Wat een fantastische aflevering 16
Bij RJ is er echt geen spanning meer tussen Els en RJ, zeg maar lichamelijk. Als ze op schoot zit is het volledig seksloos. Ik denk dat die andere vrouw niet per se een match met RJ is, denk dat ie er na een tijdje wel moe van wordt, maar zij hebben wel spanning en ik denk dat Els steeds meer het derde wiel gaat worden. Ze gaat er wel echt netjes mee om. Vind haar net als RJ zelf wel een sympathieke vrouw en die tijgerjasvrouw (sorry ik kan geen namen onthouden) is ook gewoon prima verder
Bij Iris ging ik echt kapot om hoe lang het duurde voor die kutlampjes hingen en hoe teeeeeeering awkward dat was. Iris had zoooo makkelijk even die doos kunnen wegzetten en hallo zeggen, of zelfs de doos vast blijven houden maar alvast āhallo ik ben iris, wie ben jij?ā kunnen zeggen. Prachtig camerawerk! Zelfs Jannis vond het gek van haar. Maar wat een beperkte man is dit weer, hoe ben je bijna 60 en weet je zo weinig van dingen en plaatsen. I canāt.
Bij Mirjam ook voor het eerst echt FANTASTISCH. Echt genoten van echt geen idee hoe die sushiman heet maar zo mooi hoe hij maar door bleeeeeef lullen en gewoon echt nul zelfinzicht heeft en vervolgens wel allemaal leuke vragen aan die andere man stelde en ik moest wel lachen om kiwi als toetje. Vind die sushiman echt een lul maar het is wel leuk om naar te kijken. Denk dat die nieuwe man wat minder een wannabe alfa is dan de afgelopen twee mannen en dat is wel goed.
En Thijz vind ik echt een saaie lul, vind er steeds minder aan om hem te zien, vind hem een heel arelaxede persoonlijkheid hebben, alles is lelijk bij hem en hij zeikt te veel.
Voel nu al heeeeeeeeel erg veel cringe bij het idee dat Kwalbert maandag als een soort puber zijn piemel de schuld gaat geven van zijn kutpersoonlijkheid.