat ze ziet in die gast

36 likes

Ja dat was ‘funny’

4 likes

Vooruitblik van aflevering 26 van Daniel gaat over:

• Renske
  • Danique

0 stemmers

2 likes

Ik denk dat Renske forever blijft als t aan haar ligt :joy:

8 likes

Ja idd! Ik denk dat ook echt. Die gaat veel liever weer een scĂšne schoppen en veel aandacht opeisen maar vertrekken ho maar. Tenzij hij ineens het bed induikt met die ander ofzo denk dat ze dat niet heel leuk vindt

6 likes

Precies ja!

2 likes

Ja gadverdamme. Wordt het lekker krokant zegt hij, terwijl scrambled eggs toch lekker zacht en fluffy horen te zijn?
Echt een wonder dat Eveline hem nog in de keuken toe liet en ook nog voor haar gasten liet koken.

8 likes

sorry maar ik snap echt niet dat 78% voor Daniël kies, ik heb nog geen moment gezien dat hij niet ongemakkelijk is tijdens een gesprek. Dan toch liever iemand die te veel over dieren en een fysieke klik praat. Jammer dat de poll anoniem is :joy:

8 likes

Die crazy eyes van Dick zou ik echt niet kunnen handelen haha. Daniel lijkt me gewoon wel prima, beetje onervaren maar hij kijkt tenminste niet zo eng.

19 likes

‘Proef je de carbonara nog?’

:sob:

8 likes

dat heb ik dan weer met die blonde wenkbrauwen, maar goed, smaken verschillen (en alleen maar goed) :joy:

4 likes

Ik vind Dick gewoon een beetje cringe hoe hij daar als koning in Suriname rondloopt en te pas en onpas dat accent opzet.

23 likes