B&B vol liefde #2

Het deed Ilya echt wat, het vertrek van Monique. Ineens liet hij ook een lieve kant zien.

33 likes

Nee zeker niet gek, viel me op dat ze het nu ook voor het eerst in de oproep aangeven.

1 like

Jaa! Zou een goede plottwist zijn geweest als hij haar gevraagd had om te blijven en Sylwia weg had gestuurd. Sylwia zei ook ā€˜ik heb gewonnen’ dus het is meteen duidelijk waar het haar om te doen is

32 likes

34/35

Samenvatting

Hij lijkt me echt het type dat graag al zn opties open houdt.

En als ik Ilya was had ik geen vertrouwen gehad in Sylwia haar knipkunsten. Echt nog nooit een kapster met zo’n slecht kapsel gezien.

11 likes

Wie heeft een beter kapsel?

• Sylwia
  • Ingrid

0 stemmers

5 likes

Graag in spoiler!

1 like

Saai seizoen

Samenvatting

Die muziek weer. Toen die een bon kreeg meteen dat nummer. Jp leek wel iets geĆÆnteresseerder in deze vrouw.

En Rob zowaar gevoel.
Ik had heel even hoop dat Ilya zou zeggen, Moniek wacht ik kies jou ! Maar helaas. Hij liet wel wat menselijkere kant van hem zien dan dat stugge.

Magda vond het volgens mij wel jammer. Maar kreeg ook de indruk dat ze dacht dat al die mannen verliefd op der waren door hoe ze afscheid nam. Niet te teleurgesteld zijn he?
Zou me niks verbazen als we bij de reünie te horen krijgen dat ze geen contact meer hebben.

10 likes

Afl 33 kapster

het was opzich prima geknipt maar TOEN DEED ZE ER GEL IN MET ā€˜KUIF’?? Kerel stond inene hoog in de rgk ladder

13 likes

Ik vind er echt geen reet meer aan, heb 34 gezien maar vind het denk ik gewoon geen leuk seizoen uiteindelijk. Het boeide me allemaal niet zo.

19 likes

Nou Lucky you, de deelnemers van winter vol liefde zijn net bekend gemaakt. :joy:

4 likes

Ja eens, ik vind gewoon heel weinig mensen sympathiek. Maar ook niet op een leuke manier om je dan te ergeren, iedereen is irritant en vreselijk op zijn eigen manier. Denk dat dit programma een goed voorbeeld is van iets wat ongeveer 3 seizoenen leuk is en daarna allemaal heel geforceerd wordt.

34

Eveline bijvoorbeeld. Mijn hemel, die vrouw is ook wel simpel hoor en haar lat ligt LAAG. Dus imo verdient ze ook niet beter dan een Bart.

14 likes

Ik mis echt die tijden van paarden Hans, sensueel dansen met Walter, huilen met Martijn en mount Joy

24 likes

Huh zijn dit nou de deelnemers voor s4 terwijl s3 nog moet komen? :thinking: wel leuk, dan hebben we in ieder geval nog zeker 2 seizoenen te gaan :clap:t3:

1 like

Ik wil ZO GRAAG die teckel van Rob omg wat een cutie :smiling_face_with_tear:

6 likes

Welk seizoen zouden jullie aanraden om te kijken voor mij, als noob? Ik heb alleen winter vol liefde gekeken en dit seizoen.

1 like

3 met Walter en Joy

21 likes

Eens seizoen 3

2 likes

Jaaa! Al vond ik de 1e met Jacob ook echt gouden tv.

8 likes

Huh hoe is joy een aanrader? Saaie man op vieze berg eindigt met standaard insta meisje waarop hij al sinds het begin wacht.

Walter ja, maar Joy is boooooooring

33 likes

Ja saai maar wel mega irritant

1 like