B&B vol liefde #2

Hahahah ik heb hier ZIN IN!!!

10 likes
maandag

Dit wordt geweldigggg.

‘En die puppyoogjes van jou, ik heet niet Ilya dus bij mij werken die niet’

29 likes

Do

wow had na zijn binnenkomst met irritante lange verhalen niet verwacht dat Magda en Gene het zo fijn gingen krijgen samen! Leuk voor ze :slight_smile:

11 likes

Haha die ondertiteling bij dit shot. Dick zijn ogen, HELP!

7 likes

Wie heeft al deelnemers in Utreg stad gespot??

1 like

Sorry maar wat een domme uitspraak is dit :smiling_face_with_tear:

2 likes

32

Sorry maar wat lult Eric nou ineens met we staan er hetzelfde in en ik voel het ook niet? Nadat hij al dagen loopt te verkondigen dat hij verliefd op haar is en weet ik wat. Waarom doen mensen dit altijd als ze worden afgewezen?

19 likes

Een vriend van mij heeft de Lul van Estadens in het centrum op weg naar Utrecht CS gespot gisteren :laughing:

18 likes

Had ie een appeltaart mee?

7 likes

32

Zooooooooo schattig hoe ze een selfie maakte met haar hondje tussen hun in :sob::sob::sob:

Verder nog steeds een nare vrouw. Hele lijst tegen Rob opsommen waarom hij niet goed genoeg voor haar is. Vervolgens zegt hij er iets over en zegt Magda ‘oh je bent wel eerlijk hoor’ meid

9 likes

Renske ziet er wel goed uit in die foto’s van de reĂŒnie! Rooting for her

18 likes

Wat zijn Dick en Moniek ongemakkelijk en wat doen ze moeilijk! Cringe tv :smiling_face_with_tear:

5 likes

ik vatte dit meer op als dat hij voelt dat zij het niet voelt, dat hij het dus opgemerkt (aangevoeld) heeft al en nu ze het uitspreekt dat dat bevestiging is.

Jullie irritatie-haat naar Magda vind ik niet terecht! Ze is een acquired taste, maar ik vind haar wel direct en afgezien van haar slipper met Fons wel meevallen in haar overall krengerigheid. Ik denk dat ze die uitgebreide uitleg bij het afwijzen doet omdat ze denkt dat dat helpend of netjes is naar de ander, soort feedback.

14 likes
32

Bah wat is Rob een vervelende, nare man. Margot terughalen en dan “oh nee ik heb toch nog geen gevoelens”.
Hij praat ook alsof er geen greintje energie in hem zit. Wat ziet Margot in hem??

45 likes

Ik denk dat het een soort van “het zou (met de juiste omstandigheden en uitlijning van de sterren en de goede windrichting) een hele leuke man kunnen zijn” denk ik? Om de een of andere reden heb ik dat gevoel zo sterk, dat het steeds net niet lekker van de grond komt ofzo. Margot komt wel echt over als een fijn mens.

32

ik vind het super slecht dat er wordt uitgezonden hoe Bart al autorijdend met Eveline aan het facetimen is

20 likes

32 (maar eigenlijk het hele seizoen al)

Als ik iemand van dit seizoen moet opofferen voor wereldvrede dan stuur ik zonder enige twijfel Rob in. Wat een ongelooflijke kwal.

21 likes

‘i look now een beetje de afwaiting’ :sob: :rofl:

4 likes

Eens, ik zit me echt te verbazen hoe tyfus onsympathiek iemand kan zijn

4 likes

28

DIE HAKKEN VAN SYLWIA onder dr pyjama omg i love dis bih. superkinderachtig natuurlijk tegenover die nieuwe vrouw maar ik vind het toch iconisch kan er niks aan doen

10 likes