Ja! Ben verbaasd dat zoveel mensen voor de tuinkabouter stemmen. Rob lijkt veel steviger in zijn schoenen te staan, denk wel dat je tegen een stootje moet kunnen met Magda om je heen. Ik vond hun dynamiek gewoon heel leuk.
Geen noodzaak om hier een spoiler alert van te maken want dit gaat toch elke aflevering hetzelfde.
Pff allejezus waarom krijgt JP zovééél schermtijd met elke keer hetzelfde riedeltje van een ontbijt in de patio met smoothies in enorme vissenkommen, dan geveeg van kruimeltjes met zijn vingertje elke keer als hij iets opgedreund moet zeggen van de regie tegen zân tafelgenoot, vervolgens door naar de lunch, vervolgens weer een barbecue met elke keer dezelfde mensen en die fucking Rosalie die dan weer zo ingestudeerd spontaan op hem afkomt om te vragen hoe het met de vrouwen gaat.
Er gaat geen aflevering voorbij of hij heeft weer een of ander psychedelisch jasje aan en heeft het over een typische maandag en wĂĄĂĄr zijn die gasten dan?
Echt het is zo vreselijk saai, het ligt er echt dik bovenop dat er echt betaald is om deze b&b veel schermtijd te geven.
Enige leuke aan hem: hoe hij alioli zegt âAllie Jolieâ
Haha ja dit helemaal. In een van de afleveringen zegt hij: het is hier 360 dagen per jaar zonnig, hou ik een barbecue, regent het!!
Euh gast je geeft bijna iedere dag een barbecue of feest?
Hij heeft ook echt zoveel aanmeldingen??? Ze bleven maar komen
Overigens sowieso opvallend: die mannen zijn zo nietszeggend, onaantrekkelijk of asociaal (of alle drie) en krijgen echt best wel wat leuke, knappe vrouwen met diepgang op bezoek. En zoân Evelien kwam op mij echt wel leuk over en krijgt allemaal weirdos over de vloer.
Ik word gek van Magda die doet alsof zij de fitste vrouw ter wereld is met haar wandelingen langs de windmolens en haar ochtendgym van 2 minuten in haar normale kleren ook terwijl ze de afstandsbediening zoekt. Tegen elke man is ze al begonnen over hun âdikke buikenâ, alsof ze zelf nog zichtbare abs heet.
Ja deze arrogante vrouw zit echt in mijn allergie ![]()
Vooral hoe ze ook in paniek lijkt als blijkt dat er mensen bestaan die tot 9 uur uitslapen. Alsof dat enorme lapzwansen zijn, omdat zij blijkbaar de - in mijn ogen krankzinnige - behoefte heeft om om 07.00 naast haar bed te staan.
Nee, tussen mij en Magda zou niks moois kunnen opbloeien.
Nou inderdaad. Na mijn relaas over JP had ik even geen puf meer om Magda samen te vatten maar jij doet het perfect. Wat een hautaine trut. Zij is wel echt alles waar ik aan denk bij een Frans persoon dus lekker daar blijven met je pergola in grindbak.
Oh. Ik dacht minst teleurstellende vrouw. Niet dat iemand ervan wakker ligt, maar heb dus verkeerd gestemd ![]()
Ja het ergste moment vond ik nog dat zij zo hysterisch deed over dat Gene haar een kus wilde geven toen ze aan het koken waren en NOU HOE KWAM HIJ DAAAAR NOU BIJ HIHAHO. Nou misschien doordat jij als een debielo aan die pan aan het âruikenâ was door met getuite lippen naar hem toe te bewegen.
Vond de kus bij Dick toch wel hot hoor! Maar Moniek boog helemaal niet in/leek niet helemaal enthousiast mee te doen zonde! Want geloof dat ze daarvoor steeds zei dat ze wel meer zou willen? Het mag hoor meid (als je dat wil)!
En ik vind Dick zelf echt niks he dus dat ik deze zoen hot vond is toch bijzonder. Ben ik dan zo simpel dat de grote arm wel nice is?
Voor mij bevestigt dit seizoen maar weer wat een saai land Frankrijk is, alleen maar saaie sippige van zichzelf overtuigde mensen daar met wat middeleeuwse kastelen
Kan âplat du jourâ ook niet meer horen
Renske loopt er ook bij alsof ze Daniël toch nog heeft binnengehengeld
Ah zien er allemaal echt goed uit, leuk!! Weet iemand wanneer de reunie op videoland komt?
26 sorry ik loop onwijs achter
vind daniel echt zooooooo kinderachtig dat hij in zn biecht zegt âja ze overdrijft weerâ, eerst 2 weken overal in meegaan en tegen haar ja en amen doen, en je vervolgens zelf duidelijk respectloos gedragen en dan achter haar rug om op tv haar zwakte tegen haar gebruiken om zelf maar je handjes in de lucht te kunnen houden, en je te ontdoen van elke verantwoordelijkheid tegenover alle kijkers. echt 0 ruggegraat of integriteit die jongen.
Ik vond het ook lief! Snap de reacties van andere wel hierboven over ongemakkelijk en saai, maar je moet maar net met een camera hijgend in je nek gaan zoenen. Zou ik heel eerlijk gezegd ook niet helemaal ervoor gaan en op mijn hoede zijn haha
eric lijkt een beetje op george clooney geen grap!!
Volgens mij is dat de Spaans/Catalaanse uitspraak dus zou zomaar kunnen kloppen
Afl 31
Samenvatting
spoiler]inimienie zoentje bij dick en moniek vond ik wel wat hoor. Mooie opbouwin de aflevering. Volgens mij is Moniek erg bewust van de cameraâs. Alleen dat gesnuif van Dick erbij jammer maar die twee moeten gewoon alcohol gaan drinken.
Magda zit echt in mn irritatiezone, rolf is idd lui maar stuur hem weg. Die filmpjesdie hij van zichzelf zat te kijken met die overgangen hahaha.
Intrit, er is al even niet meer geklust volgens mij
. Moest wel lachen dat ze bij die vraag toetert en keihard schreeuwt TURTLES!!
Afl 32
Hahahah Erik âzoân leuke vrouw, ik wil weten wat ze voor me voeltâ Erik 5 sec later âik voel het ook nietâ Erik nog weer 5 sec later â![]()
â
Ja hij is wel een beetje een people pleaser lijkt het. Heb het ook gevoel dat hij zoveel dingen organiseert omdat hij misschien denkt dat dat van hem verwacht wordt ofzo. Maar ik weet niet, ik ben vast weird maar ik vind dat dat hem op een rare manier best sympathiek maakt?
Snap wel wat je bedoelt met dat ie heel oppervlakkig blijft, maar denk dat ie het gewoon te druk heeft voor een relatie, en gewoon mee heeft gedaan om zn B&b eventjes te promoten haha. Denk dat er achter al die poeha wel een leuke man zit op zich. Maar verder is Jean Paul niet per se de heuvel waar ik op ga sterven hoor hahahaha vind het gewoon wel een vlotte aardige man maar zou hem zelf ook niet hoeven te daten ![]()
Samenvatting
Omg gene en Magda
Ik smolt echt met dat blozen van Gene zooooo cute. Verder vind ik Magda wel een baas hoor met haar :â Je moet weg en ik zal je ook even uitleggen waaromâ .
Heb daar wel bewondering voor want ik zou dat zelf zo moeilijk vinden hahaha