De dansstukken bij Walter zijn echt mijn favoriete fragmenten ooit.
Ik vind Magdaâs hondje dus heel erg op Magda lijken. Allebei hetzelfde bekje
ScĂšnes waar ik hard op ga:
- Desiree bij Hans die op de markt schreeuwt naar iedereen
- Desiree die kookt bij Hans
- Desiree die het zwembad schoonmaakt bij Hans
- Desiree die praat met Hansâ ex Libera
Desiree die side-eyend de trap op loopt
Ahahahha ptsd hiervan
Omg ja ik was dit alweer vergeten. Wat een soap was dat.
Jaaa, Desiree hoort wel in de top 10 iconische personages
Ik heb echt totaal geen idee meer wie deze blonde Natasja ook alweer was
Zegt me ook helemaal niks. Ik vond dit blijkbaar zo oninteressant dat het compleet uit mijn geheugen gewist is ![]()
Ik heb dus de eerste 2 seizoenen niet gezien, ik ga dit sowieso terugkijken door jullie enthousiasme hier hahaha, nu al zin in
Moet eerlijk bekennen dat ik zelfs de saaiste verhaallijnen nog geweldige tv vind, zo leuk vind ik B&B. Nog nooit een aflevering gezien waarbij ik me niet heb vermaakt. Bij elke saaie eigenaar zitten wel weer vermakelijke gasten of ongemakkelijke momenten.
En over dat Napoleon beeldje: âdie mag je geen poppetjes noemen he!â Zou t een sneertje naar Albert zijn?![]()
Jaa sowieso hahaha
Heeft wel iets weg van Eveline! Maar zonder de dubbelzinnige muurteksten etc
En Natasja zei nadat ze alle filmpjes had gezien niet OH DIE IS LEUK! EN DIE IS LEUK!
Ze zei iets van âoh okĂ© ja ik schrik wel even, dit is wel een klap voor mijn ego denk ik dat dit de mannen zijn die voor mij willen komenâ.
Toen mocht ik haar al.
Laatste aflevering
Nou mystery solved, Daniel zân huis is niet af dus hij woont echt in zân hotelkamer
Aflevering 35
Bart een paar dagen geleden tegen de taxichauffeur âhoe zeg je âik hou van jouâ in het Italiaans?â âTi amoâ
Bart vandaag tegen Evelien âTi amo. Dat moest ik van de taxichauffeur zeggen, wat betekent dat?â
Zo nep die vent, echt vreselijk ![]()
Afl 35
Tsjechiëboy en die meid in bed
âik ben mn hart verloren ergens in de buurt van jouâ âkrijg ik nog een kusjeâ 'volgens mij heb jij genoeg gehad ghehehehâ![]()
Edit
omg het wordt nog erger. Zijn gehint op die babykamer mijn god. Laat die meid met rust ze kan net fietsen
Ook echt alsof je dat niet weet. idd walgelijk, zo nep!