B&B vol liefde #2

Afl 28

Hahah shit je zult maar daar in t chateau aan de ontbijttafel zitten met Sylwia die dramatisch zit te doen in haar Victoria Secret shortama

24 likes

Klopt Starlight van Muse

1 like

Nee, dat was toen hij op de motor zat, ik bedoel de muziek toen hij bij de b&b binnenkwam. Tussendoor zie je Ingrid zich opmaken

2 likes

Moniek bij Dick is wel echt heel knap :hot_face:

17 likes

Ik denk Enya Amarantine

4 likes

Ah ik vind de nieuwe zeeuwse vrouw wel leuk!

8 likes

Hahaha ja ik vond dat ze zich nog goed staande hield. Ik zou denk ik zijn weggelopen en hebben gezegd: “Dit lijkt me een prive moment ik laat jullie even doei!”

28

Je zag daarna wel Sylwias ware gezicht trouwens. Ze was het er duidelijk niet mee eens dat Ilya iets met die nieuwe vrouw ging doen. Of Sylwia heeft een heel lage emotionele intelligentie, of ze doet echt alleen maar mee om te winnen en niet om daadwerkelijk liefde te vinden. Ik denk dat laatste

14 likes

28 Peetra die Ingeborg net een klein kind vindt. Omg kijk in de spiegel met je twee staartjes en je gedrag. En ook zeggen dat Pettra niet klaar is voor een relatie omdat zij haar voeten niet mocht masseren. Delulu. Stiekem jammer dat ze weggaat want nu kan ik niet meer cringen.

38 likes

Afl 28

Hahaha Pètra tegen Petra: ik wil met jou even een wandelingetje maken. Ingeborg: Oh-oooohh…

31 likes

Ja ik ook!! Ben echt fan

5 likes

Aflevering 28

Dus als ik het goed begrijp kwam die nieuwe vrouw bij Ilya Sylwia die ochtend eerst tegen in haar normale kleding en vervolgens komt ze de keuken binnen in haar kittige slaapkledij inclusief nonchalant oogmasker, maar wél met lippenstift.

41 likes

En roze pumps… :rofl:

17 likes
Samenvatting

Haha ja. Die nieuwe vrouw is lekker nuchter en droog. Zou ilya zelf dat bedacht hebben van dat kasteel of de productie.
Sylwia lijkt wel actrice zo typisch gedrag.
Peetra eruit ! Zal de sfeer daar wel ten goede komen.

10 likes

Rob had schuimgebak gemaakt :open_mouth:

8 likes

Bahahaha ja die laat zichzelf zó kennen. En valt zij even mooi door de mand. Mooi dat M dat in de auto aan I vertelde :laughing::rofl:

11 likes

Ben pas mid afl 28, maar over Rob

Samenvatting

Dat hij zo zwijmelend inzoomt op de foto’s van Margot. Zou dat de “teaser” zijn waar Margot eerder in de pers op hintte? Dat er nog iets komt?

Het voelt bijna te mooi om waar te zijn. Ben bang dat dit weer een verhaallijn van niks wordt: Rob denkt aan haar, maar belt uiteindelijk niet. Of hij belt, zij komt terug, en het wordt toch niks.

Denk wel dat als hij belt, ze terugkomt. Ze was wel echt gek op m

HOE DOE IK EEN POLL IN DE SPOILER?? :sweat_smile:

• Rob belt niet
  • Rob belt, Margot bedankt
  • Margot komt terug, maar wordt geen liefde
  • Margot komt terug en vlam in de pan :fire::heart:

0 stemmers

4 likes

Van alle kandidaten ship ik Petra en Lieske denk ik het meest, lijkt me zo leuk als dat wat wordt!

33 likes

Hahaha ik kreeg deze reclame, al die bedrijven die op populaire dingen/B&B willen ingaan zijn soms wel irritant maar deze vond ik toch wel mooi:

15 likes

Eens, maar Lieske moet wel wat meer interesse tonen en vragen stellen vind ik en niet alleen maar hi ha ho bodemdrift roepen

25 likes

Dit is niet mijn verwachting maar wel mijn hoop :joy:

3 likes