B&B vol liefde #2

Karine is knapper maar Sywlia is in Ilyas ogen veeeeel sexyer en speelser :joy::joy:

5 likes

Ja Karine vind ik veel mooier maar Ilya is een simpele man en Sylwia geeft meer strakke blonde bimbo vibe.

7 likes

Ik wil echt zo graag een borstel door die haren van Sylwia halen en een keer goed wassen

35 likes

Ik snap Eveline dus ook gewoon niet

9 likes

En de extensions eruit trekken

15 likes

Die vader heeft wss ook bijna dezelfde leeftijd als Daniël

17 likes

Ik loop zo ver achter en het boeit me eigenlijk ook niet genoeg meer om het in te halen… vind het niet spectaculair genoeg😂

8 likes

Zij lijkt me zo iemand die per se lang haar wil hebben, terwijl ze waarschijnlijk zou shinen met een lange bob of iets in die richting. Die slierten, zoooo zonde.

3 likes

35

Samenvatting

Mensen, wat een vreselijke aflevering. Ik kan dit gedweep niet aan. Dick en Moniek vond ik het minst irritant, dat zegt echt heel veel.

6 likes

Sylwia die mega overdreven klaarkom geluiden maakt in die oude auto en dat muziekje eronder gemonteerd :rofl:

16 likes

Ja zij moet voor de editors toch fantastisch zijn

Die brief van Daniël ook rechtstreeks uit ChatGPT :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

12 likes

Hij zei ook echt dat Sylwia een veel mooier figuur had toen tijdens die yoga

1 like

Groetjes,
Daniel

9 likes
Samenvatting

Geruchten gaan dat hij een nummer wilt uitbrengen. Maar bij de karaoke klonk het nergens naar.
Ben benieuwd naar de reünie.
Het zal wel allemaal heel mild zijn uiteindelijk.

Mijn gokjes:
Eveline en bart is niks geworden, eveline een andere man.
Daniel en Danique wel wat geworden, maar meer door haar
Ilya en Sylwia is niks geworden
Rob en Margot is niks geworden
Dick en Moniek is uiteindelijk niks geworden, uit het oog uit het hart verhaal
Petra en Lieske hele goeie vriendinnen meer niet
Magda en Gene, 1 nog gebeld en daarna niks meer. Ook niet Rob.
Jp en leonara niks, en die laatste vrouw ook niet. Misschien 1x in Nederland gelunched
Ingrid, geen contact meer gehad met de mannen. Ook Eric niet.

32 likes

Goeie gokjes, denk heel spot on.

Aanvullend gokje
  • Britt en Kees nog steeds samen
  • Rob gaat meedoen aan Heel Holland Bakt (hoorde ik in de podcast van Eline en Patrick (geen feit, maar fantasie), en vond het ineens een heel legit gedachte)
13 likes

Zou Rinus nog terug in de game komen? Ingrid noemde hem op het terras met die Engelse(?) vriendin.

2 likes

Als je deze foto van de reünie ziet zou je denken van wel hè

31 likes

Zowel Bart als Sylwia zijn zo obvious aan het acteren de hele tijd. Vind ze allebei totaal onoprecht

25 likes

Alle namen zijn dit seizoen ook echt niet blijven hangen. Ik lees hierboven over Bart en er gaat totaal geen lampje bij mij branden? :sweat_smile:

3 likes