B&B vol liefde #2

had het idee dat ze lekker die koffer over de traptredes trok, in de hoop de trap te beschadigen <3

36 likes

Tm aflevering 13

Samenvatting

Wat is die nieuwe bij Albert stom zeg. Totaal niet sympathiek. gosia regeert wel typisch op haar. Toen ze die kaart voor las zei ze ook niet minder dan bij mij? Ik vind Gosia wel grappig maar niet voor Albert. Ik vind dat zo’n nare man.

Die visman Marcel had ook zo’n vishesje aan op safari, hij past daar wel goed. Mirjam lijkt wat te ontdooien naar hem. Ben benieuwd wat voor mannnen daar nog komen.

Emil vind ik totaal niet bij Arno passen. Beter gaat ie daar weg. Arno lijkt veel op Niels. Hij krijgt ook meteen zn eigen bed.

Volgens mij zagen in afl 12 de flamboyante kant van Iris met de vrienden. Dansje op Abba muziek.

Edit. Ging paar keer mis met spoiler hopelijk werkt dit.

5 likes

14 Ben bang dat Els te keurig en perfect doet en te weinig risico neemt
 Hoop zo dat ze in de aflevering morgen een move maakt :triumph:

20 likes

Ik zag het haha, je had per ongeluk / in je 2e spoiler

3 likes

Ja sowieso, heerlijk petty :two_hearts:

Ik internetdate heel vaak
 Met elke match. Maar dat hoeft dus helemaal niet? :o Grapje

Ik vind Lotte en Mike gewoon geen match en verbaast mij dat ze alsnog afspreken maar dan via B&B. Het kan zijn dat ze online best leuke match waren maar vind het offline heel saai

2 likes

Ik zou dit echt graag willen kunnen volgen. Maar ze ziet er wel echt prachtig uit in die aflevering op een soort van Dynasty achtige manier idd.

1 like

Afl 15

Gadverdamme die gore dweilen die 3 maanden per jaar buiten in een emmer liggen te rotten

16 likes

Afl 15

Also de arm van Peter om Anja :heart::heart:

5 likes

Hoe kan Griekenland kenner Jan de pita gyros niet kennen?

13 likes

Ik vind Anja ook wel heel snel aangebrand hoor. Hoewel ik het heel gaaf vind dat ze op haar 70-jarige leeftijd nog zo fit een B&B runt, lijkt ze me echt geen makkelijke persoonlijkheid. De mannen kunnen echt niet veel goed doen

32 likes

Oké mijn gedachten tot dusver

Kan kapitein iglo bij Anja ook nog eens een andere trui aantrekken? Man man man

Thijz leek sympathiek maar laat ook wel steeds meer zijn ware aard zien gedurende de afleveringen, brrr

Sandra (vriendin van Iris) MOET toch gewoon die vrouw zijn van ‘Rotterdam. New York. I’m from Manhattan’ hahaha

En over Anja eens met analyse van @anon2201436. Eerst leek ze nuchter en zelfstandig maar ze is gewoon hautain en neerbuigend. Ze houdt ook continu een act op volgens mij

26 likes

Hahha nu heb ik trek in vissticks

19 likes

Ja ik denk dat Thijzzzz ook echt anger issues kan hebben hoor en spijkerhard kan zijn. Hele andere vibe (en ĂŒberhaupt compleet anders lol) dan RJ. Vind hem heel rustig, geĂŻnteresseerd en respectvol.

6 likes

Ik vind die jolige voice-over echt steeds irritanter worden :joy:. De hele tijd dat ‘zeebonk Peter’ en andere gare bijvoeglijk naamwoorden

5 likes
15

Hahaha ik ga juist stuk om hoe Anja die man zit af te zeiken dat hij zo saai is
Hij is ook al binnen no time haar BEC geworden omdat hij zoveel praat en bemoeit “JE KAN OOK ZO DOEN”

Dat laatste stukje ook dat ie weer gaat zitten keuvelen over cash geld en een biljart kaart
Lijkt toch wel een Jiskefet sketch

17 likes

Nou denk dat ze bij Joop gewoon oprecht overdonderd was hoor. Hij stortte nogal wat over haar uit. Vind het juist knap dat ze daar dan niet al teveel op ingaat; had waarschijnlijk vooral olie op het vuur geweest.

Dat je Anja wat hautain vindt snap ik trouwens wel, maar ze is waarschijnlijk ook gewoon wel goed cultureel/intellectueel onderlegd. Alle mannen die tot nu toe zijn geweest helaas niet. Daar is niets mis mee maar is daardoor helaas geen match met haar. Beetje hetzelfde als toen met Petri vorig jaar. Hoop van harte dat er nog een wat breder-geĂŻnteresseerd type komt voor Anja (en vooral ook geĂŻnteresseerd in haar leven ipv dat zij de hele tijd alles op gang moeten houden)

23 likes

Ik vind het ook totaal geen reclame voor zijn camping, wat een vuilnisbelt is het daar.

34 likes

Nou dat voorstukje van de afl van vandaag, waarin hij zegt: ‘zwijg, vrouw!’

Knettergek

21 likes

Die dweil waarmee het toilet en de douche ook worden ‘schoongemaakt’ :face_vomiting:

15 likes