B&B vol liefde #2

De dansstukken bij Walter zijn echt mijn favoriete fragmenten ooit.

7 likes

Ik vind Magda’s hondje dus heel erg op Magda lijken. Allebei hetzelfde bekje

31 likes

ScĂšnes waar ik hard op ga:

• Desiree bij Hans die op de markt schreeuwt naar iedereen
  • Desiree die kookt bij Hans
  • Desiree die het zwembad schoonmaakt bij Hans
  • Desiree die praat met Hans’ ex Libera
54 likes

Desiree die side-eyend de trap op loopt

32 likes

Ahahahha ptsd hiervan

9 likes

Omg ja ik was dit alweer vergeten. Wat een soap was dat.

6 likes

Jaaa, Desiree hoort wel in de top 10 iconische personages

15 likes

Ik heb echt totaal geen idee meer wie deze blonde Natasja ook alweer was

2 likes

Zij had een vent die met zijn eigen tent in haar tuin ging slapen

12 likes

Zegt me ook helemaal niks. Ik vond dit blijkbaar zo oninteressant dat het compleet uit mijn geheugen gewist is :laughing:

1 like

Ik heb dus de eerste 2 seizoenen niet gezien, ik ga dit sowieso terugkijken door jullie enthousiasme hier hahaha, nu al zin in

9 likes

Moet eerlijk bekennen dat ik zelfs de saaiste verhaallijnen nog geweldige tv vind, zo leuk vind ik B&B. Nog nooit een aflevering gezien waarbij ik me niet heb vermaakt. Bij elke saaie eigenaar zitten wel weer vermakelijke gasten of ongemakkelijke momenten.

21 likes

En over dat Napoleon beeldje: ‘die mag je geen poppetjes noemen he!’ Zou t een sneertje naar Albert zijn?:joy:

37 likes

Jaa sowieso hahaha

5 likes

Heeft wel iets weg van Eveline! Maar zonder de dubbelzinnige muurteksten etc

3 likes

En Natasja zei nadat ze alle filmpjes had gezien niet OH DIE IS LEUK! EN DIE IS LEUK!

Ze zei iets van “oh okĂ© ja ik schrik wel even, dit is wel een klap voor mijn ego denk ik dat dit de mannen zijn die voor mij willen komen”.

Toen mocht ik haar al.

21 likes

Laatste aflevering

Nou mystery solved, Daniel z’n huis is niet af dus hij woont echt in z’n hotelkamer

8 likes
Aflevering 35

Bart een paar dagen geleden tegen de taxichauffeur “hoe zeg je ‘ik hou van jou’ in het Italiaans?” “Ti amo”

Bart vandaag tegen Evelien “Ti amo. Dat moest ik van de taxichauffeur zeggen, wat betekent dat?”

Zo nep die vent, echt vreselijk :joy:

34 likes

Afl 35

TsjechiĂ«boy en die meid in bed :nauseated_face: ‘ik ben mn hart verloren ergens in de buurt van jou’ ‘krijg ik nog een kusje’ 'volgens mij heb jij genoeg gehad gheheheh’:nauseated_face:

Edit

omg het wordt nog erger. Zijn gehint op die babykamer mijn god. Laat die meid met rust ze kan net fietsen

41 likes

Ook echt alsof je dat niet weet. idd walgelijk, zo nep!

3 likes