Oh hahaha bij deze:
Wat een beauty
Kijk ook niet meer hoor, de samenvattingen hier fulfill my b en b vol liefde needs. Ga wel de reĂŒnie kijken uiteraard
Afl 33
Nooouuuu ga weg hoor met al die âvriendschappenâ
Ik kan waarschijnlijk pas morgen kijken dus wil je het in een spoiler zetten? Ik ben zo benieuwd
Bij mij staat het in een spoiler?
Ik denk dat ze specifieke namen wilt over wie je t hebt hahaha
Oooh
Lieske en Petra gaan voor vriendschap, maar beetje met open einde. Gene voelde toch meer broer en zus relatie en magda vindt dat wel wat jammer heb ik t idee. Rob voelt wel iets meer voor Margot on the positive side. De spoiler van volgende aflevering doet vermoeden dat Moniek en Dick hebben gefröbeld
Jaa dit inderdaad, dankje!
Oh van Gene had ik niet verwacht, en ben benieuwd naar Dick en Moniek
Elke keer bij die interviewtjes met Rolf bij Magda staat er onder zijn naam âGepensioneerd Facilitair Managerâ en dan denk ik: thank god voor alle werkenden dat die man gepensioneerd is want ik moet er niet aan denken zoân hark als collega of baas te hebben.
Bij andere gepensioneerde kandidaten als Gene en Rob kan ik me juist weer voorstellen dat ze super leuk waren om mee samen te werken!
Hoe vaker ik ontdekken en verkennen hoor, hoe minder ik geloof in een geslaagde afloop
Ik vind de vooruitblik naar 34 irritant want het lijkt nu net of Daniel die nieuwe vrouw een kans gaat geven, maar dat is gewoon niet zo want hij slaapt nog bij opgespoten lip dus kan ie kappen pls
Ik vind de achtergrondmuziek in dit programma vaak zo random, hoorde vandaag een soundtrack van call the midwife (bbc first serie)
Verder duurt b&b vol liefde echt twee weken te lang, de laatste afleveringen zijn zo saai.
Ben nog niet bij 34 maar ik zou in de positie van Danique super geirriteerd zijn dat hij die andere griet niet meteen heeft weggestuurd
ik vind dat sommige mensen daar ook iets te makkelijk mee strooien, JP bijvoorbeeld, van de koppels dit seizoen vind ik alleen Lieske en Petra vriendschapsmateriaal. Al die anderen hebben toch totaal geen boeiende band met elkaar
Ze is misschien te jong om dismissed te kennen, maar dan had ze geweten dat ver gaan met een man in de jacuzzi nooit loyaliteit oplevert.
ik hoop dat Ilya spijt krijgt, snap Monique wel want sylwia is verschrikkelijk. Ilya en Monique zijn echt een en dezelfde persoon vind ik, dat was een veel duurzamere match geweest
Aan het einde van aflevering 33 doen ze een oproep voor volgend jaar. Viel mij op dat ze geen B&B eigenaar meer zeggen maar âben of ken jij iemand in het buitenland die gasten hartelijk ontvangtâ Je hoeft dus blijkbaar geen eigenaar meer te zijn of je zo voor te doen voor tv (Jean Paul).
Niet heel gek toch? Er is geen bodemloze put aan vrijgezelle B&B eigenaren die op tv willen, wel een zeer succesvol tv format waar je gewoon een paar goede types voor moet hebben. Dan maakt het weinig uit of ze een B&B hebben of surflessen geven aan de Costa del Sol.