Is toch echt nergens voor nodig?
Er zijn lompere dingen voorbij gekomen in dit topic🙄
Die ook niet nodig zijn, idd
Dan reageer je daar toch op? Dit zijn mensen. Ik weet uit ervaring hoe kut het is als er vanalles en nogwat over je wordt gezegd op internet, vooral als het om je uiterlijk gaat. En nee ik ben ook geen saint maar een beetje netjes doen naar andere vrouwen kan geen kwaad
Nou Lotte als je dit leest ik vind je niet lelijk maar ook niet bijzonder wauw, maar ik vind je bovenal echt heel erg saai en dat is het belangrijkste.
Noor heeft trouwens echt heel mooie ogen viel me gisteren op, heel bijzonder.
de reactie was op je andere post
Ja hier is soms selectieve outrage, beter om gewoon te negeren.
Maar zou je dan niet al op een date geweest zijn? Bedoel als het zo match. En zijn oproep is ook al even geleden. Dus lijkt mij tijd zat om elkaar te ontdekken.
Als ik Noor was dan zou ik gewoon echt even een move maken op Mike😂 Dan hebben ze dat maar gehad. Zelfde voor Els en RJ (al ben ik wel jaloers🥵)
Maar heeft hij niet nog een halve koortslip?
En hij heeft toch ook gezegd dat niet te willen omdat er nog anderen komen
Internetdate je zelf wel eens? Je gaat toch niet met iedereen waarmee je matcht op date Zelfs niet als je een ‘klik’ hebt. Ene dag denk je zó man van mijn dromen, 2 dagen later is ie weer vergeten, ingeruild voor een ander of gewoon het leven wat gebeurt.
Ik snap niet wat Noor zo boeiend vind aan dat infantiele manchild
De verhaallijn met Malgosia en Albert gaf me een beetje Dynasty soap vibes, ga het missen :’)
De Kris Jenner van Polen zo te zien!
Ik ben een miemel ja
OMG dit is geweldig. Waarom spreek ik geen Pools.