I know. Alle afdelingen van de ggz gezien
Zat samen met Renske, Rayisa en Petra /s
I know. Alle afdelingen van de ggz gezien
Zat samen met Renske, Rayisa en Petra /s
Hahaha Eric heeft vooral wel charisma denk ik. Knap weet ik niet. Dat dunne lijfje van hem. Maar ik snap wel waarom het een aantrekkelijke man zou zijn voor sommige vrouwen, maar denk vooral door zijn charisma.
OMG kunnen Rob Magda en Eveline niet gewoon geskipt worden, ik vind het zooooo saai daar. En Ilya ook trouwens.
Alleen op lesbos is tenminste wat actie en soms in Tjechie.
Michelin Magda kan ik echt niet meer serieus nemen nu ik zag dat ze ook gewoon een Senseo apparaat op het aanrecht heeft staan en eten ruikt met haar lippen.
Eric tegen die vriendin van Inrit: “I ken her now 6 days.”
Weet iemand waar dat muziekje van is toen Rob arriveerde bij Ingrid? Die onheilspellende vrouwenstemmen, is uit een film ofzo. Shazam vindt m niet
28
Ohnee Rob bij Inrit, HAHAHAH wtf heeft hij aan??
Gelukkig ook weggestuurd
EN YEEES PEETRA IS ERUIT
Wat een chagerijn is dat zeg. Zit echt de hele tijd die andere vrouwen af te zeiken.
En ze wilde steeds haar voetjes masseren, meid, niemand wil dat jij voetjes masseert. Ligt niet aan Pètra hoor. ![]()
Sylwia is wel erg jaloers/territoriaal. Zag je ook wel met die ochtendshow, okeeeeee dan
Dat was toch muse?
Afl 28
Hahah shit je zult maar daar in t chateau aan de ontbijttafel zitten met Sylwia die dramatisch zit te doen in haar Victoria Secret shortama
Klopt Starlight van Muse
Nee, dat was toen hij op de motor zat, ik bedoel de muziek toen hij bij de b&b binnenkwam. Tussendoor zie je Ingrid zich opmaken
Moniek bij Dick is wel echt heel knap ![]()
Ik denk Enya Amarantine
Ah ik vind de nieuwe zeeuwse vrouw wel leuk!
Hahaha ja ik vond dat ze zich nog goed staande hield. Ik zou denk ik zijn weggelopen en hebben gezegd: “Dit lijkt me een prive moment ik laat jullie even doei!”
Je zag daarna wel Sylwias ware gezicht trouwens. Ze was het er duidelijk niet mee eens dat Ilya iets met die nieuwe vrouw ging doen. Of Sylwia heeft een heel lage emotionele intelligentie, of ze doet echt alleen maar mee om te winnen en niet om daadwerkelijk liefde te vinden. Ik denk dat laatste
28 Peetra die Ingeborg net een klein kind vindt. Omg kijk in de spiegel met je twee staartjes en je gedrag. En ook zeggen dat Pettra niet klaar is voor een relatie omdat zij haar voeten niet mocht masseren. Delulu. Stiekem jammer dat ze weggaat want nu kan ik niet meer cringen.
Afl 28
Hahaha Pètra tegen Petra: ik wil met jou even een wandelingetje maken. Ingeborg: Oh-oooohh…
Ja ik ook!! Ben echt fan
Aflevering 28
Dus als ik het goed begrijp kwam die nieuwe vrouw bij Ilya Sylwia die ochtend eerst tegen in haar normale kleding en vervolgens komt ze de keuken binnen in haar kittige slaapkledij inclusief nonchalant oogmasker, maar wél met lippenstift.
En roze pumps… ![]()
Haha ja. Die nieuwe vrouw is lekker nuchter en droog. Zou ilya zelf dat bedacht hebben van dat kasteel of de productie.
Sylwia lijkt wel actrice zo typisch gedrag.
Peetra eruit ! Zal de sfeer daar wel ten goede komen.
Rob had schuimgebak gemaakt