B&B vol liefde #2

Je wil niet weten hoeveel delulu mensen er zijn

1 like

Volgens mij is deze meid de laatste kandidaat :cry:

2 likes

Er zijn nog 9 afleveringen geloof ik, who knows

4 likes

He? Maar dit is toch nog maar de derde vrouw die langs komt?

2 likes

Volgens mij had ik het hier ergens gelezen dat hij er 4 had uitgekozen en één was afgehaakt (good for her)

3 likes

Voorstukje aflevering 27 Pettra heeft een nieuw jasje!!

9 likes

Told ya. :smiling_face_with_tear:

7 likes

[quote=“Zemraluani, post:4723, topic:38812”]
en daarna bij haar in bed gaan liggen
[/quote]

oooh dit had ik helemaal gemist! werd dit gezegd??

8 likes
Samenvatting

[spoiler]ze kwamen smorgens allebei uitkamer 3. Renske was irriranr maar had dit niet verdiend en snap haar wel. Had haar gewoon eerder weggestuurd. Typisch weer dat mannen meteen voor jong gaan. Ben benieuwd of er nog iemand komt.

Ik vind Dick wel beter met de vrouwen omgaan.
Eveline zo verdrietig. Fijn dat ze steun aan Bart heeft op dat moment maar denk dat het eigenlijkverder. Niks meer is als ze uit de emoties zijn.
Stukjes Rob heb ik doorgespoeld. Saai. En denk dat margot terug komt.[/spoiler]

8 likes

Ja werd letterlijk, maar vluchtig gezegd, en ze kwamen sochtends ook samen uit de slaapkamer

5 likes

Afl 27

BIODANZA!!!

6 likes

27 Pfff Peetra die zeurt dat die nieuwe vrouw teveel ruimte inneemt :’)

23 likes
27

Ook wel mooi dat Ingeborg zegt op haar hoede te zijn voor haar. Petra heeft echt twee gezichten.

34 likes

Ja idd, die is niet helemaal 100 hoor

10 likes
27

Ik kreeg al eerder heel slechte vibes bij haar. Ook toen ze zo heel overdreven met Ingeborg ging dansen om maar te doen alsof ze het ook heel leuk hebben, toen Lieske en PĂštra aan het koken waren. Zo berekenend. Echt niet mijn bloedgroep die vrouw.

16 likes
27

Weet iemand wat voor een bedrijf Petra heeft trouwens? Omdat ze zei dat ze een instagram challenge moest doen voor haar werk?

2 likes

Bij haar naam stond marketing- en communicatieadviseur

3 likes

Ze heeft/had ook zelf een b&b toch?

4 likes
Samenvatting

Ik vind peetra ook zo irritant. Ik hoop dat pĂštra haar snel loslaat.

Dick stuurt zo 2 achter elkaar weg. Ben benieuwd of het wat wordt met Moniek of dat hij het toch niet voelt. Ik vind haar wel heeel erg zacht en lief.

Van die Amsterdamse zag je niet hoe ze wegging in de taxi. Van cheyenne wel. Zal vast wel een gewoon afscheid nog zijn geweest die dan niet gefilmd is.

Die nieuwe bij ilya maakt denk ik geen kans, hij is zo into sylwia. Met hun moet dat stukje toch komen die we in het voorstukje zagen, of heb ik dat gemist.

8 likes

aflevering 27

ZIJN JULLIE ALLEMAAL OK dat cheyenne eruit is!!!

zou Sylwia het heel koud hebben de hele tijd dat zij steeds een jas aanheeft binnenshuis

iedereen die bij dick nu nog vraagt ‘hoe is het nu bij jou’ krijgt een nekschot

12 likes