Haha idd de carbonara gate zijn we nog niet vergeten
Afl 35
Jezus wat saaiiiiii. Eveline is zo simpel met lage standaarden en meteen verliefd worden op die lege huls van een Bart. Ik kan mij ook echt super goed voorstellen dat zij en Bart knallende ruzie kunnen krijgen.
Daniel idem, die denkt echt dat hij de hoofdprijs binnen heeft gehengeld maar Danique is echt snel genoeg op hem en dat troosteloze leven daar uitgekeken. Ilija en Bep Brul is ook een kansloze missie want inderdaad zoals ze het zelf al zei, Ilja beseft zich terdege dat zij gewoon veel te imponerend voor hem is. Monique en Dick gaaaaaaaaaaappppp, dat wordt ook niks want Dick eindigt weer met het verhaal dat hij hoopte op love at first sight en dat dat dit niet was.
Juice Eveline lover
Het schijnt dat Eveline inmiddels gelukkig met een andere man is en eergisteren per ongeluk een foto hiervan heeft gepost a la dit is m dan. Ik heb deze foto trouwens zelf ook gezien op de juice
Haha, ff verkeerd in haar agenda gezet wanneer de reunie wordt uitgezonden? ![]()
Ik erger me aan het haar van Moniek, ze moet echt naar de kapper. Zoān zonde die vlassige dode uiteindes
Ook een walgelijk type
Haha ja ik zag het ook voorbij komen. Zou ze nou een boete krijgen ?
Gene met zān rode bolletjes ![]()
Nu pas bij aflevering 28 maar hoezo is die Leonora zogezegd doodziek maar zit de daar de hele tijd compleet aangekleed in spijkerbroek, sneakers en soms zelfs een jack (???) aan op dat bed. Get comfy joh
Omdat ze constant een camera op haar snoet krijgt waarschijnlijk ![]()
Ja dat je je een beetje aankleed voor de cameraās snap ik nog wel. Maar sneakers en een jas/jack is toch ook weer niet nodig als je ziek bent
Waarschijnlijk heeft ze geen joggingpak meegenomen en was haar enige andere optie een slaappakje Ć la Sylwia.
Moest weer zo lachen om Syl met dat strategisch geplaatste slaapmasker op dat gore haar in de laatste aflevering. Overduidelijk NIET zo wakker geworden ![]()
Die āik kom hier aan en ik ben meteen helemaal niet blijā gebruik ik heel graag als ik net weer in Nederland ben na vakantie
Ik zeg wel vaak bij dagjes / weekendjes weg of vakantie ā ik heb even mijn eigen koffieapparaat meegenomen dus die van jou kan wegā.
Yamaaasssss wordt ook nog regelmatig gebruikt.
En tegenwoordig ook ā kippenvelā.
Vind je het goed dat ik morgen antwoord, want ik zit nu met mijn verkoudheid
Daniel afl 35
Ik krijg echt helemaal de kriebels van hem. Met zijn 38 jaar all over iemand van 23, alsof iemand de hele tijd in je nek zit te hijgen. Steeds hinten naar seks (zelfs in het eerste gesprek met de ouders) of nog erger: hinten naar een baby terwijl je elkaar een paar dagen kent. Echt een vieze vent.
Op videoland staat ākom je bij me eten vipsā (is dat van vroeger maar dan met onbekende mensen??) en daar doen nu ook mensen van B&B mee: Malgosia, Kia, Suus, die blonde vrouw die verliefd was op Walter en nog een vrouw die ik me niet kan herinneren (volgens mij ging ze naar Frankrijk waar ze paard ging rijden met die man). Ben benieuwd hoe ze aan de deelnemers zijn gekomen want het voelt heel willekeurig en is tot nu toe ook saai.
ja en ik kreeg er ook een beetje van die lovebomb gevoelens bij, dat hij nu zo overdreven snel gaat en zodra zij in Nederland is het contact verwatert
Ja eens haha