B&B vol liefde #2

Hij is wel heel lief voor slangen :joy:

6 likes

Ik vind Dick ook niks maar hij bedenkt in ieder geval wel leuke dates! :dolphin: Hij heeft iedere dag wel iets van een plan. Dat vind ik zo suf van Daniƫl, kom dat hotel eens uit man

34 likes

Crazy Eyes Dick is ook niet mijn ding, maar Dooie Daniel met die opgetrokken schoudertjes lijkt me al helemaal niks.

16 likes

Ik vind hem wel aardig en denk dat ik wel met hem zou kunnen lachen. Met Dick zou ik echt niet weten waar ik het over zou moeten hebben.

6 likes

Ik denk dat Dick juist nog wel interessant kan zijn (gids me maar de jungle door) maar ik vind hem echt enorm onaantrekkelijk, de hemdjes, het overal op blote voeten rondlopen, ook in dat restaurant zag ik het weer, en dan zijn lach, ogen en lange nek, nee hoor niets voor mij

7 likes

En hij draagt alleen maar shirts uit 2015. I rest my case.

21 likes

Daniel kleding uit 1995

20 likes
26

Ik heb de nieuwe aflevering direct gekeken, omdat ik zo benieuwd was naar het drama bij Daniƫl. Eindstand: ik heb de hele aflevering mee gehuild met Eveline. Vond het zo sneu voor haar dat ze niet op tijd bij het overlijden van haar vader kon zijn.

21 likes

Aflevering 26

Samenvatting

Same ik heb een soort gelijke situatie met mijn vader. En ik ga nu naar de plek waar hij heeft gewoond op vakantie. Dacht even ter afleiding b&b kijken…

Wel blij dat renske is opgepleurd zeg

9 likes

Aflevering 26

Moet wel eerlijk zeggen dat ik de situatie zoals Daniel dat deed, lekker de hele avond met de andere vrouw tongen in de jacuzzi, ook niet echt heel chill of netjes is tegenover Renske. Dus dat vind ik wel wat sad hoor!

Also why de business casual look in de outdoor bij Daniel.

18 likes
26

Haha dat eerst die muziek van Rob de Nijs start en daarna Rob (bij Magda) pas in beeld verschijnt en dat je eerst denkt: haha hij lijkt op Rob de Nijs en dan heet hij ook nog eens Rob. Goud.

Lol hij heet Rolf. Never mind.

13 likes

Appeltaartrob wist weer de naam van de vrouw niet he?

4 likes

26

Ik vind de nieuwe vrouw uit amsterrrrrrdam bij Dick echt zo verschrikkelijk irritant op een niet leuke manier. Renske en Sharon waren ook wel irritant maar tenminste nog wel op een vermakelijke manier. Ik heb t na deze aflevering wel ook echt een beetje te doen met Renske. De manier waarop Daniƫl het heeft aangepakt is echt niet netjes, hopelijk biedt rtl haar therapie aan hierna. Ik ben ook heel erg benieuwd of ze naar de reunie komt.

8 likes

Maar hij was uiteindelijk wel gewoon duidelijk en eerlijk. Leek toch ook een beetje op een escape uit een ongemakkelijke situatie

2 likes

Na vandaag: Doudou van Magda!!

6 likes
26

Ik vind het zielig dat Renske haar bubbel uiteen spat maar ik vind eerlijk gezegd niet dat het helemaal aan Daniƫl ligt. Ik vind het aso om het met harde muziek onder haar raam te doen maar ze komen daar toch om de liefde te ontdekken? Misschien is Danique wel zijn ware liefde, mag hij dan geen leuke avond hebben met haar omdat Renske anders zich gepasseerd voelt?

Renske is gewoon pissed dat hij haar niet leuk vindt. Dat doet pijn natuurlijk maar voor zover ik heb gezien heeft hij nou niet echt avances gemaakt naar Renske toe of haar echt op het verkeerde been gezet/voorgelogen of iets dergelijks

16 likes

Ik neem terug dat ik Daniel een leuke man vind.

Bah bah bah

19 likes

Nahh vindt het wel misplaatst van m hoor. Stuur haar dan gewoon naar huis of hou het ff in je eigen kamer ipv op een plek waar ze je kan zien en horen.
En iemand twee (!) weken laten blijven en een ander naar huis sturen vind ik wel iemand op het verkeerde been zetten ja.

49 likes

Ik vind het ook gewoon goor van een man van 40 om een meisje van 23 dronken te voeren en er dan bovenop te duiken. 6 uur lang in de jacuzzi is niet ā€˜ja sorry het gebeurde gewoon’. Als er gezoend was dan kan dat maar dit is toch wel gewoon schaamteloos, tot 6 uur ā€˜s ochtends met harde muziek erbij? Dan heb je gewoon schijt, dat is niet ā€˜ja het gebeurde’. Soort tweede Illya is het, willen allebei een opgespoten vrouw volspuiten en dan bestaat de rest van de wereld niet meer. 1987 en 2002, ranzig

52 likes

Dick wil ook elke meid zoenen en kan zich ook gewoon inhouden

10 likes