B&B vol liefde #2

Jaa dit inderdaad, dankje!

Oh van Gene had ik niet verwacht, en ben benieuwd naar Dick en Moniek

1 like

Elke keer bij die interviewtjes met Rolf bij Magda staat er onder zijn naam “Gepensioneerd Facilitair Manager” en dan denk ik: thank god voor alle werkenden dat die man gepensioneerd is want ik moet er niet aan denken zo’n hark als collega of baas te hebben.

Bij andere gepensioneerde kandidaten als Gene en Rob kan ik me juist weer voorstellen dat ze super leuk waren om mee samen te werken!

11 likes

Hoe vaker ik ontdekken en verkennen hoor, hoe minder ik geloof in een geslaagde afloop

20 likes

Ik vind de vooruitblik naar 34 irritant want het lijkt nu net of Daniel die nieuwe vrouw een kans gaat geven, maar dat is gewoon niet zo want hij slaapt nog bij opgespoten lip dus kan ie kappen pls

17 likes

Ik vind de achtergrondmuziek in dit programma vaak zo random, hoorde vandaag een soundtrack van call the midwife (bbc first serie) :joy:

Verder duurt b&b vol liefde echt twee weken te lang, de laatste afleveringen zijn zo saai.

13 likes

Ben nog niet bij 34 maar ik zou in de positie van Danique super geirriteerd zijn dat hij die andere griet niet meteen heeft weggestuurd

6 likes

ik vind dat sommige mensen daar ook iets te makkelijk mee strooien, JP bijvoorbeeld, van de koppels dit seizoen vind ik alleen Lieske en Petra vriendschapsmateriaal. Al die anderen hebben toch totaal geen boeiende band met elkaar

18 likes

Ze is misschien te jong om dismissed te kennen, maar dan had ze geweten dat ver gaan met een man in de jacuzzi nooit loyaliteit oplevert.

22 likes

ik hoop dat Ilya spijt krijgt, snap Monique wel want sylwia is verschrikkelijk. Ilya en Monique zijn echt een en dezelfde persoon vind ik, dat was een veel duurzamere match geweest

50 likes

16 likes

Aan het einde van aflevering 33 doen ze een oproep voor volgend jaar. Viel mij op dat ze geen B&B eigenaar meer zeggen maar “ben of ken jij iemand in het buitenland die gasten hartelijk ontvangt” :sweat_smile:Je hoeft dus blijkbaar geen eigenaar meer te zijn of je zo voor te doen voor tv (Jean Paul).

6 likes

Niet heel gek toch? Er is geen bodemloze put aan vrijgezelle B&B eigenaren die op tv willen, wel een zeer succesvol tv format waar je gewoon een paar goede types voor moet hebben. Dan maakt het weinig uit of ze een B&B hebben of surflessen geven aan de Costa del Sol.

12 likes

Het deed Ilya echt wat, het vertrek van Monique. Ineens liet hij ook een lieve kant zien.

33 likes

Nee zeker niet gek, viel me op dat ze het nu ook voor het eerst in de oproep aangeven.

1 like

Jaa! Zou een goede plottwist zijn geweest als hij haar gevraagd had om te blijven en Sylwia weg had gestuurd. Sylwia zei ook ‘ik heb gewonnen’ dus het is meteen duidelijk waar het haar om te doen is

32 likes

34/35

Samenvatting

Hij lijkt me echt het type dat graag al zn opties open houdt.

En als ik Ilya was had ik geen vertrouwen gehad in Sylwia haar knipkunsten. Echt nog nooit een kapster met zo’n slecht kapsel gezien.

11 likes

Wie heeft een beter kapsel?

• Sylwia
  • Ingrid

0 stemmers

5 likes

Graag in spoiler!

1 like

Saai seizoen

Samenvatting

Die muziek weer. Toen die een bon kreeg meteen dat nummer. Jp leek wel iets geĂŻnteresseerder in deze vrouw.

En Rob zowaar gevoel.
Ik had heel even hoop dat Ilya zou zeggen, Moniek wacht ik kies jou ! Maar helaas. Hij liet wel wat menselijkere kant van hem zien dan dat stugge.

Magda vond het volgens mij wel jammer. Maar kreeg ook de indruk dat ze dacht dat al die mannen verliefd op der waren door hoe ze afscheid nam. Niet te teleurgesteld zijn he?
Zou me niks verbazen als we bij de reĂŒnie te horen krijgen dat ze geen contact meer hebben.

10 likes

Afl 33 kapster

het was opzich prima geknipt maar TOEN DEED ZE ER GEL IN MET ‘KUIF’?? Kerel stond inene hoog in de rgk ladder

13 likes