B&B vol liefde #2

What a dick

14 likes

Haha heerlijk die Avril Lavigne muziek, ik heb dit nu pas door.

Samenvatting 25 en 26 Daniel en Dick

Ik had op Daniel gestemd, maar na afl 25 en 26 kijk ik nog liever naar slangen en spinnen met Dick.
Vind Dick - op basis van de beelden dan - leuker met de meiden omgaan (al kan het ook niet veel slechter dan Daniel doet). En hij probeert in ieder geval leuke dates te organiseren.
En vind 38 en 23 ook gewoon smerig.

12 likes

Lees nu op Reddit het argument dat het allemaal prima is want: misschien is ze gewoon heel volwassen voor haar leeftijd :sob:

5 likes

Gadverdamme inderdaad. Echt helemaal in mijn achting gedaald deze man. Doe mij toch maar de slangen man met zn crazy eyes, die lijkt me tenminste te vertrouwen.

Ok bart is wel heel lief voor Eveline. Geloof wel dat hij dan oprecht is

7 likes

Aflevering 26:

Oh gosh Eveline :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

3 likes

Er komen vrouwen speciaal vanuit Nederland naar hem toe om de liefde te vinden. Als je op zo’n moment echt merkt dat je 1 vrouw veel leuker vindt, dan kan je ook een dagje wachten totdat je ermee gaat liggen rommelen en zoenen in de jacuzzi tot 6 uur ‘s ochtend met harde muziek aan. Stuur dan de volgende dag Renske weg en ontdek het dan. Ik vind het super asociaal gedrag. Dan doet Dick dan toch wat eerlijker: gewoon 1 voor 1 mensen wegsturen en overblijven met degene waar je het beste bij voelt. Sowieso ook mega puberaal hoe die Daniel reageert. Kerel is bijna 40 maar lijkt in gedrag een puber van 18.

29 likes

Ja op Reddit hebben ze het allemaal over ”een gezellige avond met elkaar”, en als dat het zou zijn dan zou dat prima zijn. Maar dit begon pas nadat Renske naar bed was, daarna zaten ze in de bar en als daar gezoend was dan zou iedereen dat wel begrijpen denk ik. Als hij dan was gaan slapen en ‘s ochtends eerlijk tegen Renske was dan was er niks aan de hand. Maar na middernacht tot 6 uur in de ochtend met tyfusherrie in de jacuzzi gaan zitten zoenen en daarna bij haar in bed gaan liggen, terwijl je weet dat Renske alles kan horen is gewoon echt bizar gedrag op die leeftijd. Vanuit opgespoten hoofd begrijp ik het nog wel, maar vanuit hem is het gewoon echt zielig gedrag en een enorme afknapper.

29 likes

Ja joh. Dit soort mannen
. Ook hoe hij erbij zat als een zak hooi en die schouders omlaag ‘het overkwam me gewoon’. Neem je verantwoordelijkheid joh. Maar goed, ik kijk altijd met heel veel achterdocht naar kerels van bijna 40 die maar al te graag meisjes van begin 20 willen. :weary:

10 likes

Muziek/Daniel

ie white Lotus muziek als Renske naar het hotel komt, ik vond het fantastisch

Verder is Daniel echt een droplul

17 likes

Ja echt potentie voor een nieuwe Saul/Amy Rose

Zit ze daar straks doodongelukkig met een man met een midlifecrisis crisis met een baby brrrr vond hun verhaallijn ook zo doodeng. Vraag me ook af of toekomstige vrouwen bij Daniel die ouder zijn (zij zou de jongste zijn dacht ik) niet enorm afknappen op Daniel om dit, als ze ĂŒberhaupt nog kans maken.

11 likes

Amy rosé lijkt toch juist heel happy nu :joy:

4 likes

Oh haar vond ik juist helemaal niet zo happy overkomen bij die reĂŒnie aflevering met Leonie. Ze mist haar familie zei ze (logisch ook), gaf aan soms best alleen te zijn daar op die berg.

6 likes

Huh vond je? Die was constant aan het janken dat ze iedereen mist en ze is met een man die naar eigen zeggen op iedereen verliefd kan worden en dat binnen 5 minuten was.

Doodeng

9 likes

Neuh deelt best veel op tiktok over haar struggle met eenzaamheid daar op die berg, is zich spontaan compleet in het geloof aan het gooien wat een beetje voelt als vlucht. Vind haar niet echt een gelukkige indruk maken.

5 likes

Ohh ik baseer t eigenlijk alleen op haar insta stories en foto’s haha

2 likes

Ja dat is wel even heel anders idd maar met baby en Saul leek ze me wel gelukkig. Maar je kan t toch nooit echt weten

5 likes

Ik hoop echt dat de eerstvolgende die daar binnenkomt en dit aantreft meteen weer naar huis gaat. Ik kan me toch niet voorstellen dat je dan denkt goh ach prima en hopelijk eindig ik met deze man.

3 likes

Dat hele geloof en bijbel ding had ik ff gemist

3 likes

Ik denk dat hij nog een jonge vrouw op bezoek gaat krijgen en dat hij dan ineens kriebels voelt en dan het wel ziet zitten :face_vomiting:

2 likes

Dit is zo waar ja. Die kerels vallen wel door de mand steeds vind ik :rofl:

4 likes