B&B vol liefde #2

Ja waarom vraag ik het ook eigenlijk :clown_face:
Ik begin nu aan seizoen 1

11 likes

Maar even… HOE kan Marcel twee keer stampen door de steiger, beiden planken braken. Hoe eng. Is dat ding zo fragiel of zit hij enorm te stampen?

7 likes

SKIP ROXANNE HEEL SAAI

en die kalende man is ook de moeite niet waard.

Crazy eyes en Roosje in de Alpen, Crazy eyes in Santangelo, Jacob en de 5 vrouwen en z’n Roemeense schoonmaakster en barely-functioning alcoholist Bert icm vooral Romana maar ook bedrukt tshirt fanatic Gwen zijn fantastische tv.

14 likes

Wuahahahaha afl 16

Iris die zegt oh je bent buschauffeur dus je hebt iig een rijbewijs

48 likes

Van al het beeldmateriaal dat we van Marcel gezien hebben vind ik dit echt het minst schokkende

7 likes

De rest was al besproken toch

5 likes

En alf 14-ish

Wat heeeerlijk (en terecht) hoe Anja reageert op Jan
Dat zuchten en puffen, rollen met de ogen en ook gwn zeggen ja klaar ff Jan met je verhalen :joy: toen aan tafel na het eten
echt love dit, iemand zei in dit topic van de echte smaakmakers zijn de boomers en dit zie je idd alleen bij 50 plussers haha zo unbothered en echt zichzelf

23 likes

Ik weet niet hoe ik deze dagen moet overleven

16 likes

Ik zag op de Insta van Beate van de Bachelor, dat Benjamin en Joshua van Winter vol liefde ook meedoen aan het nieuwe seizoen van ā€˜Eating with my ex’ haha:

7 likes

Of dit zijn de enige types die zich hebben aangemeld :cry:

3 likes

Wat een armoei

6 likes

Toch zijn mensen het allerleukst als ze nog niet weten dat ze leuk zijn… :rofl:

3 likes

Heb nog niet alles gezien van videoland maar ben echt bang dat els bij rj net zo wordt als vorig jaar die vrouw bij richard.

10 likes

Afl 16

Maar Zuid Afrika is vanuit NZ toch nagenoeg even ver vliegen als vanuit NL? Ze lieten het in de aflevering inderdaad wel lijken alsof het een langere wereldreis was, maar dat is volgens mij helemaal niet zo??

9 likes

Volgens mij is het dubbel zo lang vliegen en hij moest 500 km autorijden en waarschijnlijk extra tijd voor overstappen

2 likes

Nee maar het levert goeie tv op en daarvoor zijn we hier

4 likes

1100km??

4 likes

*cultureel onderlegd

Ik zie trouwens helemaal niet dat Anja zich boven ā€œde gewone manā€ (sorry maar wat is de gewone man überhaupt?!) plaatst. Ze vindt Jan gewoon helemaal niet leuk en dat begrijp ik volledig. Ik denk ook dat ze met die zeeman niet naar een museum of theater hoeft te gaan, maar ik vind juist dat ze hem wel heel erg de kans geeft.

Ik kan me voorstellen dat je haar vrienden een beetje uit de hoogte vond overkomen, maar als iemand van cultuur houdt is het gewoon leuk als een partner dat deelt of het toch op zijn minst een beetje kan begrijpen. Het is overigens zo’n misvatting dat cultuur voor een selecte groep bestaat.

Ik vind je reacties op Anja echt een beetje PVV-retoriek met dat ā€œde gewone manā€. Anja is dan zeker lid van die kwaadaardige linkse (Amsterdamse) elite!!1!1!!1

20 likes

ā€œ die zeemanā€ is verder wel een normale manier van refereren? :smiling_face_with_tear:

7 likes

Dat is gewoon zijn beroep? Ik kon gewoon niet op zijn naam komen, ik zie echt niet in wat er fout aan is

11 likes