Nee echt wedden dat ik gelijk krijg.
Letsgo
Waarom denk je dit eigenlijk? En waarom volgende week? Vanavond 00:00 krijgen we deze week nog 1 nieuwe toch?
Volgens mij bedoelde Joyce dat ze al 7 jaar slechte seks had
Aflevering 15
Onpopulaire mening misschien, maar ik vind dat de nieuwe dame en RJ meer chemie hebben. RJ leek na de date en daarvoor niet echt enthousiast. Ik denk echter niet dat RJ Els snel zal wegsturen, want hij mag haar wel graag.
afl 15
Ik denk dat Els uiteindelijk toch te netjes/stijfjes voor RJ gaat zijn. Vind Margreeth ook wel leuk.
Over Albert en zân seksleven afl 13/14/15
Zo vatte ik hem ook op. Maar ik sluit niet uit dat het al gebeurd is of nog gaat gebeuren in komende afleveringen. Met Malgosia sowieso lijkt het.
Oh ik zeg dit zelf ook heel vaak als antwoord daar op. Denk niet dat het gelijk betekend dat zij seks hebben gehad, alleen dat ze al 7 jaar slechte seks heeft gehad.
Wat is Thijz een NARE NARE man ugh
en ik kom terug op mijn onbegrip op alle liefde voor RJ. RJ is the best
Ja of misschien vindt ze dat pakje sigaretten dat albert had laten liggen na zijn nacht met malgosia
Ja het was idd die opmerking icm met de hele vibe die ochtend, het was ineens echt totaaal anders en gewoon klef.
Nou in dat screenshot zegt Joyce âzij heeft mij dingen verteldâ dus denk geen briefje
misschien is het Nella de hulp wel
Dit lijkt me echt een leuke plottwist
Ik bedoel alleen degene die het verteld hè niet dat hij haar ook gewiept heeft
Maar waarom wacht ze daar zo lang mee of dacht ze dat hij er zelf over zou beginnen?
Ik snapte ook al niet waar die vibe opeens vandaan kwam. Niet van dat gehos van die avond daarvoor
Bij dat van dat pakje sigaretten zegt Malgosia nog dat Joyce alles al weet, dus dat zal ergens eerder gewoon besproken zijn tussen die twee
Dat denk ik ook! En was echt team Els, maar die Margreet is echt leuk en heel levendig. Els lijkt naast haar nog steeds een perfecte Schotland Barbie, maar dan wel een voorgeprogrammeerde Barbie. En Margeet een tot leven gekomen, bruisende Barbie. Kan me helemaal voorstellen dat zij en RJ over 5 jaar nog grappen maken over hoe hij die panterprint jas eerst helemaal niks vond.
Ja en misschien te perfect en alles te netjes allemaal. Zei hij toch ook toen er zelfs een klein vuilniszakje mee was, van ja het mag soms ook wel even een 6,5je zijn ipv alles zo tot in de puntjes verzorgd en over nagedacht