B&B vol liefde #2

Ik vind er echt geen reet meer aan, heb 34 gezien maar vind het denk ik gewoon geen leuk seizoen uiteindelijk. Het boeide me allemaal niet zo.

19 likes

Nou Lucky you, de deelnemers van winter vol liefde zijn net bekend gemaakt. :joy:

4 likes

Ja eens, ik vind gewoon heel weinig mensen sympathiek. Maar ook niet op een leuke manier om je dan te ergeren, iedereen is irritant en vreselijk op zijn eigen manier. Denk dat dit programma een goed voorbeeld is van iets wat ongeveer 3 seizoenen leuk is en daarna allemaal heel geforceerd wordt.

34

Eveline bijvoorbeeld. Mijn hemel, die vrouw is ook wel simpel hoor en haar lat ligt LAAG. Dus imo verdient ze ook niet beter dan een Bart.

14 likes

Ik mis echt die tijden van paarden Hans, sensueel dansen met Walter, huilen met Martijn en mount Joy

24 likes

Huh zijn dit nou de deelnemers voor s4 terwijl s3 nog moet komen? :thinking: wel leuk, dan hebben we in ieder geval nog zeker 2 seizoenen te gaan :clap:t3:

1 like

Ik wil ZO GRAAG die teckel van Rob omg wat een cutie :smiling_face_with_tear:

6 likes

Welk seizoen zouden jullie aanraden om te kijken voor mij, als noob? Ik heb alleen winter vol liefde gekeken en dit seizoen.

1 like

3 met Walter en Joy

21 likes

Eens seizoen 3

2 likes

Jaaa! Al vond ik de 1e met Jacob ook echt gouden tv.

8 likes

Huh hoe is joy een aanrader? Saaie man op vieze berg eindigt met standaard insta meisje waarop hij al sinds het begin wacht.

Walter ja, maar Joy is boooooooring

33 likes

Ja saai maar wel mega irritant

1 like

Hoe is saai maar mega irritant in Godsnaam een aanrader haha? Dat is anti-irritainment. Irritant werkt alleen als de persoon niet saai is.

Vind seizoen 3 sowieso overrated. Ja Walter is entertainment, maar Joy/thailand Martijn/marian buiten Olof/Bram/Leendert waren allemaal saaie verhaallijnen. Debbie is wel ff leuk en Petri verder.

@Nivealover Elk seizoen heeft een aantal leuke en een aantal saaie verhaallijnen. Zou sommige mensen totaal skippen, dan heb je alleen wat de moeite waard is gezien. Ik zou bij 1 beginnen, is ook meteen het kortste seizoen en maar 6 kandidaten in totaal dus dat kijkt veel chiller dan nu met 9 kandidaten. Bovendien moet je alles skippen van Roxanne en Vincent, dat is doodsaai en je tijd niet waard. Dus dan hoef je maar 4 mensen te volgen:

• Jacob (krijgt alle vrouwen tegelijk op bezoek, heeft een fantastische Roemeense schoonmaakster, heeft een windsurf ongeluk gehad dat hij demonstreert in zijn zwembad, is een fascinerende gek en de enige b&b kandidaat die een eigen serie heeft gehad)
  • Debbie (je moet haar casa santaaaaaangelo horen zeggen, is de meest neurotische vrouw die je ooit zult zien)
  • Bert (amper functionerende alcoholist, Ramona is de eerste long term b&b bezoekster die een soort icoon wordt zoals bv Els, Olof, Paul later)
  • Caroline (eerste vrouw die te gehecht is aan haar hond, krijgt Eveline-level mannen op bezoek, heeft crazy eyes).

Dan heb je wel echt een goeie b&b basis en doe je niet al te lang over.

23 likes

Ja seizoen 1 moet je echt gezien hebben

1 like

Aflevering 34 Ilya

hahaha Sylwia ‘bonsjuur’ :joy:

8 likes

ik ben geen bitches

48 likes

Nou dit heb ik precies zo. Ik moet 34 ook nog kijken maar het zal mij ook een worst wezen. Ik weet nu al dat bij de reünie er niemand meer bij elkaar is, zou niet weten wie.

7 likes

Denk misschien wel Daniel en opgespoten hoofd, hij is simpel en zij is nog jong dus dat duurt ff voor ze door heeft dat hij een loser is

8 likes

Bahahahahaha Sylwia die beweert dat haar overoveroveroveroverovergrootmoeder de minnares van Napoleon was. :joy::joy::joy:

34 likes

Menno in seizoen 2 die gaat freerunnen, dan tegen dat muurtje op klapt en roept, ‘dat bedoel ik, over nieuw’ is mijn all time favorite. Ook dat ie daarna dit nog een keer samen gaat doen met Bram Krikke n.a.v. zijn persiflage.

https://www.tiktok.com/@bramkriktok/video/7231185797125279002

37 likes