B&B vol liefde #2

En over dat Napoleon beeldje: ‘die mag je geen poppetjes noemen he!’ Zou t een sneertje naar Albert zijn?:joy:

36 likes

Jaa sowieso hahaha

5 likes

Heeft wel iets weg van Eveline! Maar zonder de dubbelzinnige muurteksten etc

3 likes

En Natasja zei nadat ze alle filmpjes had gezien niet OH DIE IS LEUK! EN DIE IS LEUK!

Ze zei iets van “oh oké ja ik schrik wel even, dit is wel een klap voor mijn ego denk ik dat dit de mannen zijn die voor mij willen komen”.

Toen mocht ik haar al.

21 likes

Laatste aflevering

Nou mystery solved, Daniel z’n huis is niet af dus hij woont echt in z’n hotelkamer

8 likes
Aflevering 35

Bart een paar dagen geleden tegen de taxichauffeur “hoe zeg je ‘ik hou van jou’ in het Italiaans?” “Ti amo”

Bart vandaag tegen Evelien “Ti amo. Dat moest ik van de taxichauffeur zeggen, wat betekent dat?”

Zo nep die vent, echt vreselijk :joy:

34 likes

Afl 35

Tsjechiëboy en die meid in bed :nauseated_face: ‘ik ben mn hart verloren ergens in de buurt van jou’ ‘krijg ik nog een kusje’ 'volgens mij heb jij genoeg gehad gheheheh’:nauseated_face:

Edit

omg het wordt nog erger. Zijn gehint op die babykamer mijn god. Laat die meid met rust ze kan net fietsen

40 likes

Ook echt alsof je dat niet weet. idd walgelijk, zo nep!

3 likes
35

‘Ik heb vannacht niet veel geslapen’

Tegen haar OUDERS :skull: :skull:

Echt een saaie laatste aflevering. Ik ga de reünie vooral kijken omdat ik hoop dat er nog met wat modder gegooid wordt, maar ik ben in geen enkel koppel zo invested dat ik hoop dat ze nog samen zijn. Zoals bij Bart en Judith wel het geval was afgelopen wintereditie.

18 likes

35 Ik vind Moniek en Dick wel cute hoor, hoop dat zij nog bij elkaar zijn. En ik vond het lekker wel een echt leuk seizoen. Heb me heerlijk geërgerd en daarom kijk ik ook.

18 likes

Same! Ik zit tijdens het kijken een trui te haken omdat ik anders echt afgeleid word door de traagheid, maar ik geniet intussen wel enorm van dit programma.

3 likes

35 Ik weet het niet hoor met
Moniek, ik lees de blik in haar ogen echt als “red me, haal me hier weg”

8 likes

Same :popcorn:

1 like

Haar vader is echt gay trouwens, kreeg sterkte Martien meiland vibes

5 likes

Ja vond ik ook. En bevestiging van dat ze overal fillers heeft want ze dat hoofd heeft ze niet van haar ouders

2 likes

Ja ik had nog geopperd dat ze misschien prednisonbijwerkingen had, maar dat was ook op basis van een halve aflevering.

1 like

Ik ben zoals ik al zei afgehaakt maar wil iemand mijn vraag in spoiler beantwoorden waarom komen de ouders van Danique dan in beeld??? komen die naar Tsjechië? dit is toch nooit onderdeel van het program, maar goed als mijn dochter van begin 20 met een kerel van bijna 40 in the middle of nowhere gaat verblijven zou ik misschien ook even een kamer boeken haha

4 likes
35

Het was via Facetime.

4 likes

Bij Sylwia ben ik altijd zo afgeleid door haar mond en neus. Denken jullie dat dit een nosejob is? Het lijkt soms alsof de onderkant van haar neus bij een grotere neus hoort dan de bovenkant ervan.

17569114089447622437206648350184

2 likes

Ik denk dat de les voor ons allemaal is dat filters kunnen migreren en als je naar Dominique en Sylwia kijkt kun je goed zien dat het je niet knapper maakt. Ze hebben nu allebei van die kleine kraaloogjes in een opgepoft gezicht.

Vind jij Sylwia “echt veel mooier” dan Karinè?

• Ja eigenlijk wel
  • Nee even mooi
  • Nee ik vind karinè knapper

0 stemmers

2 likes