B&B vol liefde #2

Inderdaad! Love je omschrijving van Els de Schotse Barbie😭 Zoals RJ ook al zei, hoeft alles niet altijd perfect te zijn. Maar ik zie ze ook wel gewoon vrienden blijven na de opnames. RJ is zo unproblematic.

9 likes

15 Echt zo stom dat Jan niet mocht koken bij Iris :frowning:. Hij had er zo’n zin in

45 likes

Ja ik heb ook zo’n gevoel dat Margreet meer luxepoes is dan Els!

3 likes
aflevering 14

Die nieuwe bij RJ is echt zooooon typische freelancer/interimmer! Echt zo iemand die denkt dat ze enorm relevant en hip is en alles “weet” of heeft gedaan

Die nieuwe bij Anja is wel suf zeg
Hij kwam ook niet goed uit z’n woorden met z’n “oh dus jij spreekt poestaal”
Echt een saaie bedoening daar nu

21 likes

15

Thijz gedraagt zich als een lul i know, maar ik moet zo lachen om hoe hij zich soms uitdrukt en zijn timing met praten :joy: :joy: ZWIJG. VROUW.

En Anja die het niet meer kan opbrengen om normaal op die Jan te reageren. Na het zoveelste verhaal: je méént het :grinning: hahaha

15 likes

Die koppen die Anja trekt als haar iets niet zint. Hilarisch, ze krijgt hem echt niet meer in de plooi soms :rofl:

29 likes

Afl 15

Waarom stuurt Anja die Jan niet gelijk weg
 of mag dat niet van het programma, moet iemand eerst een x aantal nachten blijven?

15 likes

Denk het niet want vorig seizoen zijn er mensen heel snel weggegaan

2 likes

Haaai,

Dat was ik. Eerste jaar met zijn toenmalige partner was het heel leuk. De camping was gezellig en in de avond rustig. Tweede keer was ze er niet meer bij. Hij runde de camping samen met een jongen. Volgens mij de zoon van zijn vrienden. Zij waren er ook een avond om te koken, daar kon je je dan voor inschrijven om mee te eten. Dat gebeurde vaker, dan bakte Thijz pizza of braadde kippetjes. Het was wel te merken dat zijn ex weg was. De regels werden minder streng (stil na bepaalde tijden, zwembad dicht op momenten) Thijz zat in de avond lang te pimpelen met campinggasten die zichzelf erg leuk vonden. Ik vermoed ook dat hij door gasten aangespoord is zich op te geven.

10 likes

RJ die het heeft over een “bepaald soort chiqueheid” bij die nieuwe vrouw terwijl hij gewoon ordinair bedoelt😂

42 likes

Er zit ook vaak maar een heel dunne scheidingslijn tussen kak en ordinair dus ik vind het wel mooi verwoord.

10 likes

Elke keer als Thijz in beeld komt met zijn vriend stel ik me voor dat ze allebei naar natte hond ruiken. Zo onverzorgd

58 likes

Ja naar natte kleding die in de kast is gelegd.

11 likes

Als ik Ruben zie denk ik steeds aan die kabouter plop koekjes van vroeger en nu heb daar trek in

8 likes

Ik heb ook het idee dat Els zich wat terughoudender opstelt, omdat ze weet dat er nog meer vrouwen komen en niet te hard van stapel wil lopen. Denk dat ze daardoor ook strakker lijkt dan dat ze in het dagelijkse leven is

4 likes
afl 16

Die vriendin die Mariel gaat bellen als ze naar huus gaat
 dat is toch Marijke van Albert of niet?! Die vrouw die de tinnen soldaatjes poppetjes noemde :joy: herkende de stem meteen en Mariel zegt ook Marij

26 likes

Ja zo klinkt het wel! Ook gelijk over het gevoel beginnen :smile:

5 likes

Afl. 16

Mirjam:
Zo lief dat Tapsi hem nog probeert te helpen met ‘ik met de staff gesproken en iedereen zegt wel dat je veel over jezelf praat’ en hij ‘ik deel deze ervaring niet. Om vervolgens alleen over jezelf te praten en hoe goed je alles geregeld hebt. Je had toch hulp van Tapsi??? En dan dat haantjes gedrag als die nieuwe man komt. Denk dat die maandag naar huis wordt gestuurd.

Iris:
Ik vind de stem van de nieuwe man niet passen bij zijn uiterlijk :sweat_smile: maar hij lijkt mij heel saai. Iris die ook liever eerst de lampjes wil ophangen voordat ze hem groet. Zo gastvrij

Preview afl. 17

Dat gesprek bij Albert :grimacing::grimacing::grimacing:

14 likes

Mirjam valt echt op kale(nde) mannen. Allemaal dezelfde types

8 likes

Ik ben pas bij aflevering 2 hoor, maar Thijz doet mij zo denken aan Raven van Dorst :rofl: zijn maniertjes en hoe hij praat enzo.

11 likes