Oh my god jan bij Anja, wat vreselijk. Stuuur hem weg.
Het zal je collega maar zijn ofzo verschrikkelijk
Afl 16
âHoop is een berg stront voor de deur van een burgemeester in een Duits dorpje net over de grens van Luxemburgâ
Hippolytushoef??? Ik leer nog eens dingen
Wat een fantastische aflevering 16
Bij RJ is er echt geen spanning meer tussen Els en RJ, zeg maar lichamelijk. Als ze op schoot zit is het volledig seksloos. Ik denk dat die andere vrouw niet per se een match met RJ is, denk dat ie er na een tijdje wel moe van wordt, maar zij hebben wel spanning en ik denk dat Els steeds meer het derde wiel gaat worden. Ze gaat er wel echt netjes mee om. Vind haar net als RJ zelf wel een sympathieke vrouw en die tijgerjasvrouw (sorry ik kan geen namen onthouden) is ook gewoon prima verder
Bij Iris ging ik echt kapot om hoe lang het duurde voor die kutlampjes hingen en hoe teeeeeeering awkward dat was. Iris had zoooo makkelijk even die doos kunnen wegzetten en hallo zeggen, of zelfs de doos vast blijven houden maar alvast âhallo ik ben iris, wie ben jij?â kunnen zeggen. Prachtig camerawerk! Zelfs Jannis vond het gek van haar. Maar wat een beperkte man is dit weer, hoe ben je bijna 60 en weet je zo weinig van dingen en plaatsen. I canât.
Bij Mirjam ook voor het eerst echt FANTASTISCH. Echt genoten van echt geen idee hoe die sushiman heet maar zo mooi hoe hij maar door bleeeeeef lullen en gewoon echt nul zelfinzicht heeft en vervolgens wel allemaal leuke vragen aan die andere man stelde en ik moest wel lachen om kiwi als toetje. Vind die sushiman echt een lul maar het is wel leuk om naar te kijken. Denk dat die nieuwe man wat minder een wannabe alfa is dan de afgelopen twee mannen en dat is wel goed.
En Thijz vind ik echt een saaie lul, vind er steeds minder aan om hem te zien, vind hem een heel arelaxede persoonlijkheid hebben, alles is lelijk bij hem en hij zeikt te veel.
Voel nu al heeeeeeeeel erg veel cringe bij het idee dat Kwalbert maandag als een soort puber zijn piemel de schuld gaat geven van zijn kutpersoonlijkheid.
Zoveel cringe deze afl, man man man. Moest t bijna afzetten
Die panterjasvrouw van RJ vind ik zooooo fake. Zij acteert echt quirky, onhandig en dommig en daarme windt zij denk ik veel mannen om haar vinger. Maar dat kan ze nooit volhouden.
Team Elsđ
Ik vermoed heel sterk dat ze ADHD heeft en gewoon zo is, dat hak op de tak en door blijven praten en soms op het oog verstrooid reageren terwijl ze wel duidelijk intelligent is.
Ik snap ook niet wat dat te maken heeft met âmannen om haar vinger windenâ en dit kunnen volhouden, ze Ăs gewoon zo en van nature dynamisch zeg maar, dat gaat niet ineens uit.
Ik denk dat het een act is.
AF SHARK
16
Hahahaaaaaa die steeldrum versie van 50 cent P.I.M.P. bij Karels aankomst
Die Marcel echt wat een zelfinzicht. Vraag me af of hij het nu wel inziet na deze beelden
Kan ook niks anders meer horen dan Lucky tv Willy
Bij Thijs wordt het echt niks hoor, stuur Art maar vast
Ik vrees ook voor Els maar denk toch ook niet dat de panterjas het wordt bij RJ ?
Dat leek mij ook, het blijft een Brabo
1 2 3 dacht t nie, ben het er niet mee eens hoor
Omg in Utrecht komt er b&b kijken op groot scherm bij beton T đ©”
Jaaa volgens mij ook!
Haha ik verstond echt shark en dat maakt het denk ik nog erger. Maar het is vast, zelfs logischer, gewoon Sjaak.
Hij zei Sjaak
16
Omg hoe krijg je het voor elkaar om eerst te ontkennen dat je teveel over jezelf lult en vervolgens een hele date weer over jezelf en fucking vis te praten. En dan vertelt ie dat ie schildert, denk je goh leuk, zijn het VISSEN. Wat is dat met mannen en hun eendimensionale persoonlijkheid?
16
Samenvatting
HAHAHAHA die P.I.M.P. muziek bij die nieuwe man van Iris ik ga STUK
16
Jezus wat een nare man is Marcel (die van de vissen). Continu over zichzelf praten, de kokkin zegt het zelfs letterlijk tegen hem maar nee hij vindt van niet. Wat een zelfingenomen vent. Ook gelijk die nieuwe afkraken, wat een lullo. Denk dat de nieuwe man wel bij haar kan passen! Al is Mirjam ook wel iemand die snel conclusies trekt (nu ook meteen weer dat hij zo anders over kwam dan in zn filmpje).
De nieuwe man bij Iris lijkt me ook weer zo saaaai. Echt een buschauffeur. Zo bleekjes en suf.
Els is queen