B&B vol liefde #2

@Krabsalade beware voor aflevering 30

8 likes

Ik vind dit ook echt heel dubbel. :hocho:

3 likes

Hahaaaaa

58 likes

hahhahaha ik moet hier heel hard om lachen

die lach van hun allebei ook ahha, t is net een kakhiel met die tekst zo

6 likes

Ik loop enorm achter maar wat top die white lotus muziek onder de scène van Renske die Daniel gaat confronteren in dat creepy hotel :joy:

22 likes

Mijn god, de Lul van Estadens strikes again.

10 likes

32

ja echt wallllgelijk. ook denken dat iemand zich dus semi laat wegsturen en vervolgens met enthousiasme terugkomt als soort van 4e keuze, en er dan casual met niet te veel gevoelens in staat. hoe werkt dat in je hoofd? ik vind het ergens zielig voor margot maar ja vond haar echt te sneaky tegen marianne dus ja mediumplus riddance

vond het ook vreemd hoe het gesprek ging over het weggaan van margot, door rob en margot beide werd het een beetje gestuurd alsof het allemaal margots onafhankelijke beslissing was, terwijl het grotendeels ook kwam omdat rob alles met margot emotioneel compleet on hold wilde zetten om te kijken of er wat beters zat tussen de andere vrouwen die kwamen, en rob maar al te gretig instemde met margots opperen om naar huis te gaan. letterlijk omdat ze het te moeilijk vond door haar eigen gevoel ook?

21 likes

Ik kijk dus helemaal geen B&B vol liefde, maar volg dit topic elk seizoen religieus en deze uitdrukking woont rent-free in mijn hoofd. Als ik een foto van de beste man zie denk “Ah daar heb je de Lul van Estadens”

29 likes

Haha serieuze vraag, wat is er leuk aan het topic volgen zonder dat je het programma kijkt? :sweat_smile:

6 likes

De snedige manier waarop hier over de deelnemers geschreven wordt vooral. In combinatie met wat er over het programma in de media is en wat collega’s erover zeggen kan ik het redelijk volgen zonder het te kijken (en to be fair denk ik ook niet dat ik het geduld heb om het programma te kijken, ik lees liever de highlights in de recaps hier haha)

11 likes

Ik mis de twee gemolesteerde zwanen op deze foto

9 likes

Dacht dat er in de spoiler een foto van je kat zou staan :joy::smiling_face_with_tear:

3 likes

Oh hahaha bij deze:

tweeling kat

Hij wordt ook geschoren, maar wel wat mooier dan de kat van Rob.

30 likes

Wat een beauty :heart_eyes:

5 likes

Kijk ook niet meer hoor, de samenvattingen hier fulfill my b en b vol liefde needs. Ga wel de reünie kijken uiteraard

1 like

Afl 33

Nooouuuu ga weg hoor met al die ‘vriendschappen’ :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

15 likes

Ik kan waarschijnlijk pas morgen kijken dus wil je het in een spoiler zetten? Ik ben zo benieuwd

2 likes

Bij mij staat het in een spoiler?

1 like

Ik denk dat ze specifieke namen wilt over wie je t hebt hahaha

3 likes

Oooh

@Dibs

Lieske en Petra gaan voor vriendschap, maar beetje met open einde. Gene voelde toch meer broer en zus relatie en magda vindt dat wel wat jammer heb ik t idee. Rob voelt wel iets meer voor Margot on the positive side. De spoiler van volgende aflevering doet vermoeden dat Moniek en Dick hebben gefröbeld

7 likes