Aflevering 31
En dat Moniek zegt dat ze even moet afkoelen nadat ze 3 MICRO SECONDEN mond op mond contact hebben gehad jeeeeeeeeezus wat een suf gedoe
Aflevering 31
En dat Moniek zegt dat ze even moet afkoelen nadat ze 3 MICRO SECONDEN mond op mond contact hebben gehad jeeeeeeeeezus wat een suf gedoe
Whats up met Eric zān darth vader stem bij de bijenhoning ![]()
Jaaa haha alles zo heel voorzichtig en liefjes ofzo, vind het daardoor zo awkward om naar te kijken š«£
Als Dick en Moniek een stel worden, dan wordt het zoān stel dat er na 5 jaar achter komt dat er nog meer standjes zijn dan alleen het missionarisstandje.
Bij deze still lijkt het eerder alsof Rob dit tegen Carmen (of trump) zegt ![]()
Ik snap wel wat je bedoelt met dat zorgzame maar ik had niet het idee dat die vrouw (met buikgriep volgens mij) behoefte had aan al die ontbijtjes. Het lijkt daarbij dan vooral te gaan om wat hij zelf fijn zou vinden maar ik heb niet het idee dat hij zich echt in haar probeert in te leven. Dus zo attent is dat eigenlijk niet
Verder heb ik vooral het idee dat hij graag in de spotlight wil staan. Dus dat joviale is vooral om maar mensen om zich heen te hebben die hem leuk vinden. Ik vind alles om hem zo leeg, ik heb na 100 afleveringen nog steeds geen idee wie JP nou echt is qua persoon
Ojaa en hij kleedt zich net als Pitbull en dat stoort me ook
Die brillen van hem, walgelijk
Die viezzzzzze katten steeds bij Rob ![]()
Ohhhhhh die zoen van Dick en Monique!!!![]()
![]()
Edit; ik lees hierboven dat jullie het minder spectaculair vonden haha maar ik vond het heel schattig
Ik moet zo lachen om de dynamiek tussen die twee. Qua directheid/lompheid hadden het broer en zus kunnen zijn.
Ik had het idee dat Rob magda beter kan handelen. Die hadden veel meer lol samen geloof ik. Eugene is ontzettend volgzaam en dat vind ik zo treurig.
Ik houuuu van zijn katten, die half kale lijkt op de mijne ![]()
Ben benieuwd of Rolf nog de kans krijgt om naar het restaurant te gaan met Magda ![]()
Ik vond Margot wel heel cute bij Rob, ook met die dochter zo gemoedelijk en gezellig. Vind wel dat ze een leukere man verdient, maar leuk om te zien dat ze zo blij is.
31 Ik zou Rolf halverwege de bbq weggestuurd hebben, ajuuu
Spoiler reunie fotos/deelnemers
Wie is die 3e van links
Die vrouw van JP, enelaatste
Bianca, bij jean paul was ze
Ik ship Rinus en Renate!
31
Wat een verademing die Richard bij Eeeee⦠veline, Eeeee⦠veline. Eindelijk een ānormaleā!