Ik dacht dat Sylwia veel jonger was dan Illya, maar zij is blijkbaar 47 en hij is 52? Valt me dan op dat vlak mee van Illya, in tegenstelling tot die viezerik Daniel ![]()
Aflevering 27
Dick heeft echt netjes de twee andere vrouwen naar huis gestuurd, ben benieuwd of het nu wat gaat worden met Moniek.
Lekker hypocriet ![]()
Dick zit echt altijd met zân benen op de stoel ofzo nooit op de grond haha
27
Hhah tien keer teveel water in de vlaai of nie
27
Ik vond die nieuwe bij Ingrid meteen kut en ik dacht hem van iets anders te kennen waar hij ook kut was, maar later bedacht ik dat hij me deed denken aan Greg van White Lotus:

Ben heel benieuwd wie Petra naar huis gaat sturen!
27
lol die nieuwe man bij Ingrid met zijn â3 regels.â
- Ze moet intelligent zijn
- Ze moet niet gelovig zijn
- Ze moet humor hebben
- Ze moet aantrekkelijk zijn
En dan is ie âintelligenter dan de gemiddelde Nederlanderâ
Yooo hoe kan je jezelf in 2 zinnen zĂł onsympathiek maken.
Ik heb het over Rob dus
Als het eerste wat je over jezelf zegt is: ik zie mezelf als intelligenter dan de meeste mensen, dan ben je wel een rare hoor. Ik ben gewoon echt verbaasd dat je zo arrogant en vol van jezelf kan zijn. Maar dat verbaast me dit seizoen bij wel meer mannen.
27
Samenvatting
Hahaha die Amsterdamse meid bij dick was niet zo heel snugger hè? Haar reactie dat je helemaal niet op dezelfde golflengte kunt zitten, dat bestond niet volgens haar ![]()
Ohh en die twee vrouwen bij Ilya kunnen toch niet meer verschillend zijn haha my god wat een contrast
Ze had het gewoon niet hard genoeg gemanifesteerd ![]()
Heel bijzonder ook dat Groningen en Friesland te ver was om te daten vanuit Amsterdam, maar Suriname niet.
Die deed dus gewoon mee voor de fame. Wel mislukt nu ze zo snel weer weg moest denk(hoop) ik
Ja, en je zou toch verwachten dat je zoân afstand wel weg kunt âmanifesterenâ
27
Samenvatting
Grappig hoe hypocriet Erik ook is bij Ingrid. Eerste dag: ik kom hier om te winnen, iedereen wegspelen blablabla.
Paar dagen later: ik ga geen strijd voeren, zo ben ik niet.
Mannen ![]()
Wel zin in aflevering 18, fittieee
Helemaal lijp van al die chicks bij Dick die alles âeen beetje dubbelâ vinden. Ik houd blijkbaar echt niet van die genuanceerde uitdrukkingen. ![]()
Omdat een poll in een spoiler me niet lukt, nu zo: wie gaat Pettera wegsturen in afl 28?
Even als volgt:
1 is Lachende Lieske
2 is Perverse Petra
3 is Invasieve Ingeborg
- 1
- 2
- 3
0 stemmers
Even een bekentenis maar ik vind Eric bij Ingrid best een aantrekkelijke man, ik zou het wel weten! Help wat is er mis met mij ![]()
nu al zin in de scène met die ongemakkelijke brunch bij Illya, mijn hemel wat gaat daar nou weer gebeuren.
Ik hoop dat er iets opbloeit tussen Dick en Moniek, vind het allebei lieve mensen! Die Cheyenne was trouwens ook een schat
Zes minuten later en ik hoor weer âhet is zo dubbelâ en nu zei weer een andere het!!! ![]()
Ja Eric vind ik dus ook heel knap ![]()
Geestesziek.