B&B vol liefde #2

Hoe is saai maar mega irritant in Godsnaam een aanrader haha? Dat is anti-irritainment. Irritant werkt alleen als de persoon niet saai is.

Vind seizoen 3 sowieso overrated. Ja Walter is entertainment, maar Joy/thailand Martijn/marian buiten Olof/Bram/Leendert waren allemaal saaie verhaallijnen. Debbie is wel ff leuk en Petri verder.

@Nivealover Elk seizoen heeft een aantal leuke en een aantal saaie verhaallijnen. Zou sommige mensen totaal skippen, dan heb je alleen wat de moeite waard is gezien. Ik zou bij 1 beginnen, is ook meteen het kortste seizoen en maar 6 kandidaten in totaal dus dat kijkt veel chiller dan nu met 9 kandidaten. Bovendien moet je alles skippen van Roxanne en Vincent, dat is doodsaai en je tijd niet waard. Dus dan hoef je maar 4 mensen te volgen:

• Jacob (krijgt alle vrouwen tegelijk op bezoek, heeft een fantastische Roemeense schoonmaakster, heeft een windsurf ongeluk gehad dat hij demonstreert in zijn zwembad, is een fascinerende gek en de enige b&b kandidaat die een eigen serie heeft gehad)
  • Debbie (je moet haar casa santaaaaaangelo horen zeggen, is de meest neurotische vrouw die je ooit zult zien)
  • Bert (amper functionerende alcoholist, Ramona is de eerste long term b&b bezoekster die een soort icoon wordt zoals bv Els, Olof, Paul later)
  • Caroline (eerste vrouw die te gehecht is aan haar hond, krijgt Eveline-level mannen op bezoek, heeft crazy eyes).

Dan heb je wel echt een goeie b&b basis en doe je niet al te lang over.

23 likes

Ja seizoen 1 moet je echt gezien hebben

1 like

Aflevering 34 Ilya

hahaha Sylwia ā€˜bonsjuur’ :joy:

8 likes

ik ben geen bitches

46 likes

Nou dit heb ik precies zo. Ik moet 34 ook nog kijken maar het zal mij ook een worst wezen. Ik weet nu al dat bij de reünie er niemand meer bij elkaar is, zou niet weten wie.

7 likes

Denk misschien wel Daniel en opgespoten hoofd, hij is simpel en zij is nog jong dus dat duurt ff voor ze door heeft dat hij een loser is

8 likes

Bahahahahaha Sylwia die beweert dat haar overoveroveroveroverovergrootmoeder de minnares van Napoleon was. :joy::joy::joy:

34 likes

Menno in seizoen 2 die gaat freerunnen, dan tegen dat muurtje op klapt en roept, ā€˜dat bedoel ik, over nieuw’ is mijn all time favorite. Ook dat ie daarna dit nog een keer samen gaat doen met Bram Krikke n.a.v. zijn persiflage.

https://www.tiktok.com/@bramkriktok/video/7231185797125279002

37 likes

Omg, memory unlocked! :joy: wat een parel eigenlijk

3 likes

TURTLES!! Is wel mijn hoogtepunt van de afgelopen afleveringen. Hopelijk wordt het de komende afleveringen nog wat leuker.

21 likes

Hahaha ik heb dit net gezien en ik dacht ook echt WAT ZEG JE NOU? :joy::joy:

3 likes

Als het jou niet inspireert tot hilarische recap dan weet je dat het saai is :weary:

3 likes

Ja sorry jacuzzi gate heeft me gebroken, moet vanaf daar eigenlijk recaps doen maar jeetje ik zie er weinig leuks in.

6 likes

Daniel op de vraag wat hij hoopt of zoekt in een dame:
ā€œik moet haar respecterenā€ :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

En never forget het awkward kampvuurmoment van martijn in portugal in seizoen…. 3??? :pray:

30 likes

Ja love deze scene, met mn mond open zitten kijken haha

4 likes

34

Huh zei Eveline nou dat ze iemand wil die meer uit balans raakt bij vervelend nieuws?

1 like

Ja die staat ook wel hoog in de ranking :joy: samen met freerunnen.

En Debbie van Casa Santangelo - dat sprak ze ook altijd zo overdreven uit - was echt mijn favo bec.

8 likes

Wat een cringe vandaag allemaal. Die karaoke kon ik gewoon niet naar kijken zo tenenkrommend gewoon. Wilde die ene gast nou zanger worden? Dan mag hij nog wel even oefenen mijn god zeg. Sylwia en Illya zijn ook vreselijk om naar te kijken. Dat schieten met Daniƫl wat een vreselijk idee voor een date en sowieso mega onaantrekkelijk als iemand dat zo leuk vindt sorry hoor.

22 likes

Dick komt in afl 1 van Kamp van Koningsbrugge langs als jungle deskundige

4 likes