Ik denk dat het een soort van “het zou (met de juiste omstandigheden en uitlijning van de sterren en de goede windrichting) een hele leuke man kunnen zijn” denk ik? Om de een of andere reden heb ik dat gevoel zo sterk, dat het steeds net niet lekker van de grond komt ofzo. Margot komt wel echt over als een fijn mens.
32
ik vind het super slecht dat er wordt uitgezonden hoe Bart al autorijdend met Eveline aan het facetimen is
32 (maar eigenlijk het hele seizoen al)
Als ik iemand van dit seizoen moet opofferen voor wereldvrede dan stuur ik zonder enige twijfel Rob in. Wat een ongelooflijke kwal.
‘i look now een beetje de afwaiting’
![]()
Eens, ik zit me echt te verbazen hoe tyfus onsympathiek iemand kan zijn
28
DIE HAKKEN VAN SYLWIA onder dr pyjama omg i love dis bih. superkinderachtig natuurlijk tegenover die nieuwe vrouw maar ik vind het toch iconisch kan er niks aan doen
Precies dit !
Samenvatting
Erg schattig dat Donna ook nog afscheid ging nemen van Eric
Ik vind ook grappig dat die poes van Rob steeds erbij zit en ook elke keer bij de vrouwen op bezoek zit en niet bij hem. Of die vrouwen zitten stiekem in de poes haar stoel.
Hoop dat Eveline voor Richard kiest maar denk het niet.
Wel echt iets voor hem
Dit bevestigt voor mij compleet waarom ik NOOIT aan zo’n show mee zou willen doen.
Hahaha ok maar dan snap ik echt wel dat ‘the physical touch’ zo moeilijk is hahaha
Wist natuurlijk wel dat er camera’s bij waren maar echt zo dichtbij had ik niet verwacht
Wow idd, omg haha.
Ik vond Moniek ook zooooo afwachtend dat er ik totaal ongemakkelijk van werd. Maar als ik zie dat er 2 cameramannen zo dicht in je nek staan te hijgen dan zou ik me ook niet kunnen geven/ontspannen tijdens zo’n eerste zoenmoment.
Hoop dat ze buiten de camera nog even goed steamy gesnaveld hebben
Ach die arme meid. Snap het wel nu ![]()
Hahaha gesnaveld had ik nog nooit gehoord, wat n goed woord
Voor mij maakt dit eigenlijk geen verschil met hoe ik er eerder naar keek
Het voelde vast vreemd met al die camera’s erbij maar als je elkaar echt aantrekkelijk vindt en chemie hebt is dat meestal toch wel zichtbaar toch? Dan ziet het er niet zo geforceerd uit als hier. Ik denk dat er gewoon niks is tussen deze mensen en dat ze niet zo goed kunnen faken dat het anders is. Toen Cheyenne vertrok zaten ze daar alsnog opgelaten aan dat tafeltje te praten met “het is dubbel” en “dichtbij jezelf blijven”, nergens bleek uit dat ze blij waren eindelijk samen te zijn.
Hun momenten doen me denken aan een paar cringe dates en situaties die ik als tiener gehad heb, waarin je het dan blijft forceren terwijl je eigenlijk gewoon weg wilt (of wilt uitspreken dat je niks anders voelt dan een potentiële vriendschap, zodat je weer kunt ademen).
En ze hadden daarvoor ook gewoon apart van elkaar geslapen, zonder camera’s erbij
Ja ik vond dit zoooo suf. Kruip bij die vrouw in bed en geef dr een knuffel ofzo idk DOE IETS.
moniek zet echt zo’n irritant fluisterstemmetje op in contact/tegenover dick. in de biechten hoor je ook dat dat ze daar een wat natuurlijker stemgeluid heeft maar ook daar houdt ze in.
kan er echt zo slecht tegen als mensen/vrouwen standaard zo praten, hun echte stem niet ‘kennen’ en helemaal een bedeesde en lieflijke stem op aan het zetten zijn. ook als ze enthousiast is is haar geluid licht en breathy.
100% dat zij ook nooit eens schreeuwt ofzo of vanuit haar borststem met muziek meezingt. je hoeft jezelf niet licht en klein en muizerig te maken als een soort nederig kuis meisje
je bent een vrouw van 33 gvd!! er zitten diepe emoties en kracht en levenslust in je verstop die en jezelf niet zo
en helemaal niet voor een godverdomde man!
Ik vind al die kritiek op Dick en Moniek wel stom, niet iedereen is hetzelfde en sommige mensen zijn wat meer verlegen. Ook niks mis mee. Ze hoeven toch niet elkaar gelijk te gaan aflebberen en seksen, die camera’s ook continu op je snuffert. Laat mensen het zelf uitzoeken op het tempo dat zij fijn vinden
Je weet toch van tevoren aan wat voor programma je meedoet? En mensen kunnen toch ook gewoon saai zijn, boeiend