B&B vol liefde #2

Thijz🤮

3 likes

Ik wil hier meer over weten. :eyes: Waar is ons Yvonne als je dr nodig hebt.

5 likes

noor: ik drink gewoon koemelk #imnotlikeothergirls

14 likes

eens! there’s nobody els!

Ik ben echt een beetje down bad voor RJ. Hoe hij lekker staat te koken en mooie cocktails voor de dames maakt, zelfspot heeft maar anderen nooit afvalt.

Hij had het in zijn introductievideo over dat hij goede opvoeding belangrijk vindt en ik dacht dat dat een soort elitair gelul was, maar eigenlijk denk ik dat hij dit bedoelt. Het is gewoon een heel voorkomende man.

49 likes

Ja Noor is gewoon normaal, en natuurlijk is ze een beetje irritant want ze is 22.

Vind haar echt superleuk, naast RJ de sympathiekste persoon in het programma, alleen wat de faaaaaaak ziet zij in Mike?!

22 likes

Ja en vond het echt top dat hij toen ook zei van ja ik heb er in mijn planning met gasten rekening mee gehouden dat deze vrouwen zouden komen, want ik wil ze echt leren kennen.
En ja snap dat dat niet altijd overal gaat, maar je hebt van die B&B eigenaren die zogenaamd echt geen tijd hebben voor uitstapjes of 1 op 1 momenten door allerhande flauwekul die echt als je had gewild anders gepland hadden kunnen worden.

5 likes

Ik denk dat het ook zo makkelijk is om in een slecht daglicht te worden gezet door het programma of een beetje te worden geframed. Een kleine opmerking is toch snel gemaakt (bijvoorbeeld toen het met Annemarie echt totaal niet klikte), en volgens mij vissen ze daar vanuit de regie ook erg naar tijdens die quote stukjes, maar daar hebben we RJ echt nog geen een keer op kunnen betrappen. siert hem echt!!

29 likes

Geloof dit echt meteen. Wat een eigenaardige kerel zeg.

Ik krijg bij Albert soms het gevoel dat hij een alcoholprobleem heeft. Misschien een beetje een (te) heftige aantijging. Vind dat hij soms ineens relaxed overkomt (na een drankje) en het leven omarmt haha en dan op bepaalde momenten extreem nukkig is, een kort lontje en een totaal andere blik heeft. Ook altijd zo’n rood hoofd. Niet echt samenhangend verwoord maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel

57 likes

Ik zei precies dit tegen m’n vriend :joy:

5 likes

Zat ik ook aan te denken omdat hij zo slordig articuleert. Met dat steenkolen Engels werd het nog erger. Snap niet wat die vrouwen in hem zien.

7 likes

:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

8 likes

Spoilers tot 13

Wat vinden jullie van niet-gosha bij Albert? Ben even haar naam kwijt maar de derde vrouw dus, met wie hij dus gezoend en geneukt heeft en zij begint meteen over haar leven daar, wat ze wil hebben, wat ze allemaal gaat doen. Ik weet niet maar ik vind haar dus echt een heel berekende vrouw, een naar type maar misschien ligt dat aan mij. Idk want gosha was ook van de luxe dingen maar die vond ik niet zo’n aasgier

13 likes

Joyce? maar zij hebben toch geen seks gehad? Ik dacht juist wel met Malgosia althans dat lijkt iig zo

8 likes

Heeft hij met Joyce ook al geneukt? Intens. Ik snap ook niet waarom ze Malgosja op X een goldigger noemen en Joyce niet.

5 likes
13enz

Joyce bedoel je gewoon toch? Denk dat ze wil laten zien aan Albert dat ze haar leven wel voor zich ziet daar maar vgm wilde Albert juist terug naar NL als je de roddels mag geloven

Vind haar niet sympathiek maar Albert ook niet dus veel plezier met elkaar

Wacht nog wel op dat ongemakkelijke moment wat @Falula postte

15 likes

Ik denk dat Els volgende week vrijwillig zal vertrekken.

8 likes
Samenvatting

Ik vertrouw haar ook totaal niet. Maar Albert lijkt me ook een vreselijke vent dus ik wens ze veel geluk met elkaar. Wat moet je met zo’n oude chagrijn joh.

8 likes

Volgens mij wel! Albert zei iets toen ze daar bij het terras zaten over ā€œhihi wel aankijken anders 7 jaar slechte seksā€ en toen zei Joyce ā€œdat hebben we al gehadā€.

@anon2201436 je moet ff spoiler doen voor de mensen zonder Videoland

1 like

Ze had het gewoon over slechte sex in het algemeen😭

15 likes