B&B vol liefde #2

26

Waarom stuurde hij Renske niet gewoon eerder naar huis, ze zit daar 2 weken en die andere meid zit daar 1 dag en gaat ie lopen tongen. Echt snap die hele vent niet meer hoor, gadverdamme. Slappe excuses ook.

21 likes

Dit x1000. Ze had er al lang niet meer moeten zijn, hij had haar wel een klein beetje kunnen beschermen. Hij heeft echt wel gezien hoe kwetsbaar ze is en moeilijk in mekaar zit, kun je ook een beeeetje op anticiperen als je volwassen bent. Ik vind het ook echt cringe met een meisje van 15 jaar jonger.

14 likes

Jaa tuurlijk komen ze daar allemaal om de liefde te ontdekken en als kandidaat weet je ook dat er iets kan opbloeien tussen andere kandidaten. Maar de manier waarop vind ik wel respectloos. Tijdens een date met iemand zoenen oid is toch wat anders dan gewoon lallend onder t raam van een andere kandidaat tongzoenen en wijn drinken. Het lijkt er nu vooral op dat hij haar niet weg durfde te sturen en zich er zo makkelijk vanaf probeert te maken dus dat vind ik wel heel sneu.

Verder heeft Renske zich natuurlijk van wat we hebben gezien op tv in die 2 weken ook absoluut belachelijk gedragen, en ik ben zeker geen groot fan. Maar het is denk ik wel voor iedereen duidelijk dat ze issues heeft (ook voor daniel) en dit zo horkerig aanpakken gaat dat er niet beter op maken. Nou is hij natuurlijk niet verantwoordelijk voor haar mentale gesteldheid, maar vrij doelbewust een lul zijn terwijl hij ook prima danique even stilletjes in zn patserbak had kunnen nemen was al iets beter geweest dan onder renske haar raam.

14 likes

En feitelijk heeft dit ook niets met Renske te maken hoe Renske is. Maar puur het handelen van Daniel. Het is respectloos om je zo te gedragen. En dan had ik ook de eerste trein gepakt en hem de groeten gedaan.

27 likes

En de Avril Lavigne muziekjes steeds als de dochter van Rob in beeld is. :sweat_smile:

29 likes

26

Samenvatting

Ik vind Rob ook echt zon onsympathieke vent weer deze aflevering met hoe hij op die markt dan een beetje die vrouw uitlacht die voorbij loopt met felgekleurd haar en kleding, en een grapje maakt dat iedereen die op die markt loopt zeep nodig heeft omdat ze eruit zien als hippies. Of dat ie vertelde dat hij daten met franse vrouwen niet leuk vindt omdat ze dan te veel de controle nemen over waar ze gaan eten oid. Nouja en natuurlijk zijn obsessie met t (volgens hem) oude uiterlijk van zn b en b deelnemers. Volgens mij is t gewoon echt zon typische oude witte man die vooral niet een al te zelfstandige vrouw wilt met een eigen mening, maar wel een lekker jong uitziend exemplaar die zich gewillig door hem laat leiden. Ik vond de laatste vrouw die bij hem op bezoek was ook echt heel erg leuk, knap en lief overkomen. Naja fijn dat ze is weggestuurd, ze kan vast beter krijgen.

43 likes

Amen

1 like

Afl 26

Samenvatting

Snap nog steeds niet wat Eveline in Bart ziet, maar vind het wel fijn dat ze zo’n steun van hem ervaart. Je zou dat nieuws maar krijgen als er iemand is waar je totaal geen band mee hebt, dan voel je je waarschijnlijk al helemaal ver weg en eenzaam.

Wat ik wel een gek moment vond: Eveline gaf in de auto aan dat ze verliefd is. Bart reageert eerst heel verbaasd: verliefd??!? :flushed: en daarna zegt hij dat hij ook verliefd is haha

20 likes

26

Dick heeft voor mijn gevoel zoveel vrouwen op bezoek, ze blijven maar komen! Ik moest lachen om Chayenne’s hoofd toen Celine aan kwam lopen hahaha. Als blikken konden doden. En dan later zij en Moniek heel fake: hoe gaat het met jouuuuu? Wat leuk dat je er bentttt :grinning: Maar ik vind haar heel saai met dat manifestatie gewauwel

En arme Eveline. Zo naar ook dat dit gebeurt midden in die opnames, zou ze niet gewoon mogen stoppen? Of ben je dan verplicht door te gaan met draaien.

Ik vind Magda en de tuinkabouter wel heel schattig hoor haha. Hoorde je nou gewoon iets kraken toen die nieuwe haar een hand gaf?

Aw en Renske ja ik snap haar ergens wel. Ook echt met een meid van 23 die er net is. Tuurlijk weet je dat dit kan gebeuren als er nieuwe vrouwen komen, maar dit heeft hij niet handig aangepakt. Echt een kinderachtige move van hem met z’n ā€˜het overkwam me’. Nee het overkwam het meisje van 23 misschien maar hij had echt beter moeten nadenken.

Ik vind Rob zo saai! Zou hij nog een vrouw op bezoek krijgen of was dit het voor hem?

14 likes
nieuwe chick van dick

Hahahaha ja dat gewauwel tegen die taxichauffeur ging zeggen dat ze normaal alleen in Amsterdam date. Hardop zitten lachen.

25 likes

JA🤣

3 likes

Magda’s hand werd even verbrijzeld de tering hey.

6 likes

26

Waarom praat die Celine zo zen, ze doet me echt aan Hella Huizinga denken.

En Eveline zegt dat ze verliefd en je hoort Bart gewoon denken ā€œā€¦ dit is goed voor de views en mijn zangcarriĆØre want ik doe mee om famous te wordenā€ dus ā€œIk ben ook verliefd!!ā€ Geloof er echt geen zak van. Bij de reünie komt er uit dat hij nooit meer terug is gekomen naar ItaliĆ« omdat het toch niet werkte en de afstand te groot was.

35 likes

Mijn vriend zei vandaag dat hij ergens had gelezen dat het er dik in zit dat Eveline en Bart elkaar al van te voren kenden. Ze hebben allebei in de politiek in Blaricum gezeten, dacht ik. Iemand had dat uitgezocht, dat de kans erg aannemelijk is dat ze elkaar al kennen. En dat Eveline mee doet voor promotie voor haar b&b en Bart voor bekendheid voor zijn ā€˜zangcarriĆØre’. Hij is een insta pagina gestart op de dag dat hij op tv verscheen. :sweat_smile:

7 likes

Ik kon de muziek uit The White Lotus bij Daniƫl en Renske ook zeer waarderen :smile:

50 likes

En dan te bedenken dat zij wsl avril niet eens kent :sob::older_woman:

9 likes

26

Ik word echt agressief van hoe traag die nieuwe vrouw bij Dick praat en dat geblaat over manifesteren

12 likes

Hahaha ja en succession ook bij een fragment

1 like

26

Zegt Dick nou met een lach dat hij Cheyenne gelijk in de friendzone heeft geplaatst en dat zij nu heel hard haar best doet om eruit te kruipen? En dat hij dat leuk vindt om te zien? Super rare opmerking toch

Ik vind haar wel het beste bij hem passen overigens.

31 likes

Ja en toen zij zei dat ze hem een hele leuk man vond zei hij ā€˜leuk om te horen!’ :woman_facepalming:

9 likes