B&B vol liefde #2

Ik vind Anja ook niet uit de hoogte, die vrienden wel wat overigens. Vind juist dat Anja goed nadenkt over wat ze nodig heeft. De door feiten gestuurde retoriek van de slimme cultureel onderlegde vrouw heeft een slimme sparringpartner nodig die tegen haar op kan boksen, legt ze best wel naast zich neer en gaat voor mijn gevoel op haar gevoel zitten. Wat vind ik fijn, waar voel ik me goed bij en wat brengt me rust en dat biedt ook ruimte voor ‘de gewone man’.

20 likes

Whaaah wat een centrifuge van een comment. Dit las als een snedige vacaturetekst!

37 likes

Ik ben maar begonnen aan S1

4 likes

No shade want ik vind je bijdrage prachtig, maar ‘gaat voor mijn gevoel op haar gevoel zitten’ wil ik op een shirt

16 likes

@Higgs_boson & @Flamoes Ja die libris literatuurprijs beschouw ik al als gewonnen natuurlijk

14 likes

Neem het advies van @Zemraluani vooral even mee :joy:.

7 likes

Maar dat was ook gewoon zo stom met d’r vaders vila ergens op t bedrijventerrein in Nederland, dieptepunt van b&B’s bij b&b wel

6 likes

Ah thnx, heb nu vooral het idee dat zij een klusjeman zoekt ipv de liefde dus het is nog enigzins vermakelijk

8 likes

Ik vind vooral altijd dat mensen iemand gewoon eerder naar huis moeten sturen. Ja tuurlijk is het rot als iemand net 1300km heeft gereden maar iemand langer houden en dan wel de irritaties zo hoog laten oplopen dat je gaat lopen afgeven op iemand of zelfs zegt nee ik heb even geen ruimte meer om naar je te luisteren is ook niet echt leuk. Wel goeie tv.

26 likes

En dat zijn favoriete keuken “industrieel” is

11 likes

Die Marcel heeft gewoon al bepaald dat hij Mirjam wil aan de hand van haar voorstelfilmpje, een leuke kop en coole baan. De rest maakt hem allemaal niet uit dus hij is nu vooral bezig met “de wedstrijd winnen” en probeert enkel indruk op haar te maken. Ik heb ook het idee dat hij niet bijster veel respect heeft voor vrouwen, als je ziet hoe anders hij met de medekandidaten omgaat.

35 likes

Dit. En als je het kut vindt om na 1 dag al terug naar huis te moeten na al die kilometers, toon dan eens wat interesse in de ander ipv over jezelf lullen.

2 likes

Ja dit inderdaad, zo snap ik ook echt niet dat die Emile nog bij Arno is. Die heeft alleen nog maar oog voor die ander

2 likes

Deze oordelen (en alle andere in voorgaande berichten) zeggen meer over jou dan over Anja.

14 likes

Nou, eigenlijk niet nee.

47 likes

Hoezo had je dat (blijkbaar) al verwacht dan?

1 like

Nee je zei

Je verwacht het niet hè! :laughing:

8 likes

Wat ben jij voor trol joh

13 likes

Wat is er met jou aan de hand joh?

3 likes

Hahahah what is happening :face_with_spiral_eyes:

11 likes