B&B vol liefde #2

Ik dacht dat Sylwia veel jonger was dan Illya, maar zij is blijkbaar 47 en hij is 52? Valt me dan op dat vlak mee van Illya, in tegenstelling tot die viezerik Daniel :face_vomiting:

7 likes

Aflevering 27

Dick heeft echt netjes de twee andere vrouwen naar huis gestuurd, ben benieuwd of het nu wat gaat worden met Moniek.

23 likes

Lekker hypocriet :joy:

5 likes

Dick zit echt altijd met z’n benen op de stoel ofzo nooit op de grond haha

27

Hhah tien keer teveel water in de vlaai of nie

10 likes
27

Ik vond die nieuwe bij Ingrid meteen kut en ik dacht hem van iets anders te kennen waar hij ook kut was, maar later bedacht ik dat hij me deed denken aan Greg van White Lotus:
Greg_Hunt_in_Season_1

Ben heel benieuwd wie Petra naar huis gaat sturen!

44 likes
27

lol die nieuwe man bij Ingrid met zijn “3 regels.”

1. Ze moet intelligent zijn
  2. Ze moet niet gelovig zijn
  3. Ze moet humor hebben
  4. Ze moet aantrekkelijk zijn

En dan is ie “intelligenter dan de gemiddelde Nederlander”

22 likes

Yooo hoe kan je jezelf in 2 zinnen zĂł onsympathiek maken. :face_vomiting: Ik heb het over Rob dus

Als het eerste wat je over jezelf zegt is: ik zie mezelf als intelligenter dan de meeste mensen, dan ben je wel een rare hoor. Ik ben gewoon echt verbaasd dat je zo arrogant en vol van jezelf kan zijn. Maar dat verbaast me dit seizoen bij wel meer mannen.

16 likes

27

Samenvatting

Hahaha die Amsterdamse meid bij dick was niet zo heel snugger hè? Haar reactie dat je helemaal niet op dezelfde golflengte kunt zitten, dat bestond niet volgens haar :joy:

Ohh en die twee vrouwen bij Ilya kunnen toch niet meer verschillend zijn haha my god wat een contrast

29 likes

Ze had het gewoon niet hard genoeg gemanifesteerd :sparkles:

5 likes

Heel bijzonder ook dat Groningen en Friesland te ver was om te daten vanuit Amsterdam, maar Suriname niet.

24 likes

Die deed dus gewoon mee voor de fame. Wel mislukt nu ze zo snel weer weg moest denk(hoop) ik

6 likes

Ja, en je zou toch verwachten dat je zo’n afstand wel weg kunt “manifesteren”

1 like

27

Samenvatting

Grappig hoe hypocriet Erik ook is bij Ingrid. Eerste dag: ik kom hier om te winnen, iedereen wegspelen blablabla.
Paar dagen later: ik ga geen strijd voeren, zo ben ik niet.

Mannen :roll_eyes:

Wel zin in aflevering 18, fittieee

23 likes

Helemaal lijp van al die chicks bij Dick die alles “een beetje dubbel” vinden. Ik houd blijkbaar echt niet van die genuanceerde uitdrukkingen. :smiling_face_with_tear:

8 likes

Omdat een poll in een spoiler me niet lukt, nu zo: wie gaat Pettera wegsturen in afl 28?

Even als volgt:
1 is Lachende Lieske
2 is Perverse Petra
3 is Invasieve Ingeborg

• 1
  • 2
  • 3

0 stemmers

5 likes

Even een bekentenis maar ik vind Eric bij Ingrid best een aantrekkelijke man, ik zou het wel weten! Help wat is er mis met mij :flushed:

nu al zin in de scène met die ongemakkelijke brunch bij Illya, mijn hemel wat gaat daar nou weer gebeuren.
Ik hoop dat er iets opbloeit tussen Dick en Moniek, vind het allebei lieve mensen! Die Cheyenne was trouwens ook een schat

14 likes

Zes minuten later en ik hoor weer “het is zo dubbel” en nu zei weer een andere het!!! :rage:

4 likes

Ja Eric vind ik dus ook heel knap :joy:

7 likes

Geestesziek.

1 like