Ik heb de laatste afleveringen vanaf 28 ofzo niet meer gekeken maar via jullie gevolgd. Thanks for taking one for the team Mijn vriend en ik vinden het te langdradig en saai geworden, maar de highlights en afloop krijg ik graag nog mee.
Hahaha ja leek net of ze een hele schildpaddenfamilie aanreed
Wie zijn je FAVO kandidaten/verhaallijnen ooit? Max 5.
En je MINST FAVO?
Het nummer “release me”, de spiruwaliteit, de schreeuw op de toren, de “ik zit met mijn verkoudheid” en de “ik voel … pissig … ik voel … fuck you” was echt gouden tv vond ik.
Er zijn van die zinnetjes die ik te pas en te onpas soms even wil zeggen, hebben jullie dat ook? Bijvoorbeeld ‘ik had kunnen STERVEN, dan hadden jullie me nooit leren kennen’ (Jacob) ‘zelfs de wind waait me om’ (Ammarie) ‘ik zal mijn zonnebril er bij af zetten… ik kom hier aan en ik ben meteen helemaal niet blij…’ (Petri) en ‘DIT IS MIJN GRENS EN DAAR GA OOK JIJ NIET OVERHEEN!!!’ (Astrid) OJA en ‘ZWIJG. VROUW.’ (Thijzzz)
Oh my respect voor het maken van deze poll
Dit is mijn grens en ik ben gelijk helemaaaaal niet blij gebruik ik nog wekelijks
Dit was echt het hoogtepunt, daar gaan ze nooit overheen komen. Begon al met die pauw aan het begin, echt 1000000/10. Wat een tijden
De dansstukken bij Walter zijn echt mijn favoriete fragmenten ooit.
Ik vind Magda’s hondje dus heel erg op Magda lijken. Allebei hetzelfde bekje
Scènes waar ik hard op ga:
- Desiree bij Hans die op de markt schreeuwt naar iedereen
- Desiree die kookt bij Hans
- Desiree die het zwembad schoonmaakt bij Hans
- Desiree die praat met Hans’ ex Libera
Desiree die side-eyend de trap op loopt
Ahahahha ptsd hiervan
Omg ja ik was dit alweer vergeten. Wat een soap was dat.
Jaaa, Desiree hoort wel in de top 10 iconische personages
Ik heb echt totaal geen idee meer wie deze blonde Natasja ook alweer was
Zegt me ook helemaal niks. Ik vond dit blijkbaar zo oninteressant dat het compleet uit mijn geheugen gewist is
Ik heb dus de eerste 2 seizoenen niet gezien, ik ga dit sowieso terugkijken door jullie enthousiasme hier hahaha, nu al zin in
Moet eerlijk bekennen dat ik zelfs de saaiste verhaallijnen nog geweldige tv vind, zo leuk vind ik B&B. Nog nooit een aflevering gezien waarbij ik me niet heb vermaakt. Bij elke saaie eigenaar zitten wel weer vermakelijke gasten of ongemakkelijke momenten.