B&B vol liefde #2

Ik snap wel wat je bedoelt met dat zorgzame maar ik had niet het idee dat die vrouw (met buikgriep volgens mij) behoefte had aan al die ontbijtjes. Het lijkt daarbij dan vooral te gaan om wat hij zelf fijn zou vinden maar ik heb niet het idee dat hij zich echt in haar probeert in te leven. Dus zo attent is dat eigenlijk niet

Verder heb ik vooral het idee dat hij graag in de spotlight wil staan. Dus dat joviale is vooral om maar mensen om zich heen te hebben die hem leuk vinden. Ik vind alles om hem zo leeg, ik heb na 100 afleveringen nog steeds geen idee wie JP nou echt is qua persoon

Ojaa en hij kleedt zich net als Pitbull en dat stoort me ook

29 likes

Die brillen van hem, walgelijk

7 likes

Die viezzzzzze katten steeds bij Rob :triumph:

4 likes

Ohhhhhh die zoen van Dick en Monique!!!:heart::pleading_face:

Edit; ik lees hierboven dat jullie het minder spectaculair vonden haha maar ik vond het heel schattig

13 likes

Ik moet zo lachen om de dynamiek tussen die twee. Qua directheid/lompheid hadden het broer en zus kunnen zijn.

5 likes

Ik had het idee dat Rob magda beter kan handelen. Die hadden veel meer lol samen geloof ik. Eugene is ontzettend volgzaam en dat vind ik zo treurig.

10 likes

Ik houuuu van zijn katten, die half kale lijkt op de mijne :heart:

31

Ben benieuwd of Rolf nog de kans krijgt om naar het restaurant te gaan met Magda :joy:

Ik vond Margot wel heel cute bij Rob, ook met die dochter zo gemoedelijk en gezellig. Vind wel dat ze een leukere man verdient, maar leuk om te zien dat ze zo blij is.

7 likes

31 Ik zou Rolf halverwege de bbq weggestuurd hebben, ajuuu

11 likes

Spoiler reunie fotos/deelnemers

Ik zag net wat fotos van de reunie die deze week ja opgenomen, maar tot mijn verbazing lijkt iedereen wel zon beetje aanwezig. Ik had ergens echt verwacht dat Renske niet zou komen maar die is er ook gewoon, en ook petra. Nu al zin in.

24 likes

Wie is die 3e van links

2 likes

Die vrouw van JP, enelaatste

5 likes

Bianca, bij jean paul was ze

Ik ship Rinus en Renate!

11 likes

31

Samenvatting

Wat een verademing die Richard bij Eeeee… veline, Eeeee… veline. Eindelijk een ā€˜normale’!

21 likes

Ja! Ben verbaasd dat zoveel mensen voor de tuinkabouter stemmen. Rob lijkt veel steviger in zijn schoenen te staan, denk wel dat je tegen een stootje moet kunnen met Magda om je heen. Ik vond hun dynamiek gewoon heel leuk.

4 likes

Geen noodzaak om hier een spoiler alert van te maken want dit gaat toch elke aflevering hetzelfde.

Pff allejezus waarom krijgt JP zovƩƩƩl schermtijd met elke keer hetzelfde riedeltje van een ontbijt in de patio met smoothies in enorme vissenkommen, dan geveeg van kruimeltjes met zijn vingertje elke keer als hij iets opgedreund moet zeggen van de regie tegen z’n tafelgenoot, vervolgens door naar de lunch, vervolgens weer een barbecue met elke keer dezelfde mensen en die fucking Rosalie die dan weer zo ingestudeerd spontaan op hem afkomt om te vragen hoe het met de vrouwen gaat.

Er gaat geen aflevering voorbij of hij heeft weer een of ander psychedelisch jasje aan en heeft het over een typische maandag en wƔƔr zijn die gasten dan?
Echt het is zo vreselijk saai, het ligt er echt dik bovenop dat er echt betaald is om deze b&b veel schermtijd te geven.

Enige leuke aan hem: hoe hij alioli zegt ā€˜Allie Jolie’

41 likes

Haha ja dit helemaal. In een van de afleveringen zegt hij: het is hier 360 dagen per jaar zonnig, hou ik een barbecue, regent het!!

Euh gast je geeft bijna iedere dag een barbecue of feest?

27 likes

Hij heeft ook echt zoveel aanmeldingen??? Ze bleven maar komen

Overigens sowieso opvallend: die mannen zijn zo nietszeggend, onaantrekkelijk of asociaal (of alle drie) en krijgen echt best wel wat leuke, knappe vrouwen met diepgang op bezoek. En zo’n Evelien kwam op mij echt wel leuk over en krijgt allemaal weirdos over de vloer.

21 likes

Ik word gek van Magda die doet alsof zij de fitste vrouw ter wereld is met haar wandelingen langs de windmolens en haar ochtendgym van 2 minuten in haar normale kleren ook terwijl ze de afstandsbediening zoekt. Tegen elke man is ze al begonnen over hun ā€œdikke buikenā€, alsof ze zelf nog zichtbare abs heet.

Ja deze arrogante vrouw zit echt in mijn allergie :smiling_face_with_tear:

58 likes

Vooral hoe ze ook in paniek lijkt als blijkt dat er mensen bestaan die tot 9 uur uitslapen. Alsof dat enorme lapzwansen zijn, omdat zij blijkbaar de - in mijn ogen krankzinnige - behoefte heeft om om 07.00 naast haar bed te staan.

Nee, tussen mij en Magda zou niks moois kunnen opbloeien.

43 likes