Hoe jij alles beschrijft, geweldig
Hahaha ja dit. Wel echt fantastische tv.
16
Ik vond het ook zo grappig dat marcel letterlijk zei āga zitten! Eet lekker wat!ā Om hem vervolgens in de quotes af te zeiken dat hij sushi ging eten. Echt zo een man met 2 gezichten, leuk doen om āindrukā te maken op Mirjam door heel sociaal en open te doen, maar eigenlijk het tegenovergestelde vinden. En die kokkin ook 0 credits te geven?! Hij heeft toch letterlijk gezegd dar zij de boodschappen heeft gedaan? En bij mirjam zei hij iets van ja poeh voorbereiding en boodschappen veel werk nou nou poeh poeh maar dat doe ik toch allemaal voor jou he. (Oke dat laatste zei hij niet letterlijk)
Samenvatting
Hahaha ik zit echt NET deze scene te kijken en me er ook al aan te ergeren. En hoe hij hem meer vragen stelt dan hij aan Mirjam stelt
Afl 16
Samenvatting
De nieuwe man bij Iris doet me enorm denken aan de plaaggeest van Bassie en Adriaan. Canāt unsee
Niet googelen op plaaggeest. Wat een eng ding!
Nou ik heb dus nog steeds die opmerkingen in mijn hoofd van hem (wat ik in een eerder bericht had gepost) dus komt voor mij echt totaal niet als een verrassing dat hij zo is. Idd echt 2 gezichten
Crap! Hoe doe je een spoiler?
16
Kom op Els! Step up your game! Ze moet echt een move gaan maken want dit gaat niet goed zo
Wat is Marcel vreselijk kut, ik was opgestaan en weggelopen als ik daar had gezeten en hij weer over die fucking vissen begon En dat belerende toontje tegen iedereen alsof hij alles beter weet, ook tegen die aardige kok dat de zalm niet de goede kleur had ofzo? Ga toch weg. Ik moest alleen stiekem wel lachen om kiwi als nagerecht
En heb je ooit iemand meer buschauffeur zien uitstralen dan Karel
Ik had het niet meer toen Mirjam eindelijk dacht goh er is meer voor Marcel dan vissen, hij blijkt te schilderen en dat in diezelfde adem werd verteld dat hij vissen schildert
āāJa want ik weet welke kleuren ze hebbenāā
En dan waarschijnlijk is het zo iets
Hahahaha wat een vreselijk diner was het! Niet te filmen. Vraag me af wanneer Miriam hem naar huis stuurt. En die nieuwe, helemaal uit nieuw Zeeland! Wat een dedication
Aflevering 16
We hebben toch echt iets gemist tussen Thijz en mevrouw Knot? Begreep nu niet precies wat er was voorgevallen. Mevrouw Knot leek ook een hele andere beleving te hebben van haar klik met Thijz die ik totaal niet zag en Thijz zelf ook niet volgens mij.
Ja, begreep er ook weinig van. Maar de voiceover zei dat ze een heftig gesprek hadden over wereldproblematiek. Nav de verhalen die ik hier en elders online hoor, gok ik zomaar dat het gaat over wel/niet vaccineren. Dat Mariel gevaccineerd is en dat dat voor Thijz een nogo is ofzo. Maar waarom ze zo baalde⦠misschien net als Joop te hoge verwachtingen van het avontuur?
16
Omg wat een draaaak van een vent is die Marcel. Eerst helemaal popi jopi doen tegen die nieuwe kerel van joh pak lekker eten en daarna ineens gepikeerd doen over dat āie sushi pakt want die is voor mi dushi ??
Ik weet niet zeker of het hier al is besproken maar in een filmpje van RTL Boulevard lijkt Charlotte (de private chef bij Mike) zich misschien een beetje te verspreken over de afloop
Ze zegt Noor nog elke dag te spreken, maar zegt tegelijkertijd dat ze geen contact heeft meer met Mike en dat volgens haar niemand dat meer zou hebben. Je zou daaruit kunnen opmaken dat Noor & Mike elkaar misschien ook niet meer spreken (en dat hoop ik want ik gun Noor gewoon een leuke, volwassen twintiger)
Dit is dus het eerste seizoen B&B vol liefde die ik kijk (op winter vol liefde na). Is het het (nog) waard om alle andere seizoenen ook te kijken? Moet zeggen dat ik eigenlijk bijna niks weet over de andere seizoenen, dus dat het meeste dan wel allemaal nieuwe informatie js voor mij.
JA!
Ja vooral vorig jaar was ook een leuk seizoen!